ΑΠΟΨΕΙΣ

Τεχνητή Νοημοσύνη: Δανειζόμαστε χρόνο, χρωστάμε σκέψη; Το φαινόμενο του "Γνωστικού Χρέους".
Τεχνητή Νοημοσύνη: Δανειζόμαστε χρόνο, χρωστάμε σκέψη; Το φαινόμενο του "Γνωστικού Χρέους".
Η ΤΝ πρέπει να αντιμετωπίζεται όπως το κομπιουτεράκι στα μαθηματικά: πρώτα μαθαίνεις την πράξη με το μυαλό για να χτίσεις τη νευρωνική υποδομή, και...
Τεχνητή Νοημοσύνη: Δανειζόμαστε χρόνο, χρωστάμε σκέψη; Το φαινόμενο του "Γνωστικού Χρέους".
Τηλέμαχος Κουντούρης: Δικαιώματα χωρίς υποχρεώσεις; Ένα παιδαγωγικό αδιέξοδο
Τηλέμαχος Κουντούρης: Δικαιώματα χωρίς υποχρεώσεις; Ένα παιδαγωγικό αδιέξοδο
Έχουμε οδηγηθεί σταδιακά σε μια εποχή «δικαιωματισμού», όπου κάθε σύσταση, παιδαγωγική παρατήρηση ή φυσική συνέπεια εκλαμβάνεται ως αυταρχική...
Τηλέμαχος Κουντούρης: Δικαιώματα χωρίς υποχρεώσεις; Ένα παιδαγωγικό αδιέξοδο
διρφυς
Δίρφυς: Το αγέρωχο βουνό της Εύβοιας και τα στολίδια στους πρόποδες του (Βίντεο)
Στους πρόποδες του μεγαλοπρεπούς αυτού όρους βρίσκεται η Στενή Διρφύος, ένα από τα πιο ζωντανά και γραφικά χωριά της Εύβοιας
Δίρφυς: Το αγέρωχο βουνό της Εύβοιας και τα στολίδια στους πρόποδες του (Βίντεο)
Ο αόρατος ψηφιακός πόλεμος του 21ου αιώνα: Πώς οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν την οικονομική αντοχή και αποδεκατίζουν τις επιχειρήσεις
Ο αόρατος ψηφιακός πόλεμος του 21ου αιώνα: Πώς οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν την οικονομική αντοχή και αποδεκατίζουν τις επιχειρήσεις
Γράφει ο Μάριος Παπαευσταθίου, καθηγητής Οικονομίας & Νέων Τεχνολογιών, ειδικός σε θέματα Καινοτομίας, Τεχνητής Νοημοσύνης & Ψηφιακού Μετασχηματισμού
Ο αόρατος ψηφιακός πόλεμος του 21ου αιώνα: Πώς οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν την οικονομική αντοχή και αποδεκατίζουν τις επιχειρήσεις
paidikoi stathmoi.jpg
Τα διαχρονικά προβλήματα των ιδιωτικών παιδικών σταθμών και οι λύσεις που ζητά ο κλάδος
Ο κλάδος εξακολουθεί να βρίσκεται αντιμέτωπος με χρόνιες δυσκολίες, θεσμικά κενά και λειτουργικά εμπόδια που δεν έχουν ακόμη αντιμετωπιστεί ουσιαστικά
Τα διαχρονικά προβλήματα των ιδιωτικών παιδικών σταθμών και οι λύσεις που ζητά ο κλάδος
τηλεκπαίδευση
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν το αυτονόητο: να γίνεται μάθημα με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, με ανθρώπινους όρους. Το σχολείο θέλει ανθρώπους, όχι καλώδια
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
rodafinos
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του
Η μεγαλύτερη απειλή δεν είναι η ΤΝ. Είναι να βγω στην αγορά εργασίας του 2030 με δεξιότητες του 2015 και νοοτροπία ότι «το πτυχίο φτάνει»
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του