ΑΠΟΨΕΙΣ

Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Οι εκπαιδευτικοί είμαστε αρνητές της αξιολόγησης, παλεύουμε για την ανατροπή της
Οι εκπαιδευτικοί είμαστε αρνητές της αξιολόγησης, παλεύουμε για την ανατροπή της
Είμαστε περήφανοι που η αντίστασή μας, που δίνεται κόντρα σε «θεούς και δαίμονες» οι οποίοι μας έχουν στοχοποιήσει και μας κατηγορούν για όλα τα...
Οι εκπαιδευτικοί είμαστε αρνητές της αξιολόγησης, παλεύουμε για την ανατροπή της
daskaloi
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Ένα επιστημονικά εσφαλμένο και παιδαγωγικά αναποτελεσματικό μέτρο
Η αξιολόγηση συνιστά ένα καθόλα λαϊκιστικό σύνθημα - Μεταθέτει τις πολιτικές ευθύνες για την αποτυχία του κράτους να θεσμοθετήσει ένα σύγχρονο...
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Ένα επιστημονικά εσφαλμένο και παιδαγωγικά αναποτελεσματικό μέτρο
foto_education_pencils_molyvia.jpg
Το δικαίωμα του νέου στο λάθος
Στη σύγχρονη εποχή, όπου η ταχύτητα, η επίδοση και η τελειότητα έχουν αναχθεί σε υπέρτατες αξίες, το λάθος αντιμετωπίζεται ολοένα και περισσότερο ως...
Το δικαίωμα του νέου στο λάθος
Βαν Γκογκ
O VanGogh και το βιβλίο…
Όταν η τέχνη “συναντά” το βιβλίο, σπουδαία έργα δημιουργίας ξεπηδούνε. Όταν δεν δε η τέχνη υπηρετείται από τον Βαν Γκογκ, τότε μικρά όμορφα θαύματα...
O VanGogh και το βιβλίο…
mitsotakis zaxaraki
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Επί της αρχής άρνηση για τη... συνέχεια της αντίστασης!
«Είναι ίσως πάνω από 2500 οι κλήσεις για πειθαρχικά και ακόμα η κυβέρνηση δεν “έχει βάλει χέρι” στην πλειοψηφία των παλιότερων μόνιμων της Αττικής»
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Επί της αρχής άρνηση για τη... συνέχεια της αντίστασης!
agora ergasias
Δουλειά και ξανά δουλειά: Η νέα καθημερινότητα των νέων για να αντέξουν το κόστος ζωής
Ζωή σε πολλαπλές βάρδιες: Οι νέοι αναζητούν λύση στο κόστος ζωής μέσα από την πολυεργασία
Δουλειά και ξανά δουλειά: Η νέα καθημερινότητα των νέων για να αντέξουν το κόστος ζωής
εκπα
Μακρής - Μαριόλης: Η κυβέρνηση κήρυξε τον πόλεμο στους εκπαιδευτικούς – Η ζωντανή εκπαίδευση δεν υποτάσσεται!
Μετά από πέντε χρόνια διακυβέρνησης, χωρίς ίχνος αντιπολίτευσης, ομολογεί την αποτυχία της πιο σκληρής αντιεκπαιδευτικής επίθεσης και την αποδίδει...
Μακρής - Μαριόλης: Η κυβέρνηση κήρυξε τον πόλεμο στους εκπαιδευτικούς – Η ζωντανή εκπαίδευση δεν υποτάσσεται!
abebablom.jpg
Τι σημαίνει το α-μπεμπα-μπλόμ και ποια είναι η αλήθεια για αυτό
«Το φιλόδοξο σχέδιο των βραβείων Πορτοκάλος δεν υλοποιήθηκε δυστυχώς, μια και η κρίση μάς στέρησε τους σπόνσορες, και είναι κρίμα διότι κάθε τόσο...
Τι σημαίνει το α-μπεμπα-μπλόμ και ποια είναι η αλήθεια για αυτό
foto_education_pencils_molivia.jpg
Με ένα χαρτί και ένα στυλό; Όταν η Ειδική Αγωγή στερεύει από ευαισθησία
Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής, ζητώντας υποστήριξη από σύμβουλο για το γεγονός ότι το σχολείο την έχει τοποθετήσει σε χώρο χωρίς πρόσβαση στο...
Με ένα χαρτί και ένα στυλό; Όταν η Ειδική Αγωγή στερεύει από ευαισθησία
Μαθητές - Εκπαίδευση
Πώς μπορούμε να κάνουμε μια σύγχρονη, δημοκρατική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση;
Εδώ και αρκετά χρόνια παρακολουθούμε ένα παράδοξο. Αλλεπάλληλες  νομοθετικές παρεμβάσεις των κυβερνήσεων στην εκπαίδευση, οι οποίες μάλλον...
Πώς μπορούμε να κάνουμε μια σύγχρονη, δημοκρατική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση;
Οι κίνδυνοι για νέο πυρηνικό ατύχημα
26 Απριλίου 1986 - 26 Απριλίου 2025: «Οι κίνδυνοι για νέο πυρηνικό ατύχημα στην Ευρώπη και την Τουρκία»
«Τριάντα εννιά χρόνια μετά το τραγικό πυρηνικό ατύχημα του Τσέρνομπιλ Ουκρανίας»
26 Απριλίου 1986 - 26 Απριλίου 2025: «Οι κίνδυνοι για νέο πυρηνικό ατύχημα στην Ευρώπη και την Τουρκία»