Thumbnail
Γράφει ο Παύλος Κοσμετάτος, Διευθυντής του 14ου Δημοτικού σχολείου Αχαρνών

Καλησπέρα σας

Σας ενημερώνω ότι από τη θέση μου, δεν επιτρέπεται να κρίνω τις αποφάσεις των ανωτέρων μου, αλλά  κρίνω σκόπιμο να σας ενημερώσω για τα τεκταινόμενα τις τελευταίες ημέρες, γιατί δέχομαι ένα καταιγισμό ερωτήσεων, μηνυμάτων και κλήσεων από γονείς και εκπαιδευτικούς.

  Μέσα σ ένα ορυμαγδό από εγκυκλίους με ενδείξεις :  Επείγον, με προθεσμία (λήξης) κλπ και ανάμεσα σε αναρτήσεις σε πλατφόρμες που «σέρνονται»,  επιμορφώσεις , πιστοποιήσεις,  ελέγχους , ενημερώσεις  που δεχόμαστε σε ρυθμό καταιγίδας,  σε καθημερινή βάση, ο δάσκαλος, η  δασκάλα, ο Διευθυντής προσπαθεί να σταθεί όρθιος και να υποστηρίξει τα παιδιά που περιμένουν εγκλωβισμένα μέσα στο σπίτι να κάνουν κάτι σχετικό με την εκπαίδευση.

Ένα μεγάλο πρόβλημα που ήρθε στην επιφάνεια με το κλείσιμο των σχολείων , ήταν ότι η Πολιτεία είχε παραμελήσει και κώφευε συστηματικά στα αιτήματα των εκπαιδευτικών  για επιμόρφωση καθώς και στη δημιουργία νέων σύγχρονων αναλυτικών προγραμμάτων.

 Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι το πρόγραμμα σπουδών μας  και τα βιβλία σχεδιάστηκαν πριν από 20 χρόνια. Οι τελευταίες προσπάθειες επιμόρφωσης έγιναν το 2010,  ενώ καταργήθηκαν  όποιες πάγιες επιμορφώσεις  υπήρχαν, όπως τα  Διδασκαλεία. Αυτές που υπήρχαν ήταν σποραδικές, συχνότερα με χρηματικό αντίτιμο, μικρές σε αριθμό επιμορφούμενων,  αφήνοντας το μεγάλο όγκο των εκπαιδευτικών χωρίς δυνατότητες συμμετοχής.

Αλλά και τα Πανεπιστήμια δείχνουν να βρίσκονται πίσω από τις εξελίξεις. Πολύ μικρός αριθμός εκπαιδευτικών είχε ασχοληθεί και γνώριζε για νέες τεχνολογίες,  την εισαγωγή τους στην εκπαίδευση,  για την εξ αποστάσεως διδασκαλία και η συντριπτική πλειοψηφία φοιτητών και αποφοίτων δεν ασχολούνταν με το θέμα.

Αλλά και αυτοί που ασχολούνταν γνώριζαν ‘μαγικές πλατφόρμες’ , προγράμματα και δυνατότητες που πάντα όμως έδειχναν απίθανο να εφαρμοστούν στη πράξη σε μαζικό επίπεδο, καθώς σκόνταφταν στην απροθυμία των ιθυνόντων για γενναίες αποφάσεις  αλλά και στην άθλια, όπου υπήρχε, υλικοτεχνική υποδομή.

Τελευταία κίνηση  για βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής, το μακρινό  2010, είχαν δοθεί σε κάποια σχολεία,  10 laptop ως κινητό εργαστήριο πληροφορικής, ενώ η σύνδεση  στο Διαδίκτυο, στα περισσότερα  ήταν άθλια με τις ταχύτητες και το εύρος διακίνησης δεδομένων  να αρκεί  για δυο τρείς σταθμούς εργασίας, όχι για 13 τάξεις, εργαστήριο πληροφορικής και Διεύθυνση. Μόλις τώρα ξεκινά ένα πρόγραμμα αναβάθμισης των συνδέσεων Διαδικτύου  στα σχολεία με VDSL2  που επίσης θα μοιάζει παρωχημένο για την προοπτική 2020-2030 όταν ολοκληρωθεί..

