ΠΑΣΑΔ για άνοιγμα σχολείων: Σειρά ερωτημάτων και αίτημα για δασκάλους υπεύθυνους ολοήμερων
«Πώς γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας να μην επιτρέπονται συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων ενώ η συνάθροιση 25 μαθητών στην ίδια αίθουσα να θεωρείται ακίνδυνη», διερωτάται ο ΠΑΣΑΔ μετά τις ανακοινώσεις Κεραμέως για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Σειρά ερωτημάτων διατυπώνει ο ΠΑΣΑΔ, μετά την ανακοίνωση της υπουργού Παιδείας για τον τρόπο έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς εν μέσω πανδημίας, με το πιο βασικό να είναι κατά το Σύλλογο το «πώς προέκυψε ο μέσος όρος 17 μαθητών, όταν το κατώτατο όριο είναι 15 και το ανώτατο είναι 25» και «με δεδομένο ότι το 25 ισχύει στα περισσότερα σχολεία των αστικών κέντρων».

Ο ΠΑΣΑΔ διερωτάται ακόμα «πώς γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας να μην επιτρέπονται συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων ενώ η συνάθροιση 25 μαθητών στην ίδια αίθουσα να θεωρείται ακίνδυνη».

Ο Σύλλογος ζητά την επαναθεσμοθέτηση του δασκάλου υπεύθυνου ολοήμερου, στο πλαίσιο της σχετικής δήλωσης της υπουργού για ενίσχυση των ολοήμερων τμημάτων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΠΑΣΑΔ:

Μετά την ενημέρωση της Υπουργού για το τι μέλλει γενέσθαι με το άνοιγμα των σχολείων εγείρονται ερωτήματα, τα οποία μένουν αναπάντητα.

Το πιο βασικό είναι το πώς προέκυψε ο μέσος όρος 17 μαθητών, όταν το κατώτατο όριο είναι 15 και το ανώτατο είναι 25, με δεδομένο ότι το 25 ισχύει στα περισσότερα σχολεία των αστικών κέντρων, τα οποία καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του μαθητικού πληθυσμού.

Ενώ έγινε αναφορά στο κατώτατο όριο, καμία αναφορά δεν έγινε στους 25 μαθητές ανά τμήμα που ψήφισε η ίδια η Υπουργός πριν λίγους μήνες, εν μέσω πανδημίας.
Αναρωτιόμαστε επομένως, πώς γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας να μην επιτρέπονται συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων ενώ η συνάθροιση 25 μαθητών στην ίδια αίθουσα να θεωρείται ακίνδυνη;

Περιμένουμε επιπλέον να απαντηθούν ερωτήματα όπως: πόσες μάσκες θα πρέπει να αλλάζουν εκπαιδευτικοί και μαθητές κατά το σχολικό ωράριο τους , πώς θα γίνεται η διαχείριση των μασκών των μαθητών.

Τα παραπάνω είναι ενδεικτικές μόνο απορίες για ζητήματα πρακτικής φύσεως που σε λίγες μέρες θα μας απασχολήσουν όλους.

Τέλος, με αφορμή τη δήλωση της υπουργού για ενίσχυση των ολοήμερων τμημάτων, που τη βρίσκουμε καταρχήν θετική, ζητάμε την επαναθεσμοθέτηση του δασκάλου υπεύθυνου ολοήμερου καθώς αυτή θεωρούμε πως, εκτός από ουσιαστική, είναι η μόνη σοβαρή και ενδεδειγμένη λύση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φοιτη
Παγιδευμένοι στις ΗΠΑ: Έλληνας φοιτητής στο Λος Άντζελες εξηγεί γιατί δεν θα έρθει το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Όμηροι της αβεβαιότητας: Η νέα πραγματικότητα των ξένων φοιτητών στις ΗΠΑ
Παγιδευμένοι στις ΗΠΑ: Έλληνας φοιτητής στο Λος Άντζελες εξηγεί γιατί δεν θα έρθει το καλοκαίρι στην Ελλάδα
παραλία
Οπτική Ψευδαίσθηση: Κοιτάξτε την εικόνα προσεκτικά, και προσπαθήστε να ψάξετε για πράγματα που φαίνονται περίεργα
Γνωρίζατε ότι οι οπτικές ψευδαισθήσεις μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη της γήρανσης του εγκεφάλου;
Οπτική Ψευδαίσθηση: Κοιτάξτε την εικόνα προσεκτικά, και προσπαθήστε να ψάξετε για πράγματα που φαίνονται περίεργα