«Όταν οι φοιτητές ζητούσαν προσωπικό, εννοούσαν διδακτικό και υγειονομικό- όχι αστυνομικούς, όταν ζητούσαν αναβάθμιση των υποδομών εννοούσαν αίθουσες διδασκαλίας και όχι κάμερες ασφαλείας», αναφέρεται μεταξύ άλλων σε κείμενο πρωτοβουλίας μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας ενάντια στην ίδρυση σώματος Πανεπιστημιακής Αστυνομίας.
«Για πρώτη φορά στη μεταπολίτευση, η αστυνόμευση θα ναι μια κανονικότητα στο ελληνικό πανεπιστήμιο- μετά τη κατάργηση του ασύλου. Θέλουν να φτιάξουν ένα πανεπιστήμιο όπου θα κάνουν πάρτι οι εταιρείες και η επιχειρηματική δραστηριότητα αλλά δε θα χωράνε οι ανάγκες και τα δικαιώματα των φοιτητών και των εργαζόμενων σε αυτό», σημειώνεται μεταξύ άλλων.
«Δεν αποδεχόμαστε το καθεστώς της τηλεκπαίδευσης. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι απλά μετάδοση πληροφοριών μέσα από μια οθόνη, δεν είναι η εμπέδωση και η εξέταση κάποιων δεξιοτήτων. Είναι αλληλεπίδραση, είναι κοινωνικοποίηση, είναι κριτική και αμφισβήτηση», σημειώνεται, τέλος, σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
H πλατφόρμα υποβολής υπογραφών
Αναλυτικά:
Εδώ και μήνες τα πανεπιστήμια κλειστά, οι διαλέξεις από τις οθόνες βαφτίστηκαν εκπαίδευση και οι απαγορεύσεις κανονικότητα. Και όλα αυτά γιατί όπως και στην υγεία, έτσι και στην παιδεία η κυβέρνηση επιλέγει να μη δώσει λεφτά για επαναφορά, σε όσο το δυνατόν γίνεται δια ζώσης λειτουργία, με όλα τα μέτρα προστασίας. Ακόμα και σε περίοδο εκτός lockdown, οι μαθητές αγωνίστηκαν για 15 μαθητές ανά τάξη και πήρανε πίσω παγουρίνο, μάσκες- τεντόπανα και καταστολή…
Στον προϋπολογισμό για το 2021 οι δαπάνες για την υγεία- εν μέσω πανδημίας-μειώνονται, το ίδιο και για τη παιδεία και τη μέριμνα.. Πήγαν όλα στους Μεγάλους Περιπάτους, στα ΜΜΕ, στους πολεμικούς εξοπλισμούς, στην καταστολή, στις μεγάλες επιχειρήσεις (βλ. AEGEAN) .Η ΟΕΝΓΕ βγάζει κραυγές αγωνίας για τη στήριξη των «μαχητών της πρώτης γραμμής», αυτών που η κυβέρνηση τάχα χειροκροτούσε στα μπαλκόνια, για να τους αφήσει άοπλους στη μάχη. Μάλλον θα μπέρδεψε τις ΜΕΘ με τα ΜΑΤ…
Στην ίδια ρότα, μάλλον θα μπέρδεψε και την εκπαίδευση με τη καταστολή. Σε μια πρωτοφανή κίνηση εξήγγειλε τη δημιουργία σώματος πανεπιστημιακής αστυνομίας, πειθαρχικά, κάρτες εισόδου και κάμερες.. Όταν οι φοιτητές ζητούσαν προσωπικό, εννοούσαν διδακτικό και υγειονομικό- όχι αστυνομικούς, όταν ζητούσαν αναβάθμιση των υποδομών εννοούσαν αίθουσες διδασκαλίας και όχι κάμερες ασφαλείας… Για πρώτη φορά στη μεταπολίτευση, η αστυνόμευση θα ναι μια κανονικότητα στο ελληνικό πανεπιστήμιο- μετά τη κατάργηση του ασύλου. Θέλουν να φτιάξουν ένα πανεπιστήμιο όπου θα κάνουν πάρτι οι εταιρείες και η επιχειρηματική δραστηριότητα αλλά δε θα χωράνε οι ανάγκες και τα δικαιώματα των φοιτητών και των εργαζόμενων σε αυτό. Και θέλουν να κάνουν τα πάντα για να μην μπορεί να αντιδράσει κανείς.