Στη πραγματικότητα πολύ λίγοι είχαν την ικανότητα την υποδομή και  τη συμμετοχή, να τρέξουν τις πλατφόρμες για όλα τα παιδιά

Και το Δημόσιο σχολείο δεν είναι μια μικρή ομάδα ευκατάστατων ιδιωτών  που μπορούν  να φτιάξουν μικρά κλειστά συστήματα και μπορούν να υποστηρίξουν από όλες τις πλευρές τα παιδιά τους έναντι αδρής αμοιβής και άφθονου χρήματος για εξοπλισμό.

Στο Δημόσιο σχολείο βάσει Συντάγματος πρέπει να προσφέρει ισότιμη μόρφωση για ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

Εδώ φαίνεται το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα, που το επισημάναμε από την πρώτη στιγμή.

Ένας μεγάλος αριθμός οικογενειών, μαθητών, αλλά και εκπαιδευτικών, δεν είχαν τον απαραίτητο εξοπλισμό για να υποστηρίξουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία.  Από το να μην υπάρχει σύνδεση INTERNET στο σπίτι, να μην υπάρχει συσκευή παρά μόνο ένα κινητό για όλους, η συσκευή να είναι παλιά και δυσλειτουργική, ο Η/Υ να είναι ένας σε μια οικογένεια 4 ή 5 ατόμων που όλοι τον ήθελαν για χρήση, μέχρι του ο υπολογιστής να είναι δανεικός που έπρεπε να επιστραφεί, να μην υπάρχει κάμερα και μικρόφωνο, να χαλάσει εκείνη τη στιγμή...

Ελάχιστη απαίτηση είναι τα παιδιά να έχουν το δικό τους προσωπικό σύγχρονο tablet με 10’ οθόνη να χωράει απεικονίσεις,  να φαίνονται οι αναρτήσεις,  με μνήμη 4GB Ram να ανοίγει τις απαιτητικές εφαρμογές και τώρα και σε δύο χρόνια, εσωτερική μνήμη 32 - 64GB να χωράει εργασίες και δεδομένα.

Ελάχιστη απαίτηση είναι ο εκπαιδευτικός να έχει το δικό του ανάλογα σύγχρονο laptop με δυνατότητες, για τη δημιουργία, την επεξεργασία διδακτικού υλικού αλλά και τον συντονισμό της ψηφιακής τάξης.

Ξαναλέω κάνουμε τις κινήσεις μας με προοπτική, με ορίζοντα το 2030 …όχι το 2010. 

Πολλοί από εμάς θα θεωρούσαν ότι οι απαιτήσεις θα μπορούσαν να είναι μικρότερες κρίνοντας ότι είναι αρκετές για τα σημερινά  δεδομένα.

 Όμως αυτή είναι κοντόφθαλμη οπτική και εγώ την απορρίπτω, ως νοοτροπία του…

‘να μπαλώσουμε την τωρινή κατάσταση και βλέπουμε στο μέλλον’ …

Αυτή η λογική δίνει κινήσεις πρόσκαιρου εντυπωσιασμού με έξοδα που θα πάνε χαμένα,  γιατί πολύ σύντομα ο εξοπλισμός αυτός θα είναι ακατάλληλος  και ξεπερασμένος για το σκοπό που αγοράστηκε.

Οι εξελίξεις πραγματοποιούνται με διαρκώς επιταχυνόμενη κίνηση. Εμείς πρέπει να προσαρμοζόμαστε διαρκώς  και να δώσουμε στα παιδιά μας εφόδια που θα τους είναι χρήσιμα για να ακολουθούν από μικρή απόσταση το τρένο της δεκαετίας 2020-2030

Σε αυτά τα πλαίσια οι εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν εντυπωσιακά στο τσουνάμι των εξελίξεων, που μας έφερε μπροστά σε πρωτοφανή δεδομένα και καταστάσεις.

Το σύνολο των δασκάλων από την πρώτη μέρα δημιούργησε και δημιουργεί, ένα τεράστιο όγκο πρωτότυπου διδακτικού υλικού, αλλά και ξέθαψε υλικό, που είχε δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια και βρίσκονταν στα αζήτητα. Με απίστευτη επιμονή  άρχισε να το διακινεί, απέναντι σε ένα Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο που από την πρώτη στιγμή, κατέρρευσε, υπό το βάρος των εκπαιδευτικών που απλά… πήγαν να το χρησιμοποιήσουν!!!  αφού κι αυτό είχε σχεδιαστεί για να το χρησιμοποιεί  ένα κλάσμα του εκπαιδευτικού δυναμικού… ή είχε μείνει πίσω τεχνολογικά  ή σε υποδομή…

 (η νοοτροπία που αναφέραμε πιο πάνω…).

