Thumbnail
Μέχρι τις 10 Αυγούστου, αναφέρουν πηγές του υπουργείου Παιδείας, πως θα έχει οριστικοποιηθεί η λίστα των εκπαιδευτικών των υπό κατάργηση 50 ειδικοτήτων της τεχνικής εκπαίδευσης.

Και 4.933 μετακινήσεις από Γυμνάσια-Λύκεια σε Δημοτικά – Ο υπουργός αποφασίζει και... μετακινεί

Μέχρι τις 10 Αυγούστου, αναφέρουν πηγές του υπουργείου Παιδείας, πως θα έχει οριστικοποιηθεί η λίστα των εκπαιδευτικών των υπό κατάργηση 50 ειδικοτήτων της τεχνικής εκπαίδευσης.

Οπως δήλωσε από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός κ. Συμεών Κεδίκογλου σε απάντηση της ερώτησης των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αναστάσιου Κουράκη και κυρίας Ηρώ Διώτη, «οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προγραμματίζονται ώστε να υπάρχει έγκαιρη και ορθολογικότερη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού με στόχο την αδήριτη ανάγκη κάλυψης των εκπαιδευτικών αναγκών και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, ιδιαίτερα υπό τις εξαιρετικά δυσχερείς συνθήκες της χρονικής περιόδου που διανύουμε».

 
Πάντως, οι καθηγητές που τίθενται σε διαθεσιμότητα πρόκειται να καλύψουν τα κενά είτε σε διοικητικές θέσεις - ποσοστό 40% -, σύμφωνα και με τις νομοθετικές τροποποιήσεις του άρθρου 82 του πολυνομοσχεδίου, είτε ως ωρομίσθιοι καθηγητές στα δημόσια ΙΕΚ, τα οποία αναβαθμίζονται μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου για το τεχνικό λύκειο. Το εναπομείναν 60%, σύμφωνα με πληροφορίες από το κτίριο του Αμαρουσίου, θα επανδρώσει τον τομέα της Υγείας καλύπτοντας τα κενά που υπάρχουν σε νοσοκομεία και διοικητικές θέσεις.
 
4.933 μετακινήσεις από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια
 
Εκτός όμως από τους 2.000 εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα απορροφηθούν στον ευρύτερο χώρο της εκπαίδευσης, έρχονται και μετατάξεις 4.933 καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι από τον Σεπτέμβριο θα περάσουν το κατώφλι των τάξεων του δημοτικού, σε μια προσπάθεια του υπουργείου να τους προστατεύσει από την απόλυση.
 
Πρόκειται για τις κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών, οι οποίες θα επανδρωθούν από εκπαιδευτικούς των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν.
 
Δάσκαλοι και καθηγητές δηλαδή θα μετατάσσονται πλέον ανάλογα με τις ανάγκες και τα κενά που προκύπτουν κάθε χρόνο. Ο υπουργός Παιδείας θα είναι αυτός που θα καθορίζει τον αριθμό των εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα και διεύθυνση εκπαίδευσης που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε κενές θέσεις, όπου υπάρχει ανάγκη.
 
Για την εφετινή σχολική χρονιά ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και ο υπολογισμός του πλεονάζοντος εκπαιδευτικού προσωπικού που πρόκειται να μετατεθεί ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, υλοποιείται με διαπιστωτική πράξη του υπουργείου, έπειτα από εισήγηση της γενικής διεύθυνσης προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με βάση την επεξεργασία και τον συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί από τους κατά τόπους διευθυντές εκπαίδευσης.
 
Δικαιολογητικά εξαίρεσης
 
Μετά την περίφημη λίστα που απέστειλε στις κατά τόπους διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το υπουργείο την Παρασκευή 19 Ιουλίου με τα στοιχεία των 2.500 εκπαιδευτικών που τίθενται σε διαθεσιμότητα το βράδυ της περασμένης Παρασκευής απέστειλε και πάλι στις περιφερειακές διευθύνσεις σχετική εγκύκλιο.
 
Σύμφωνα με την εν λόγω εγκύκλιο το υπουργείο ζητά από τους διευθυντές να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς για την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών που θα τους «εξαιρέσουν» από τη λίστα μέχρι το μεσημέρι του Σαββάτου που μας πέρασε.
 
Οι εκπαιδευτικοί που εξαιρούνται είναι:
α) είναι ανάπηροι σε ποσοστό τουλάχιστον 67% ή πολύτεκνοι, κατά την έννοια των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου πρώτου του ν. 1910/1944 (Α' 229), όπως ισχύει, εφόσον τα τέκνα, που ορίζονται στις προαναφερόμενες διατάξεις του ν.1910/1944, συνοικούν με αυτούς και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει,
β) έχουν σύζυγο ή τέκνο που ανήκει στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει, συνοικεί με αυτόν, και έχει αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον 67%,
γ) δυνάμει νόμου ή δικαστικής αποφάσεως ασκούν κατ' αποκλειστικότητα τη γονική μέριμνα τέκνου, που συνοικεί με αυτούς και ανήκει στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει
δ) έχουν σύζυγο ο οποίος τίθεται σε διαθεσιμότητα δυνάμει του ως άνω σχεδίου νόμου και
ε) είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος,
 
Αντίθετη με την κίνηση της αναπληρώτριας προϊσταμένης Γενικής Διεύθυνσης του υπουργείου, κυρίας Ευδοκίας Καρδαμίτση, τίθεται για μια ακόμα φορά η ΟΛΜΕ. Μάλιστα, σε δήλωσή του ο πρόεδρος κ. Θέμις Κοτσιφάκης κάνει λόγο για υλοποίηση «τροϊκανής εντολής» από το υπουργείο, το οποίο εργάζεται νυχθημερόν για να ρίξει στον καιάδα της διαθεσιμότητας - απόλυσης χιλιάδες εκπαιδευτικούς της ΤΕΕ.
 
«Δεν θέλουν να χάσουν ούτε μία ώρα! Τη Δευτέρα πρέπει να έχει συντελεστεί το έγκλημα της απόλυσης χιλιάδων εκπαιδευτικών και της διάλυσης της τεχνικής εκπαίδευσης. Αυτή είναι η απόφαση της κυβέρνησης. Το επαναλαμβάνουμε: η κυβέρνηση έχοντας διακόψει τις σχέσεις της με τη δημοκρατική νομιμότητα σε αυτή τη χώρα, λειτουργεί με το τρίπτυχο: αποφασίζουμε - διατάζουμε - απολύουμε» καταλήγει η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ ξεκαθαρίζοντας τη στάση της για συνέχιση των κινητοποιήσεων της.
 
Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypourgeiopaideiasexo1460370520_0.jpg
Ο αριθμός των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση 2024
Πανελλήνιες 2024 - Ο αριθμός εισακτέων σπουδαστών για το 2024 στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας...
Πανελλήνιες 2024: Ο αριθμός των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση