nipiagogeio
Το μάθημα «Οργανωμένες Δραστηριότητες» με διάρκεια 2 ωρών

Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση μέσω της πλατφόρμας Myschool, το μάθημα «Οργανωμένες Δραστηριότητες» του Υποχρεωτικού Πρωινού Προγράμματος (08:30–13:00) στα Νηπιαγωγεία θα διδάσκεται για διάρκεια δύο (2) ωρών σε κάθε τμήμα.

Η ρύθμιση αυτή προβλέπεται από το ΦΕΚ Τεύχος Β’ 3791/13.08.2021, το οποίο καθορίζει το πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας του ημερήσιου προγράμματος των Νηπιαγωγείων.

Τι προβλέπει η εγκύκλιος

Οι Προϊσταμένες και οι Προϊστάμενοι των Νηπιαγωγείων καλούνται να:

  • ελέγξουν και καταχωρίσουν τις αναθέσεις των εκπαιδευτικών στο Myschool,

  • ενημερώσουν και προσαρμόσουν το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των τμημάτων τους,

  • διασφαλίσουν ότι το μάθημα «Οργανωμένες Δραστηριότητες» έχει ενταχθεί με διάρκεια δύο ωρών στο υποχρεωτικό πρωινό πρόγραμμα.

Τι περιλαμβάνουν οι «Οργανωμένες Δραστηριότητες»

Οι «Οργανωμένες Δραστηριότητες» αποτελούν ένα από τα βασικά παιδαγωγικά πεδία του Νηπιαγωγείου, μέσω των οποίων:

  • ενισχύεται η ολιστική ανάπτυξη των παιδιών (γνωστική, κοινωνική, συναισθηματική, κινητική),

  • εφαρμόζονται διαθεματικές και βιωματικές προσεγγίσεις,

  • καλλιεργούνται δεξιότητες όπως η συνεργασία, η δημιουργικότητα και η αυτορρύθμιση,

  • συνδέονται τα μαθησιακά αντικείμενα με την καθημερινή ζωή.

Το σχετικό ΦΕΚ 3791/2021 καθόρισε το αναλυτικό πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων, ενσωματώνοντας τις «Οργανωμένες Δραστηριότητες» στο υποχρεωτικό ωράριο. Η ρύθμιση αυτή, σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υπουργείου Παιδείας "εντάσσεται στη συνολική προσπάθεια εκσυγχρονισμού του αναλυτικού προγράμματος, με στόχο την ενίσχυση της προσχολικής εκπαίδευσης και την ευθυγράμμισή της με τα ευρωπαϊκά πρότυπα".

Τα Νηπιαγωγεία οφείλουν να:

  1. Επικαιροποιήσουν τα ωρολόγια προγράμματα στο Myschool.

  2. Εξασφαλίσουν ορθή ανάθεση διδακτικών ωρών στους/στις νηπιαγωγούς.

  3. Ενημερώσουν τις εκπαιδευτικές ομάδες για την ορθή εφαρμογή του ΦΕΚ.

Η οδηγία του Myschool

 

Ενημερώνουμε τους/τις Προϊσταμένους/ες των Νηπιαγωγείων ότι σύμφωνα με το ΦΕΚ Τεύχος Β’ 3791/13.08.2021 το μάθημα 5. «Οργανωμένες Δραστηριότητες» του τομέα Υποχρεωτικού Πρωινού Προγράμματος (08:30–13:00) των Νηπιαγωγείων διδάσκεται για 2 ώρες σε κάθε τμήμα.

Παρακαλούνται όλοι/ες οι Προϊστάμενοι/ες όπως προβούν σε έλεγχο/καταχώριση των αντίστοιχων αναθέσεων καθώς και του Ωρολογίου Προγράμματος συνολικά. 

Myschool 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κατέρρευσε γέφυρα στην Πέτρου Ράλλη
Ταύρος: Κατάρρευση γέφυρας μπλοκάρει την Πέτρου Ράλλη – Κίνδυνος και για τα καλώδια υψηλής τάσης
Κατάρρευση γέφυρας στον Ταύρο: Σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία και έρευνες για τα αίτια
Ταύρος: Κατάρρευση γέφυρας μπλοκάρει την Πέτρου Ράλλη – Κίνδυνος και για τα καλώδια υψηλής τάσης
Νίκος Παπαϊωάννου
Νίκος Παπαϊωάννου για διαγραφές στα ΑΕΙ: «'Εχουν ξεχάσει ότι είναι φοιτητές, δεν είναι μέτρο τιμωρίας»
«Καθαροί κατάλογοι στα Πανεπιστήμια όπως σε όλη την Ευρώπη» - Τι απαντά στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Νίκος Παπαϊωάννου
Νίκος Παπαϊωάννου για διαγραφές στα ΑΕΙ: «'Εχουν ξεχάσει ότι είναι φοιτητές, δεν είναι μέτρο τιμωρίας»
Θ. Θεοδουλίδης
Θ. Θεοδουλίδης (Πρύτανης Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας) στο alfavita.gr: «Επενδύουμε στη γνώση αιχμής, στη σύνδεση με την αγορά εργασίας και στην παραγωγή πράσινης και ψηφιακής καινοτομίας»
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2030: Η Δίκαιη Μετάβαση ξεκινά από την πανεπιστημιούπολη – Η συνέντευξη του Πρύτανη Θεόδωρου Θεοδουλίδη στο...
Θ. Θεοδουλίδης (Πρύτανης Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας) στο alfavita.gr: «Επενδύουμε στη γνώση αιχμής, στη σύνδεση με την αγορά εργασίας και στην παραγωγή πράσινης και ψηφιακής καινοτομίας»