δάσκαλος
Καταγγελία για πιέσεις σε εκπαιδευτικούς σχετικά με την αξιολόγηση

Η Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας καταγγέλλει την προσπάθεια επιβολής της αξιολόγησης μέσω «υποχρεωτικών» σεμιναρίων, την ώρα που τα σχολεία ανοίγουν με σοβαρά προβλήματα όπως ελλείψεις εκπαιδευτικών, υπεράριθμα τμήματα και ανεπαρκείς υποδομές.

Οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν πως δεν υπάρχει καμία υποχρεωτικότητα συμμετοχής, καταγγέλλοντας ότι τέτοιες κινήσεις εξυπηρετούν την κατηγοριοποίηση σχολείων και την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.

Τονίζουν ότι η απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης παραμένει σε ισχύ και προειδοποιούν ότι θα αντισταθούν σε πιέσεις και απειλές.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ενώ τα σχολεία για άλλη μια χρονιά άνοιξαν με δεκάδες προβλήματα, με κενά εκπαιδευτικών, με 27άρια τμήματα, με ακατάλληλες και ανεπαρκείς υποδομές, με πετσοκομμένη χρηματοδότηση, με εκατοντάδες εκκρεμή πειθαρχικά σε εκπαιδευτικούς, το Υπουργείο Παιδείας και τα στελέχη του επιμένουν να επικεντρώνονται στην πάση θυσία επιβολή της κουλτούρας της αξιολόγησης!

Αυτή τη λογική εξυπηρετεί η πρόσκληση στο κατ’ επίφαση σεμινάριο με τίτλο «Αναστοχασμός δύο ετών Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών: Διδακτικά σενάρια, μεθοδολογία, καλές πρακτικές, διδακτικά μέσα», που διοργανώνει Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φιλολόγων Α΄ Αθήνας στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου. Από τα τόσα σημαντικά προβλήματα που απασχολούν αυτή τη στιγμή τα σχολεία η Σύμβουλος στέκεται μόνο στην αξιολόγηση! Στην πρόσκληση μάλιστα προς τις σχολικές μονάδες σημειώνει ότι το σεμινάριο «πραγματοποιείται εντός του εργασιακού ωραρίου, συνεπώς είναι υποχρεωτικό»! 

Το ΔΣ της Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας δηλώνει κατηγορηματικά: καμία υποχρεωτικότητα δεν υπάρχει για τη συμμετοχή στη συνάντηση. Πολύ περισσότερο για μία επιμόρφωση εντελώς μακριά από τις ανάγκες των εκπαιδευτικών, που επιχειρεί να διαφημίσει την κακόφημη αξιολόγηση (και που δεν είναι εντός ωραρίου, αφού τελειώνει στις 15:00). Οι εκπαιδευτικοί έχουν ήδη πολλές υποχρεώσεις στα σχολεία τους, μέσα στο εργασιακό τους ωράριο, για την προετοιμασία της σχολικής χρονιάς.

Οι εκπαιδευτικοί εδώ και πολλά χρόνια δίνουμε μάχη ενάντια στην αξιολόγηση, ενάντια στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σχολείου. Γι’ αυτό και είμαστε απεργοί και δεν συμμετέχουμε σε καμία διαδικασία που σχετίζεται με την αξιολόγηση! Η απεργία-αποχή της ΑΔΕΔΥ και της Ε΄ ΕΛΜΕ είναι σε ισχύ. Να σταματήσουν οι σύμβουλοι και τα στελέχη τις πιέσεις και τις απειλές γιατί θα μας βρουν μπροστά τους!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής ΑΠΘ 
Στο Μάθημα των Θρησκευτικών μετατρέπεται η βιωματική διδασκαλία σε ξενάγηση
Τα Μεταβατικά Προγράμματα του 2020 εφαρμόζουν και προωθούν, με άλλο τρόπο, τις ίδιες ριζοσπαστικές αλλαγές των ακυρωμένων από το ΣτΕ Προγραμμάτων του...
Στο Μάθημα των Θρησκευτικών μετατρέπεται η βιωματική διδασκαλία σε ξενάγηση
Ξυλοδαρμός 13χρονου μαθητή στην Θεσσαλονίκη
Άγριος ξυλοδαρμός 13χρονου μαθητή στη Θεσσαλονίκη: Αίματα μέχρι την είσοδο εκκλησίας
Θεσσαλονίκη: Άγρια επίθεση με ξύλα σε βάρος 13χρονου - Τον έστειλαν στο νοσοκομείο επειδή μίλησε σε κορίτσια
Άγριος ξυλοδαρμός 13χρονου μαθητή στη Θεσσαλονίκη: Αίματα μέχρι την είσοδο εκκλησίας
ypoyrgeio paideias kai thriskeymaton
Σχολεία: Σε ΦΕΚ τροποποίηση για τις εγγραφές προσφύγων μαθητών
Τροποποίηση Υπουργικής Απόφασης από το Υπουργείο Παιδείας – Τι προβλέπει το νέο πλαίσιο στις εγγραφές στα Λύκεια με ελλιπή δικαιολογητικά για πολίτες...
Σχολεία: Σε ΦΕΚ τροποποίηση για τις εγγραφές προσφύγων μαθητών