sxoleio
Ο ΣΕΠΕ «Νίκος Πλουμπίδης» καλεί σε παράσταση διαμαρτυρίας στην Πρωτοβάθμια Διεύθυνση του Πειραιά τη Δευτέρα 18 Οκτωβρίου στις 14.00 για τις συγχωνεύσεις των τμημάτων στα σχολεία του Συλλόγου

«Το υπουργείο Παιδείας έσπασε τα κοντέρ αναλγησίας. Αδιαφορεί τόσο για την υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών, όσο και για τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών», αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κερατσινίου - Περάματος «Νίκος Πλουμπίδης». Είναι γεγονός πως με προφορικές οδηγίες, του υπουργείου προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τα σχολεία προχωρούν σε μαζικές συγχωνεύσεις εκατοντάδων τμημάτων, με αποτέλεσμα να στοιβάζονται μαθητές σε 27αρια και 28αρια τμήματα.

Ενδεικτικά αναφέρουμε στη Δευτεροβάθμια: 17 τμήματα στην Ηλεία, 40 στην Κέρκυρα, 6 στη Ζάκυνθο, 12 στη Θεσπρωτία, 13 στη Γ΄Αθήνας, 15 στη Σάμο, 5 στη Δ΄ Αθήνας κλπ... Τα ίδια συμβαίνουν και στην Πρωτοβάθμια, ενδεικτικά σε Γ’ Αθήνας, Β’ Αθήνας, Ανατολική Αττική, κ.α. Ο κατάλογος είναι ατελείωτος…

Πιο συγκεκριμένα «θύματα» αυτής της πολιτικής στον Πειραιά έπεσαν το 4ο Γυμνάσιο Κερατσινίου, ενώ από σχολεία του Συλλόγου το 18ο Ν/Γ Κερατσινίου και το 4ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου. Μάλιστα στο 4ο ΔΣ Κερατσινίου συγχωνεύτηκαν δύο τμήματα τετάρτης δημοτικού στα οποία φοιτούν και μαθητές με ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες. Και σαν να μην έφταναν οι συγχωνεύσεις, η δασκάλα του τμήματος που πλεόναζε μετά τη σύμπτυξη, τοποθετήθηκε σε άλλο σχολείο του συλλόγου μας για να καλύψει κενά σε μουσική και εικαστικά. Όσον αφορά το 18ο Ν/Γ Κερατσινίου υποβιβάστηκε από 4θέσιο σε 3θέσιο.

Οι εκπαιδευτικοί του ΣΕΠΕ «Νίκος Πλουμπίδης» σε σχετική ανακοίνωση τους αναφέρουν: «Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ, από τη μια βάζουν σε κίνδυνο την υγεία των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών, την ίδια στιγμή που όλοι οι ειδικοί μιλάνε για έξαρση της πανδημίας ιδιαίτερα στη νεολαία. Από την άλλη, αγνοούν τα τεράστια μορφωτικά και εκπαιδευτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί, με τα σχολεία κλειστά για σχεδόν 2 χρόνια, και στοιβάζουν σαν «σαρδέλες» τα παιδιά μέσα στα τμήματα. Είναι τραγικό και βαθιά αντιεκπαιδευτικό εν μέσω σχολικής χρονιάς να κλείνουν και να συγχωνεύουν τμήματα, να μετακινούνται μαθητές, να απαξιώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Αυτή είναι η αναβάθμιση για την οποία μιλάνε». 

Το υπουργείο προσπαθεί να εξαφανίσει με τέτοιες απαράδεκτες μεθοδεύσεις τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα, κενά που η ίδια η Υπουργός ομολόγησε σε πρόσφατη συνέντευξή της και για τα οποία ξεδιάντροπα κατηγόρησε τους καρκινοπαθείς συναδέλφους και τις εγκυμονούσες συναδέλφισσες, επειδή παίρνουν τις άδειες που δικαιούνται! Λίγη ντροπή δε βλάπτει», προσθέτουν οι εκπαιδευτικοί.

Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί σημειώνουν πως, «η σημερινή, όπως και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις θεωρούν την κάλυψη των κενών ως κόστος. Δεν ξεχνάμε τις υπουργικές Αποφάσεις Φίλη του ΣΥΡΙΖΑ που σμπαράλιασαν κυριολεκτικά τη λειτουργία του Ολοήμερου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου και πετσόκοψαν χιλιάδες ώρες με τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίου και Λυκείου. Λεφτά για το ΝΑΤΟ και τους εξοπλισμούς που καμία σχέση δεν έχουν με τις ανάγκες της χώρας υπάρχουν. Με επιλογή όλων των κυβερνήσεων (ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ) η χώρα μας είναι πρώτη σε δαπάνες για Νατοϊκούς εξοπλισμούς.  Αυτές είναι οι προτεραιότητές τους, στις οποίες δε «χωρούν» οι ανάγκες των μαθητών για δασκάλους, σύγχρονες σχολικές εγκαταστάσεις, ουσιαστικά μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Για αυτά, λεφτά δεν υπάρχουν! Έτσι εννοεί η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ την αναβάθμιση της εκπαίδευσης».

«Την ίδια ώρα το ΥΠΑΙΙΘ  αντί να ασχοληθεί με την εκρηκτική κατάσταση στα σχολεία κάνει το μόνο πράγμα που ξέρει να κάνει καλά. Για 4η συνεχόμενη φορά, μάλιστα σε διάστημα 3 μηνών, προσφεύγει δικαστικά ενάντια στους αγώνες των εκπαιδευτικών που υπερασπίζονται το δημόσιο σχολείο. Οι μάσκες πλέον έχουν πέσει», καταλήγουν οι εκπαιδευτικοί.

Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν: 

  • Να μην κλείσει ούτε 1 τμήμα! Έγκριση όλων των τμημάτων με βάση τις ανάγκες των μαθητών
  • 15 μαθητές ανά τάξη
  • Προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες των σχολείων. Να καλυφθούν όλα τα κενά
  • Εδώ και τώρα να εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες για να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις
  • Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών (ν. 4823/2021, ν. 4692/2020, Υ.Α για εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση, διατάξεις για εσωτερικό κανονισμό)

Ο ΣΕΠΕ «Νίκος Πλουμπίδης» καλεί και συμμετέχει μαζί με γονείς και εκπαιδευτικούς, στην Παράσταση Διαμαρτυρίας στην Πρωτοβάθμια Διεύθυνση του Πειραιά τη Δευτέρα 18 Οκτωβρίου στις 14.00. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
mathimatika
Πώς το Photomath μεταμορφώνει τα Μαθηματικά: Από «σκράπας» σε «σαΐνι» με λίγα κλικ
Ο λόγος για το Photomath, μια εφαρμογή που χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να επιλύσει μαθηματικά προβλήματα, από τα πιο απλά μέχρι τα πιο...
Πώς το Photomath μεταμορφώνει τα Μαθηματικά: Από «σκράπας» σε «σαΐνι» με λίγα κλικ