Thumbnail
Ο Υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας απάντησε γραπτώς σε ερώτηση  Τούρκου Βουλευτή για τα νησιά του Αιγαίου, πως τα Ίμια είναι Τουρκικό έδαφος.

Η απάντησή του που δημοσιεύεται στην εφημερίδα Milliyet  μεταξύ άλλων αναφέρειπως οι συνθήκες της Λωζάνης (1923) και Παρισιού (1947) προβλέπουν λεπτομερείς διατάξεις σχετικά με τα ζητήματα κυριαρχίας και σχετικά με την αποστρατικοποίηση των νησιών του Αιγαίου, τονίζοντας ότι η Τουρκία δεν πρόκειται να δεχτεί τη δημιουργία ενδεχόμενων de facto καταστάσεων από την Ελλάδα επί γεωγραφικών σχηματισμών με αμφισβητούμενο καθεστώς.

"Δεν δεχόμαστε την de facto κατάσταση" είναι ο τίτλος της έγγραφης απάντησης του Μεβλούτ Τσαβούσογλου προς βουλευτές της τουρκικής, κεμαλικής αντιπολίτευσης και του τουρκικού Ρεπουμπλικανικού κόμματος, οι οποίοι... κατηγορούν την κυβέρνηση Ερντογάν πως δεν διεκδικεί αρκετά αποτελεσματικά "τουρκικές βραχονησίδες", όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν.

Η προκλητική δήλωση του υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας έρχεται ως συνέχεια στους ανυπόστατους ισχυρισμούς του αρχηγού της κεμαλικής αντιπολίτευσης του CHP Κιλιτσντάρογλου ότι δήθεν η Ελλάδα έχει... καταλάβει 18 νησιά του Αιγαίου.

Πηγές του Ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών αναφέρουν πως οι δηλώσεις Τσαβούσογλου υπονομεύουν την ασφάλεια

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

psifiako sxoleio
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;
Η συζήτηση για τα ψηφιακά εργαλεία δεν πρέπει να περιορίζεται στο "ναι ή όχι", αλλά στο "πώς και γιατί".
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;