ΑΠΟΨΕΙΣ

Η διακυβέρνηση της Ν.Δ. αφήνει κοινωνικές πληγές και όχι μόνο
Η διακυβέρνηση της Ν.Δ. αφήνει κοινωνικές πληγές και όχι μόνο
«Το γεγονός ότι συζητάμε τα πολιτικά πράγματα – κυρίως στις προεκλογικές περιόδους – με βάση μόνο τη μονομέρεια των δημοσκοπήσεων, χωρίς αναλύσεις...
Η διακυβέρνηση της Ν.Δ. αφήνει κοινωνικές πληγές και όχι μόνο
Η νεοφιλελεύθερη-νεοσυντηρητική αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης και ο τρίτος τόμος της ιστορίας της ΔΟΕ
Η νεοφιλελεύθερη-νεοσυντηρητική αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης και ο τρίτος τόμος της ιστορίας της ΔΟΕ

Το 2023 κυκλοφόρησε, ως το τρίτο από τα τέσσερα μέρη της ιστορίας της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ), ο τόμος τον οποίο υπογράφει ο...

Η νεοφιλελεύθερη-νεοσυντηρητική αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης και ο τρίτος τόμος της ιστορίας της ΔΟΕ
Η PISA βούτυρο στο ψωμί του υπ. Παιδείας
Η PISA βούτυρο στο ψωμί του υπ. Παιδείας
Εργαλειοποιεί τα αποτελέσματα PISA, υιοθετεί τις οδηγίες του ΟΟΣΑ και σκληραίνει την αξιολόγηση προωθώντας αλλαγές που χρειάζονται χρήματα, τα οποία...
Η PISA βούτυρο στο ψωμί του υπ. Παιδείας
panellinies
Πανελλαδικές εξετάσεις: Άσκοπη ή σκόπιμη η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής;
Η θέσπιση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ) πριν από τρία χρόνια, εξοστρακίζει αναίτια περισσότερους από 20.000 υποψηφίους κάθε χρόνο, αφού δεν...
Πανελλαδικές εξετάσεις: Άσκοπη ή σκόπιμη η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής;
panellinies
Την αλήθεια πείτε: Τα θέματα των Πανελληνίων έχουν σχέση με τους όρους και τις διαδικασίες μάθησης μέσα στη σχολική αίθουσα;
Με θέματα σωστά ή λάθος, εύκολα ή υπερ-φυσικά, σύμφωνα ή όχι με τους διακηρυγμένους στόχους των αναλυτικών προγραμμάτων, θεωρητικά ή πρακτικά, έξυπνα...
Την αλήθεια πείτε: Τα θέματα των Πανελληνίων έχουν σχέση με τους όρους και τις διαδικασίες μάθησης μέσα στη σχολική αίθουσα;
kalpi-ekloges-.jpg
Είναι ώρα να συζητήσουμε περί συνεργασίας προοδευτικών κομμάτων
«Το ευρύτερο πολιτικό τοπίο στην Ευρώπη – τόσο στις εθνικές εκλογές των κρατών όσο και στις ευρωεκλογές – εδώ και αρκετά χρόνια κινείται στον...
Είναι ώρα να συζητήσουμε περί συνεργασίας προοδευτικών κομμάτων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Αδιόριστη εκπαιδευτικός: Όμηροι των εκάστοτε πολιτικών τους, αλλά και της Δικαιοσύνης;
«Είμαι επιτυχούσα-μη διοριστέα-στους διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ του 2006 και 2008»
Αδιόριστη εκπαιδευτικός: Όμηροι των εκάστοτε πολιτικών τους, αλλά και της Δικαιοσύνης;
FYSIKH
Θέματα Φυσικής 2024: Αστοχία ή φυσική συνέπεια μιας εξόφθαλμης ασυμμετρίας
Μπορεί άραγε, έστω και τώρα, να διδαχθεί το «εκπαιδευτικό» μας σύστημα από τα λάθη του ώστε να μην τα επαναλάβει;
Θέματα Φυσικής 2024: Αστοχία ή φυσική συνέπεια μιας εξόφθαλμης ασυμμετρίας
panellinies 2024
Πανελλήνιες - ΕΠΑΛ: Σκέψεις - Επισημάνσεις - Προβληματισμοί
Το βασικότερο μειονέκτημα είναι ότι τόσα χρόνια που διεξάγονται οι Πανελλαδικές ΕΠΑ.Λ., η ύλη ουσιαστικά έχει εξαντληθεί και ανακυκλώνεται
Πανελλήνιες - ΕΠΑΛ: Σκέψεις - Επισημάνσεις - Προβληματισμοί
δασκαλος
Κέντρο διώξεων εκπαιδευτικών η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά
Οι δύο νέες παραπομπές σε πειθαρχικό είναι κομμάτι της βιομηχανίας διώξεων που ξετυλίγεται όλο αυτό το διάστημα
Κέντρο διώξεων εκπαιδευτικών η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά
ΦΥΣΙΚΗ 1.jpg
Πανελλήνιες 2024: Υπάρχει Σκάνδαλο. Υπάρχει το σκάνδαλο των Αφύσικων θεμάτων της ΚΕΕ. Όλα τα άλλα βοηθούν την συγκάλυψη του αληθινού σκανδάλου!
Όσοι εξέτρεψαν την συζήτηση στο αν το Γ θέμα ή μάλλον παρόμοιό του έχει δημοσιευτεί κάπου είναι ολοφάνερο πως αντικειμενικά ανεξαρτήτως προθέσεων...
Πανελλήνιες 2024: Υπάρχει Σκάνδαλο. Υπάρχει το σκάνδαλο των Αφύσικων θεμάτων της ΚΕΕ. Όλα τα άλλα βοηθούν την συγκάλυψη του αληθινού σκανδάλου!
panellinies 2024
Πανελλήνιες 2024: Αφαιρείται από υποψήφιους το δικαίωμα της δίκαιης και ισότιμης βαθμολόγησης στο μάθημα της Βιολογίας;
Την Τρίτη 4 Ιουνίου οι μαθητές/τριες της Γ Λυκείου κλήθηκαν να εξεταστούν στο μάθημα της Βιολογίας.
Πανελλήνιες 2024: Αφαιρείται από υποψήφιους το δικαίωμα της δίκαιης και ισότιμης βαθμολόγησης στο μάθημα της Βιολογίας;
PANELLINIES
Να σταματήσουν να παίζουν με τις αντοχές και τα όνειρα των παιδιών!
«Το μόνο που καταφέρνουν είναι η Φυσική επιστήμη να γίνει απωθητική και να εγγραφεί στις συνειδήσεις των παιδιών ως ένα αποσπασμένο από την φυσική...
Να σταματήσουν να παίζουν με τις αντοχές και τα όνειρα των παιδιών!