Σε ένα πανεπιστήμιο για λίγους και εκλεκτούς, δεν χωράει κανένας και καμία ! ΩΣ ΕΔΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ! «Θα δοθούν λεφτά για τις ανάγκες μας, ή θα συνεχίσουν να δίνονται για τα συμφέροντά τους;»
Δεν αποδεχόμαστε το καθεστώς της τηλεκπαίδευσης. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι απλά μετάδοση πληροφοριών μέσα από μια οθόνη, δεν είναι η εμπέδωση και η εξέταση κάποιων δεξιοτήτων. Είναι αλληλεπίδραση, είναι κοινωνικοποίηση, είναι κριτική και αμφισβήτηση. Θέλουμε και απαιτούμε ολόπλευρη μόρφωση και καθολική πρόσβαση στη γνώση και όχι πετσοκομμένα τηλεμαθήματα- τα οποία μάλιστα θα μπορούμε να παρακολουθούμε μόνο όσοι και όσες έχουμε τον κατάλληλο εξοπλισμό και σύνδεση. Τα πανεπιστήμια είναι χώροι πολιτικής δράσης, χώροι αγώνα. Δε δεχόμαστε την ίδια στιγμή που οι σχολές είναι κλειστές, η κυβέρνηση να περνά νομοσχέδια που αφορούν τις ζωές μας πίσω από την πλάτη μας. Να λοιδορεί τη νεολαία που αγωνίζεται για έλλειψη ευθύνης, ενώ ήταν η ίδια που στάθηκε στο πλάι των υγειονομικών για τα δίκαια αιτήματά τους. Να ζητάει μόρφωση, δημόσιο και δωρεάν πανεπιστήμιο και να παίρνει καταστολή και αστυνομία!
Θα μας βρουν μπροστά τους. Η υπουργός που πέρυσι είχε απέναντί της τους φοιτητές, που φέτος αντιμετώπισε την αγωνιστική οργή των μαθητών- η υπουργός που έστησε ηλεκτρονικές εκλογές των εκπαιδευτικών και δεν ξεπέρασε το 5%, ενώ κραυγάζει για μειοψηφίες, δε θα περάσει κανένα μέτρο που υποβαθμίζει τις σπουδές και τις ζωές μας! Τώρα μιλάμε εμείς!
ΚΑΜΙΑ ΙΔΡΥΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ- ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
ΚΑΝΕΝΑ Ν/ΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ:
· Να χωριστούν τώρα όλα τα τμήματα σε ομάδες των 50 ατόμων και να γίνουν κανονικά δια ζώσης.
· Να γίνουν μαζικές, μόνιμες προσλήψεις διδακτικού προσωπικού ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες καθώς με το πάγιο καθεστώς υποχρηματοδότησης τα ιδρύματα έχουν υποστελεχωθεί τραγικά. Να μην αξιοποιούνται σαν αναλώσιμοι με προσλήψεις περιορισμένου χρόνου με ΕΣΠΑ οι κάτοχοι διδακτορικού.
· Να γίνουν μαζικές προσλήψεις χωρίς εργολαβίες προσωπικού καθαριότητας και συντήρησης.
· Να χρησιμοποιηθούν κτήρια για την περαιτέρω διάχυση των φοιτητών.
· Μάσκες, αντισηπτικά και τεστ δωρεάν στους φοιτητές και τις φοιτήτριες, στο διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό των πανεπιστημίων.
· Να αυξηθούν τα δρομολόγια των ΜΜΜ ώστε να μη δημιουργείται συνωστισμός.
· Να ενισχυθεί η φοιτητική μέριμνα και να δοθεί επίδομα ενοικίου ώστε όλοι να μπορούμε να σπουδάσουμε.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη