30.04.2025 - 06:00 Η εκπαίδευση ως κοινωνικός ανελκυστήρας: Από την ελπίδα στην αβεβαιότητα Η «μπαταρία» της γνώσης που φόρτισε μια γενιά Η εκπαίδευση ως κοινωνικός ανελκυστήρας: Από την ελπίδα στην αβεβαιότητα
30.04.2025 - 03:00 Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
29.04.2025 - 08:40 Το έλλειμμα της εξωστρέφειας της εκπαίδευσής μας και η UNESCO «Οι στόχοι είναι φιλόδοξοι, και είναι οι μόνοι που μπορούν να δώσουν απαντήσεις στα σημάδια των νέων καιρών» Το έλλειμμα της εξωστρέφειας της εκπαίδευσής μας και η UNESCO
28.04.2025 - 12:31 Οι εκπαιδευτικοί είμαστε αρνητές της αξιολόγησης, παλεύουμε για την ανατροπή της Είμαστε περήφανοι που η αντίστασή μας, που δίνεται κόντρα σε «θεούς και δαίμονες» οι οποίοι μας έχουν στοχοποιήσει και μας κατηγορούν για όλα τα... Οι εκπαιδευτικοί είμαστε αρνητές της αξιολόγησης, παλεύουμε για την ανατροπή της
28.04.2025 - 11:45 Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Ένα επιστημονικά εσφαλμένο και παιδαγωγικά αναποτελεσματικό μέτρο Η αξιολόγηση συνιστά ένα καθόλα λαϊκιστικό σύνθημα - Μεταθέτει τις πολιτικές ευθύνες για την αποτυχία του κράτους να θεσμοθετήσει ένα σύγχρονο... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Ένα επιστημονικά εσφαλμένο και παιδαγωγικά αναποτελεσματικό μέτρο
28.04.2025 - 08:44 Η παραπληροφόρηση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών «Πρόκειται για μια ωδή στη γραφειοκρατία, μαζί με μια εντελώς ψεύτικη, εντελώς ξένη προς την καθημερινή δουλειά μας» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η παραπληροφόρηση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
27.04.2025 - 14:22 Το δικαίωμα του νέου στο λάθος Στη σύγχρονη εποχή, όπου η ταχύτητα, η επίδοση και η τελειότητα έχουν αναχθεί σε υπέρτατες αξίες, το λάθος αντιμετωπίζεται ολοένα και περισσότερο ως... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Το δικαίωμα του νέου στο λάθος
27.04.2025 - 13:52 Προκαθορισμένες ερωτήσεις για ένα... προκαθορισμένο συμπέρασμα Εξετάζουν τους εκπαιδευτικούς ως αποκλειστικά υπεύθυνους για τη διδασκαλία και τα αποτελέσματά της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Προκαθορισμένες ερωτήσεις για ένα... προκαθορισμένο συμπέρασμα
27.04.2025 - 13:03 O VanGogh και το βιβλίο… Όταν η τέχνη “συναντά” το βιβλίο, σπουδαία έργα δημιουργίας ξεπηδούνε. Όταν δεν δε η τέχνη υπηρετείται από τον Βαν Γκογκ, τότε μικρά όμορφα θαύματα... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ O VanGogh και το βιβλίο…
27.04.2025 - 08:45 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Επί της αρχής άρνηση για τη... συνέχεια της αντίστασης! «Είναι ίσως πάνω από 2500 οι κλήσεις για πειθαρχικά και ακόμα η κυβέρνηση δεν “έχει βάλει χέρι” στην πλειοψηφία των παλιότερων μόνιμων της Αττικής» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Επί της αρχής άρνηση για τη... συνέχεια της αντίστασης!
27.04.2025 - 06:15 Δουλειά και ξανά δουλειά: Η νέα καθημερινότητα των νέων για να αντέξουν το κόστος ζωής Ζωή σε πολλαπλές βάρδιες: Οι νέοι αναζητούν λύση στο κόστος ζωής μέσα από την πολυεργασία ΕΡΓΑΣΙΑ Δουλειά και ξανά δουλειά: Η νέα καθημερινότητα των νέων για να αντέξουν το κόστος ζωής
27.04.2025 - 06:00 Μακρής - Μαριόλης: Η κυβέρνηση κήρυξε τον πόλεμο στους εκπαιδευτικούς – Η ζωντανή εκπαίδευση δεν υποτάσσεται! Μετά από πέντε χρόνια διακυβέρνησης, χωρίς ίχνος αντιπολίτευσης, ομολογεί την αποτυχία της πιο σκληρής αντιεκπαιδευτικής επίθεσης και την αποδίδει... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Μακρής - Μαριόλης: Η κυβέρνηση κήρυξε τον πόλεμο στους εκπαιδευτικούς – Η ζωντανή εκπαίδευση δεν υποτάσσεται!
26.04.2025 - 19:25 Τι σημαίνει το α-μπεμπα-μπλόμ και ποια είναι η αλήθεια για αυτό «Το φιλόδοξο σχέδιο των βραβείων Πορτοκάλος δεν υλοποιήθηκε δυστυχώς, μια και η κρίση μάς στέρησε τους σπόνσορες, και είναι κρίμα διότι κάθε τόσο... ΚΟΙΝΩΝΙΑ Τι σημαίνει το α-μπεμπα-μπλόμ και ποια είναι η αλήθεια για αυτό
26.04.2025 - 13:14 Με ένα χαρτί και ένα στυλό; Όταν η Ειδική Αγωγή στερεύει από ευαισθησία Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής, ζητώντας υποστήριξη από σύμβουλο για το γεγονός ότι το σχολείο την έχει τοποθετήσει σε χώρο χωρίς πρόσβαση στο... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Με ένα χαρτί και ένα στυλό; Όταν η Ειδική Αγωγή στερεύει από ευαισθησία
26.04.2025 - 11:08 Πώς μπορούμε να κάνουμε μια σύγχρονη, δημοκρατική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση; Εδώ και αρκετά χρόνια παρακολουθούμε ένα παράδοξο. Αλλεπάλληλες νομοθετικές παρεμβάσεις των κυβερνήσεων στην εκπαίδευση, οι οποίες μάλλον... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Πώς μπορούμε να κάνουμε μια σύγχρονη, δημοκρατική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση;
26.04.2025 - 10:10 26 Απριλίου 1986 - 26 Απριλίου 2025: «Οι κίνδυνοι για νέο πυρηνικό ατύχημα στην Ευρώπη και την Τουρκία» «Τριάντα εννιά χρόνια μετά το τραγικό πυρηνικό ατύχημα του Τσέρνομπιλ Ουκρανίας» ΚΟΣΜΟΣ 26 Απριλίου 1986 - 26 Απριλίου 2025: «Οι κίνδυνοι για νέο πυρηνικό ατύχημα στην Ευρώπη και την Τουρκία»