ΠΑΣΑΔ για άνοιγμα σχολείων: Σειρά ερωτημάτων και αίτημα για δασκάλους υπεύθυνους ολοήμερων
«Πώς γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας να μην επιτρέπονται συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων ενώ η συνάθροιση 25 μαθητών στην ίδια αίθουσα να θεωρείται ακίνδυνη», διερωτάται ο ΠΑΣΑΔ μετά τις ανακοινώσεις Κεραμέως για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Σειρά ερωτημάτων διατυπώνει ο ΠΑΣΑΔ, μετά την ανακοίνωση της υπουργού Παιδείας για τον τρόπο έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς εν μέσω πανδημίας, με το πιο βασικό να είναι κατά το Σύλλογο το «πώς προέκυψε ο μέσος όρος 17 μαθητών, όταν το κατώτατο όριο είναι 15 και το ανώτατο είναι 25» και «με δεδομένο ότι το 25 ισχύει στα περισσότερα σχολεία των αστικών κέντρων».

Ο ΠΑΣΑΔ διερωτάται ακόμα «πώς γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας να μην επιτρέπονται συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων ενώ η συνάθροιση 25 μαθητών στην ίδια αίθουσα να θεωρείται ακίνδυνη».

Ο Σύλλογος ζητά την επαναθεσμοθέτηση του δασκάλου υπεύθυνου ολοήμερου, στο πλαίσιο της σχετικής δήλωσης της υπουργού για ενίσχυση των ολοήμερων τμημάτων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΠΑΣΑΔ:

Μετά την ενημέρωση της Υπουργού για το τι μέλλει γενέσθαι με το άνοιγμα των σχολείων εγείρονται ερωτήματα, τα οποία μένουν αναπάντητα.

Το πιο βασικό είναι το πώς προέκυψε ο μέσος όρος 17 μαθητών, όταν το κατώτατο όριο είναι 15 και το ανώτατο είναι 25, με δεδομένο ότι το 25 ισχύει στα περισσότερα σχολεία των αστικών κέντρων, τα οποία καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του μαθητικού πληθυσμού.

Ενώ έγινε αναφορά στο κατώτατο όριο, καμία αναφορά δεν έγινε στους 25 μαθητές ανά τμήμα που ψήφισε η ίδια η Υπουργός πριν λίγους μήνες, εν μέσω πανδημίας.
Αναρωτιόμαστε επομένως, πώς γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας να μην επιτρέπονται συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων ενώ η συνάθροιση 25 μαθητών στην ίδια αίθουσα να θεωρείται ακίνδυνη;

Περιμένουμε επιπλέον να απαντηθούν ερωτήματα όπως: πόσες μάσκες θα πρέπει να αλλάζουν εκπαιδευτικοί και μαθητές κατά το σχολικό ωράριο τους , πώς θα γίνεται η διαχείριση των μασκών των μαθητών.

Τα παραπάνω είναι ενδεικτικές μόνο απορίες για ζητήματα πρακτικής φύσεως που σε λίγες μέρες θα μας απασχολήσουν όλους.

Τέλος, με αφορμή τη δήλωση της υπουργού για ενίσχυση των ολοήμερων τμημάτων, που τη βρίσκουμε καταρχήν θετική, ζητάμε την επαναθεσμοθέτηση του δασκάλου υπεύθυνου ολοήμερου καθώς αυτή θεωρούμε πως, εκτός από ουσιαστική, είναι η μόνη σοβαρή και ενδεδειγμένη λύση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

klimt
Γκούσταβ Κλιμτ: Χαμένος πίνακας του πουλήθηκε έναντι 30 εκατ. ευρώ – Ποιος είναι
Χαμένος πίνακας του Γκούσταβ Κλιμτ πουλήθηκε για 30 εκατ. ευρώ – Αμφιβολίες για την προέλευσή του
Γκούσταβ Κλιμτ: Χαμένος πίνακας του πουλήθηκε έναντι 30 εκατ. ευρώ – Ποιος είναι
Αττικό νοσοκομείο
Γιάννης Καλλιάνος: ΕΔΕ για τις συνθήκες νοσηλείας του πατέρα του διέταξε το Αττικό Νοσοκομείο
ΕΔΕ για τον θάνατο του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου διέταξε η διοίκηση του νοσοκομείου
Γιάννης Καλλιάνος: ΕΔΕ για τις συνθήκες νοσηλείας του πατέρα του διέταξε το Αττικό Νοσοκομείο
mathitis-sxoleio.jpg
Λαμία: Ανήλικος επιτέθηκε σε μαθητή δημοτικού σε σχολική εκδρομή και του έσπασε το δόντι
Τα παιδιά πιάστηκαν στα χέρια με αποτέλεσμα ο ένας μαθητής να καταλήξει στο Νοσοκομείο Λαμίας, έχοντας σπασμένο δόντι
Λαμία: Ανήλικος επιτέθηκε σε μαθητή δημοτικού σε σχολική εκδρομή και του έσπασε το δόντι