ΑΓΓΕΛΟΣ ΡΟΔΑΦΗΝΟΣ

Ο Άγγελος Ροδαφηνός εχει διδάξει σε διάφορα τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Sydney University of Technology, Swinburne University, University of Western Australia, American College of Thessaloniki,  Αριστοτέλειο Παν/μιο, ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, και City College). Διετέλεσα διευθυντής του Τμήματος Ψυχολογίας του City College (International Faculty of the University of Sheffield), Διευθυντής Προγράμματος Κοινωνικών Επιστημών του Swinburne Online, και Research Portal manager στο Monash University. 

Χρειαζόμαστε ένα πλαίσιο και καθοδήγηση για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση
Χρειαζόμαστε ένα πλαίσιο και καθοδήγηση για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση
Οι φοιτητές μας δεν περιμένουν άλλο. Δεν χρειάζονται καθηγητές-μπαμπούλες, χρειάζονται συνοδοιπόρους. Αλλά εμείς; Οι υποτίθεται πρωτοπόροι;...
Χρειαζόμαστε ένα πλαίσιο και καθοδήγηση για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση
H Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιαμορφώνει αθόρυβα την Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση
H Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιαμορφώνει αθόρυβα την Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση
Σημείωση του συγγραφέα: Το άρθρο δημιουργήθηκε με τη βοήθεια GPT που γράφει με στυλ Malcolm Gladwell. Ό,τι λάθος είναι της AI. Ό,τι έξυπνο, ανθρώπινο...
H Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιαμορφώνει αθόρυβα την Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση
Στάσεις καθηγητών ΑΕΙ απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη: εμπόδια, ανησυχίες και προοπτικές
Στάσεις καθηγητών ΑΕΙ απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη: εμπόδια, ανησυχίες και προοπτικές
Μόλις το 6% συμφωνεί ότι τα ιδρύματα έχουν επαρκείς πόρους για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ΤΝ στο προσωπικό και σαφείς κατευθυντήριες γραμμές για τη...
Στάσεις καθηγητών ΑΕΙ απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη: εμπόδια, ανησυχίες και προοπτικές
τν
Οι αντιλήψεις και η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης μεταξύ των φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Το 86% των φοιτητών ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν ΤΝ στις σπουδές τους. Το 72% επιθυμεί τα πανεπιστήμια να παρέχουν κατάρτιση και περισσότερα μαθήματα...
Οι αντιλήψεις και η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης μεταξύ των φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
biblio-neoelliniki-glossa.jpg
Η Ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση: Μια Αναγκαία Αλλαγή που Καθυστερεί
«Η προσαρμογή γίνεται αναγκαία για την αντιμετώπιση του εξελισσόμενου τοπίου των απαιτήσεων της αγοράς εργασίας σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο»
Η Ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση: Μια Αναγκαία Αλλαγή που Καθυστερεί