Με περισσή ευφυΐα και πρακτική σκέψη , χρησιμοποιήσαμε τρόπους απλούς και αξιόπιστους όταν οι εξεζητημένοι και εξελιγμένοι τρόποι δεν λειτουργούσαν…. όπως ο κώδικας Μορς όταν τα σοφιστικέ συστήματα επικοινωνίας  καταρρέουν….

Από την πρώτη στιγμή οι μαθητές άρχισαν να παίρνουν φύλλα εργασίας και οι εκπαιδευτικοί δούλευαν σ ένα εξοντωτικό ρυθμό παραγωγής, αποστολής, λήψης, διόρθωσης και επαναπροώθησης, χωρίς ωράριο όλες τις ώρες, όλη τη μέρα.

Επιπρόσθετα, το βράδυ, ξενυχτώντας σαν στο Κρυφό σχολειό,  προσπαθούσαμε να βρούμε τις πλατφόρμες e-class και e-me, ‘εύκαιρες’ , να τις γνωρίσουμε, να ανεβάσουμε υλικό, να τις χειριστούμε όταν η εικόνα τους ήταν απελπιστική  και  η χρήση τους σε εξόντωνε και σε εξόργιζε… έτσι μου ’ρχεται να το σπάσω… μου έλεγε μια δασκάλα!!!!

Κάποιοι πιο παθιασμένοι πέρα από τα προαναφερθέντα έτρεξαν και τη σύγχρονη εκπαίδευση.

 WebEx, share content, annotate, participants, join meeting, λέξεις που το επόμενο διάστημα θα γίνουν ορόσημο της εποχής που ζούμε …  χμμ  ζούμε ιστορικές στιγμές …

Νέα εποχή νέα ήθη, αλλά και άλλο ένα βάρος πάνω στη πλάτη του εκπαιδευτικού, που κάνει όλα τα παραπάνω και πρέπει να κάνει και σύγχρονη. Κάποιοι έχουν τις προϋποθέσεις και απολαμβάνουν μια άλλη εμπειρία …τη ζωντάνια, το Live  που λένε τα τηλεπαιχνίδια…

Όπως στα έργα επιστημονικής φαντασίας που μιλάνε με εικόνα από το διάστημα στη γη … γι εμάς τους παλιούς, γιατί τα παιδιά μας έχουν γεννηθεί στις οθόνες, στα social media και τα πιο μεγάλα ήδη μιλούσαν με video στο messenger στο Viber και ‘το πιάνουν’ αμέσως όταν τους λες ‘πηγαίνετε στο chat και γράψτε…’

Έχεις να παλέψεις με ματαιώσεις  σύγχρονες,  που πρέπει να τις λύσεις εκείνη τη στιγμή …δεν ακούγεσαι, δεν σας ακούω,  δεν μπορώ να συνδεθώ, δεν δουλεύει αυτό, δεν ανεβαίνει, πώς θα το κατεβάσω,  κόλλησε εκείνο, κλπ,

Το άγχος του δασκάλου, πώς θα τα βγάλω πέρα;  Γιατί  εκείνος πρέπει να βρει λύση, εδώ και τώρα, σε κάτι που και ο ίδιος δεν γνωρίζει καλά,  γιατί τώρα του το εμφάνισαν,  να το εφαρμόσει όπως μπορεί …χωρίς να του δείξει κανείς…

Όμως εδώ τα πράγματα είναι πιο σοβαρά.  Κι εμείς είμαστε υπεύθυνο σχολείο,  όχι κάποια φιλαράκια της γειτονιάς. Ήδη κυκλοφορούν στα ΜΜΕ βιντεοσκοπήσεις με διάφορα ευτράπελα είτε ‘ατυχήματα’ είτε πλάκες είτε λάθη. Μικρόφωνα ή κάμερες, ξεχασμένες ανοιχτές να φαίνονται και να ακούγονται πράγματα που δεν πρέπει. Είναι νέα δεδομένα που μπαίνουν στη ζωή μας, νέοι κίνδυνοι, νέες προκλήσεις.

Προσοχή κανένα μέσο δεν είναι κακό. Η χρήση του μπορεί να γίνει κακή.

Χρειάζεται προσοχή , πρόγραμμα, πρωτόκολλο.

Χρειάζεται γνώση, εξάσκηση, δεξιότητα αλλιώς δεν το ακουμπάς… έχουμε ευθύνη, δεν μπορείς να εκτεθείς, είναι σοβαρές καταστάσεις,  δεν παίζουμε, δεν κάνουμε πλάκα… πρέπει να έχουμε επιτυχία, πρέπει να γίνει σωστά.

Όλοι λίγο πολύ έχουμε ξεκινήσει τις αγωνιώδεις προσπάθειες . Το υπουργείο ανακοίνωσε ταχύρυθμα σεμινάρια μετά το Πάσχα.

Κάλλιο αργά παρά ποτέ…

Έχουμε ξεκινήσει και μόνοι μας.  Διαβάζοντας και πειραματιζόμενοι …Με το συντονιστή εκπαίδευσης,  με κάποιους που ξέρουν… Θα τα καταφέρουμε… ΟΜΩΣ…

Χρειάζεται να τονίσουμε να είναι για όλα τα παιδιά!!!!,

Χρειάζεται να ικανοποιούνται οι ελάχιστες απαιτήσεις αλλά με προοπτική, όπως περιγράψαμε παραπάνω…

Κάπως έτσι σκεφτόμουν όταν κατέφθασε η εγκύκλιος  τη Τρίτη το βράδυ:

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ - ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ- Υποβολή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών σε σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατολικής Αττικής.

Ημερομηνία:

07/04/2020 (07:57:27 μμ EEST)

Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού εγγράφου σας ενημερώνουμε ότι: Το Υ.ΠΑΙ.Θ. προτίθεται να προβεί στην προμήθεια και παροχή εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (laptop και tablet) στις σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας  Εκπ/σης, προκειμένου να αξιοποιηθεί από εκπαιδευτικούς ή/και μαθητές, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια και τις ιδιαίτερες ανάγκες της κάθε σχολικής μονάδας.

 Στόχος είναι: α) να υποστηριχθεί άμεσα η εκπαιδευτική διαδικασία, τόσο κατά την περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων για την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού όσο και μετέπειτα στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών στόχων, για την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και για την υποστήριξη της διδασκαλίας και των νέων μορφών μάθησης.

β) να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία από όλους αφού πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές (σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης) είτε σε περιοχές με χαμηλό κατά κεφαλήν ΑΕΠ, είτε σε απομακρυσμένες περιοχές, είτε λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας μας δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω έλλειψης βασικού εξοπλισμού. Την κατάσταση αυτή επιβαρύνει περαιτέρω το γεγονός ότι αρκετές οικογένειες δεν διαθέτουν επαρκή αριθμό ηλεκτρονικών συσκευών για χρήση στο διαδίκτυο (π.χ. λόγω χαμηλού εισοδήματος, πολύτεκνες οικογένειες, τηλεργασία γονέων/κηδεμόνων) Προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες ενέργειες για την υλοποίηση των ανωτέρω παρακαλούμε όπως μεριμνήσετε άμεσα για την καταγραφή των αναγκών της ανωτέρω δράσης σε επίπεδο σχολικής μονάδας. ….

 Συγκεκριμένα παρακαλούμε για την καταγραφή των στοιχείων που αφορούν τη σχολική σας μονάδα το αργότερο μέχρι αύριο Τετάρτη, 08/04/2020 και ώρα 23:00 στους ακόλουθους υπερσυνδέσμους (links): …….

Σας εφιστούμε την προσοχή ότι η τήρηση της ανωτέρω προθεσμίας είναι επιτακτική, δεδομένου ότι η όλη διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί άμεσα.

Σημειώνεται ότι η μη υποβολή των αναγκών εντός της προθεσμίας που ορίζεται από το Υπουργείο συνεπάγεται τη μη συμμετοχή σας στην πράξη. Για τον λόγο αυτό καλείσθε να τηρήσετε την προθεσμία που σας δίνεται από τη Διεύθυνσή μας, έτσι ώστε να διαβιβαστούν έγκαιρα οι ανάγκες σε εξοπλισμό προς την ΠΔΕ Αττικής.

ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ…ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ… 

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ …εξαιρετική εγκύκλιος… θα αποκτήσουμε υποδομή …

 επιτέλους κάτι καλό θα βγει από αυτή τη κατάσταση…

ήταν ακριβώς αυτά που θα ζητούσαμε αν μας ρωτούσαν …

φυσικά την ίδια μέρα δήλωσα     ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ και ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ.!!!!

Όπως ήταν φυσικό κυκλοφόρησε και στο τύπο με αποτέλεσμα καταιγισμός τηλεφωνημάτων τη Τετάρτη το πρωί …βάλτε με κι εμένα κι εγώ δεν έχω …κλπ… δεν χρειαζόταν τους είχα δηλώσει όλους.

Στις 12 το μεσημέρι  και πριν  η προθεσμία υποβολής λήξει, νέα εγκύκλιος:

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ - ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ - ΤΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΦΟΡΗΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΕ ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

Ημερομηνία:

08/04/2020 (12:08:48 μμ 

ΘΕΜΑ: Τροποποίηση πίνακα καταγραφής αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών σε σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατολικής Αττικής.

 Σχετ. 1) Το με αρ. πρωτ. Φ.75.2/8489/07-04-2020 έγγραφο της Υπηρεσίας μας. 2) Το με αρ. εισερχ. πρωτ. 8557/08-04-2020 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ΠΔΕ Αττικής.

 Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών εγγράφων παρακαλείσθε όπως συμπληρώσετε εκ νέου τις φόρμες που παρατίθενται στους κάτωθι υπερσυνδέσμους (links), καθώς προστέθηκαν νέα στοιχεία προς καταχώρηση. Παρακαλούμε για την άμεση καταγραφή των στοιχείων που αφορούν τη σχολική σας μονάδα το αργότερο μέχρι σήμερα Τετάρτη, 08/04/2020 και ώρα 23:00. Φόρμα καταγραφής Δημοτικών Σχολείων: ……….

 Μετά από σχετική ενημέρωση του ΥΠΑΙΘ σας επισημαίνουμε ότι οι φορητές ηλεκτρονικές συσκευές που θα χορηγηθούν στους εκπαιδευτικούς και/ή μαθητές θα αποτελούν περιουσιακό στοιχείο των σχολικών μονάδων και θα πρέπει να επιστραφούν σε αυτές μετά τη λήξη του προβλεπόμενου χρόνου χρήσης τους….

 

ΟΚ

Κανένα πρόβλημα, δεν είναι για χάρισμα είναι για χρήση … μια λογική επαναχρησιμοποίησης …

 θετική κίνηση και αποφυγή σπατάλης… όλα καλά!!!

Τα τηλέφωνα συνέχιζαν από γονείς, εγώ  είχα κάνει την δήλωση για όλους,  δεν αλλάζει τίποτα…

πάμε για επιμόρφωση να ετοιμαστούμε για την επόμενη μέρα…

Πέμπτη πρωί τηλεδιάσκεψη σεμινάριο από το ΠΕΚΕΣ με 50 εκπαιδευτικούς για τη χρήση του WebEx…

Στις 12 και μισή λίγο πριν τελειώσει η τηλεδιάσκεψη, τηλέφωνο από συνάδελφο Διευθυντή …

δες  νέα εγκύκλιος… πρέπει να απαντήσουμε μέχρι τις δύο …τι να κάνουμε;

ΕΚ ΝΕΟΥ - ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ - ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ - ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΦΟΡΗΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ

Ημερομηνία:

Σήμερα, 12:22:35 μμ EEST

ΘΕΜΑ: Διευκρινήσεις σχετικά με την υποβολή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών σχολικών μονάδων αρμοδιότητας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατολικής Αττικής.

Σχετ. Το με αρ. πρωτ. Φ.478.6/75/44420/Α2/09-04-2020 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ

Σας αποστέλλουμε το ανωτέρω σχετικό που αφορά σε εκ νέου καταγραφή των αναγκών εξοπλισμού των φορητών ηλεκτρονικών συσκευών της σχολικής σας μονάδας, λαμβάνοντας υπόψη ότι η καταγραφή

 «…αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ΄ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών…).

Επισημαίνουμε ότι η παράγραφος 3 του διαβιβαζόμενου εγγράφου αφορά την προθεσμία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, οπότε παρακαλούμε για την άμεση καταγραφή των στοιχείων που αφορούν στη σχολική σας μονάδα το αργότερο μέχρι σήμερα Πέμπτη, 09/04/2020 και ώρα 14:00

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    ???????????????

 

ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗ    απογοήτευση….

νέες διαβουλεύσεις με συναδέλφους διευθυντές,  

διευκρινήσεις δεν υπήρχαν,

η Διεύθυνση έλεγε διαβάστε…. ότι λέει το έγγραφο!!!!

δεν είχαμε και χρόνο αποφασίζουμε να δηλώσουμε 20 με στόχο να ανανεώσουμε την υποδομή των τάξεων και του γραφείου.

Λίγο αργότερα … νέο e-mail… νέα διευκρίνηση…

ΝΕΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ - ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ - ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ - ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΦΟΡΗΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ

Ημερομηνία:

Σήμερα, 02:58:31 μμ EEST

 

Καλησπέρα σας!

Σας ενημερώνουμε ότι μετά από τηλεφωνική ενημέρωση της Περιφερειακής Διεύθυνση Αττικής θα πρέπει οι σχολικές μονάδες να δηλώσουν  τις ανάγκες τους σε εξοπλισμό φορητών ηλεκτρονικών συσκευών ως εξής:

τα δημοτικά μια συσκευή ανά 45 μαθητές και 

τα νηπιαγωγεία μια συσκευή ανά σχολική μονάδα 

Παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τη φόρμα καταγραφής εκ νέου έως σήμερα Πέμπτη και ώρα 18:00!

Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και την άμεση ανταπόκρισή σας! 

 

‘’ΕΜΕΙΝΑ  ΚΑΓΚΕΛΟ’’

 Δεν αντιλαμβάνομαι την λογική της δήλωσης…

 αφού στα στοιχεία των μαθητών  είναι γνωστά,

ο διαιρέτης είναι το 45 και

όλοι είναι απόφοιτοι τουλάχιστον πανεπιστημίου…

 

Με την ευκαιρία θα το ανεβάσω στην e-me

Είναι ένα πρόβλημα για άσκηση στα παιδιά στη Διαίρεση…

 

6 ..

από το ολότελα καλά και τα 6 λέει κάποιος…

 

Ένας συνάδελφος διευθυντής μου είπε ότι αυτή είναι άλλη εγκύκλιος …

ότι θα δοθούν τα tablets στα παιδιά ….

 ότι αυτό είναι άλλο είναι για το σχολείο…

 

Οι εγκύκλιοι όμως ήταν η μια συνέχεια της άλλης…

 

Από την άλλη σα χαλασμένο τηλέφωνο…

η πρώτη με την τελευταία φαίνονται σαν δύο διαφορετικές.

 

Όπως και να έχει μέσα σε μια έκδηλη στενοχώρια και απογοήτευση αναμένουμε τις περαιτέρω  εξελίξεις προσγειωμένοι στην πάγια Ελληνική πραγματικότητα!!!!!!!

Τελειώνω …επιτέλους …τονίζοντας ως υπηρέτης της Δημόσιας Δωρεάν εκπαίδευσης ότι είναι ευθύνη της συντεταγμένης πολιτείας να εφαρμόσει τις επιταγές του Συντάγματος  για Διασφάλιση ισότιμης πρόσβασης και ένταξης στην εκπαίδευση για όλα τα παιδιά. (Άρθρο 16)…

όχι μόνο λόγω τις ιδιαίτερης κατάστασης του CONVID19 αλλά κυρίως λόγω της νέας εποχής …

στη δεκαετία του 20 …

όχι του 1920 …του 2020 με ορίζοντα το 2030…

 

με εκτίμηση

Κοσμετάτος Παύλος

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

107-synodos-pritaneon
Στο Μυστρά η 107η Σύνοδος των Πρυτάνεων (video) - Οι παρεμβάσεις Δ. Κατσή και Δ.  Πτωχού
Χαρακτηριστικά τα όσα ανέφερε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Αθανάσιος Κατσής υπογραμμίζοντας «στόχος να προσπαθήσουμε μέσα από την...
Στο Μυστρά η 107η Σύνοδος των Πρυτάνεων (video) - Οι παρεμβάσεις Δ. Κατσή και Δ.  Πτωχού