Πανελλήνιες: Διαφάνεια και αύξηση αμοιβών στις Λυκειακές Eπιτροπές
Συμπλήρωμα ενός ισχνού μισθού, όπου προβλέπεται αμοιβή, στις Λυκειακές επιτροπές Εξετάσεων (Λ.Ε.Ε.) αναφέρει μεταξύ άλλων η ΕΛΜΕ Χανίων

Αυτή την περίοδο οι  Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  προετοιμάζονται για τη διεξαγωγή των πανελληνίων εξετάσεων. Στα πλαίσια αυτά συγκροτούνται μία σειρά από επιτροπές, επιτηρητές στα εξεταστικά κέντρα, Λυκειακές επιτροπές Εξετάσεων (Λ.Ε.Ε.) σε κάθε σχολείο όπου διεξάγονται εξετάσεις, ενώ για τα βαθμολογικά κέντρα ορίζεται υπεύθυνος καθηγητής, ο οποίος επιλέγει και τις επιτροπές του βαθμολογικού και το προσωπικό (επικουρικό) που βοηθάει στο βαθμολογικό.   

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων θεωρεί ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε προγράμματα και επιτροπές, όπου προβλέπεται αμοιβή αποτελεί συμπλήρωμα ενός ισχνού μισθού: 

«Διεκδικούμε την αύξηση αυτής της κατηγορίας αμοιβών. Ιδιαίτερα διεκδικούμε την αύξηση των αποζημιώσεων στις εξεταστικές διαδικασίες που σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στους επιτηρητές δεν καλύπτουν ούτε το κόστος μετακίνησης τους στα εξεταστικά κέντρα, καθώς και την έγκαιρη καταβολή τους. Γνωρίζουμε ότι η μόνη σοβαρή λύση για την οικονομική αναβάθμισή μας δε μπορεί παρά να είναι η αύξηση του μισθού μας, σύμφωνα με τις προτάσεις που έχουμε διατυπώσει ως κλάδος, και γι’ αυτήν πρωτίστως αγωνιζόμαστε. Ωστόσο, η δυνατότητα συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε επιτροπές για το έργο των οποίων προβλέπεται αμοιβή αποτελεί ένα μέτρο για την ισότιμη αντιμετώπιση όλων των συναδέλφων».

Η συγκρότηση όλων των επιτροπών θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από τη διαφάνεια και τη δημοσιοποίηση των πινάκων, όσων συμμετέχουν στις επιτροπές και να είναι ανοικτή σε όλους τους εκπαιδευτικούς, νέους και παλιούς, αναπληρωτές και μόνιμους, σημειώνει μεταξύ άλλων η ΕΛΜΕ Χανίων.

Επειδή το ζήτημα σχετίζεται και με την ίση αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία, η διαφάνεια και το ξερίζωμα κάθε υποψίας πελατειακών πρακτικών και ευνοιοκρατίας είναι ανάγκη για:

α) την πλήρη εναλλαγή των επιτηρητών και των μελών του βοηθητικού προσωπικού για την υποβοήθηση του έργου της Επιτροπής του Βαθμολογικού Κέντρου με βάση λίστα που θα δημοσιοποιείται κάθε φορά και

β) την εναλλαγή σε ποσοστό πάνω από το 50% κάθε χρόνο για τα μέλη των Λυκειακών Επιτροπών Εξετάσεων (Λ.Ε.Ε.) και της Επιτροπής του βαθμολογικού Κέντρου.

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να διασφαλιστούν στα βαθμολογικά και εξεταστικά κέντρα όλες εκείνες οι απαραίτητες συνθήκες που θα επιτρέψουν στους εκπαιδευτικούς και τους εξεταζόμενους να αποδώσουν στο έργο τους χωρίς ταλαιπωρία και με ασφάλεια εν μέσω πανδημίας

Η ΕΛΜΕ Χανίων καταλήγει αναφέροντας: «Θεωρούμε, πως για αυτά τα ζητήματα πρέπει να υπάρχει συνεχής πίεση και επαγρύπνηση απ’ όλους τους εκπαιδευτικούς με σκοπό τη διαφάνεια και την ίση μεταχείριση».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα