Αξιολόγηση: Πώς ο «Μπάλλος» βούλιαξε το χάρτινο καραβάκι της κ. Κεραμέως
Ανελέητο τρολάρισμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά από τις θλιβερές εικόνες πλημμυρών σε σχολεία και πανεπιστήμια, εξέγερση γονιών για τις συγχωνεύσεις Τμημάτων και εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση, κινητοποίηση φοιτητών και χλεύη από μαθητές, πέτυχε σε μόλις μια μέρα η υπουργός Παιδείας.

Είναι κάποιες φορές που όσο σχεδιασμό κι αν έχεις κάνει, μια συγκυρία αρκεί για να τον τινάξει στον αέρα και να γελοιοποιήσει κάθε επίφαση σοβαρότητας. Η καταιγίδα που πλήττει τη χώρα, βούλιαξε και το χάρτινο καραβάκι της κ.Κεραμέως

Οι εικόνες από τα σχολεία όπου οι εκπαιδευτικοί κατασκεύασαν πρόχειρη γέφυρα με θρανία για να γλιτώσουν τους μαθητές, από τα Νηπιαγωγεία με τα έκπληκτα νήπια που περίμεναν κάποιον γονιό να τα μαζέψει χαζεύοντας το πέλαγος κι από τα Πανεπιστήμια με τα τρύπια ταβάνια και τις λίμνες εκεί που κάποτε ήταν διάδρομοι, δημιούργησαν τέτοιο  σούσουρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε βάρος της κ.Κεραμέως και της επιμονής της σε μια δήθεν αξιολόγηση, όση δεν μπόρεσε να δημιουργήσει η επιμονή των εκπαιδευτικών. Ήταν επόμενο να ξεκινήσει ανελέητο τρολάρισμα

1.jpg
2.jpg
ker.jpg
6.jpg

Χθες (και σήμερα) κάθε γονιός, κάθε μαθητής, κάθε πολίτης αυτής της αλλοπρόσαλλης χώρας, αντιλαμβάνεται με τις αισθήσεις του ότι μια αξιολόγηση που δεν περιλαμβάνει τις υποδομές και τη στελέχωση των δομών που πρόκειται να αξιολογηθούν, δεν είναι πραγματική αξιολόγηση.  Για αυτά οι εκπαιδευτικοί δεν θα υποβάλουν εκθέσεις, ώστε να μη φαίνεται η γύμνια του κράτους. Αλλά τους ζητείται να αξιολογηθούν για όλα τα υπόλοιπα  με τρόπο που οδηγεί με μαθηματικό τρόπο σε κατάταξη των σχολείων σε καλά και κακά, με βάση τις επιδόσεις των μαθητών τους ιδίως (αγνοώντας βέβαια τη διαφορετική σύσταση μαθητικών πληθυσμών, τον υπερπληθυσμό σε κάποιες τάξεις, τις υποδομές, τη δυσκολία των δυσπρόσιτων, τη νησιωτικότητα, κλπ)

Όχι άδικα, ο Νίκος Φίλης συνέδεσε άμεσα κακοκαιρία και αξιολόγηση: "Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ξεκίνησε! Θα κατορθώσουν να οδηγήσουν με επιτυχία τους μαθητές πάνω στην τεχνητή γέφυρα από θρανία;  Για αυτό λέμε ότι η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ξεκινά από τις υποδομές και τις συνθήκες που γίνεται το μάθημα. Για αυτό λέμε ότι εν μέσω πανδημίας και κλειστών σχολείων προτεραιότητα έχει η στήριξη των εκπαιδευτικών και η κάλυψη των τεράστιων μαθησιακών κενών που δημιουργήθηκαν, κι όχι η επιβολή μιας ψευδούς και τιμωρητικής γραφειοκρατικής διαδικασίας, που θα στιγματίσει εκπαιδευτικούς και θα χωρίσει τα σχολεία σε διαφορετικές ταχύτητες", είπε. 

Και δεν ήταν μόνο ο Ν.Φίλης

8.png

Και fake news

Κατά διαβολική σύμπτωση, επίσης χτες η κ.Κεραμέως "πιάστηκε" να διαδίδει fake news για την απόφαση του Εφετείου, καθώς υποστήριξε (χρησιμοποιώντας μάλιστα το επίσημη ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας...) ότι κρίθηκε και καταχρηστική η απεργία-αποχή των Ομοσπονδιών, ενώ είχε κριθεί μόνο παράνομη εκτός από την απεργία της ΟΙΕΛΕ που κρίθηκε μόνο καταχρηστική, σαν "πολιτική απεργία". Φάνηκε ακόμα, από μια ανάγνωση της απόφασης του Εφετείου, ότι η fast track διαδικασία που επέβαλλε η υπουργός Παιδείας, οδήγησε σε μια μονομέρεια: Ενώ η κ.Κεραμέως αρνήθηκε το διάλογο με την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ προτού καταθέσει το νομοσχέδιό της για την αξιολόγηση, μετά κατηγόρησε τους εκπαιδευτικούς, μεταξύ άλων, ότι δεν ζήτησαν οι ίδιοι διάλογο μέσω του ΟΜΕΔ (Οργανισμού Μεσολάβησης και Διαιτησίας) όπως προβλέπει ο νόμος. Ούτε η ίδια είχε ζητήσει βέβαια τέτοιο διάλογο. Και βρέθηκε δικαστής που έκρινε ότι δεν καμιά σημασία ότι το δημόσιο δε ζήτησε διάλογο στον ΟΜΕΔ, αλλά έχει καθοριστική σημασία ότι δεν τον ζήτησαν οι εκπαιδευτικοί.

Για να τριτώσει το κακό για την υπουργό Παιδείας, επίσης χτες εκδηλώθηκε ένα κύμα εξέγερσης ταυτόχρονα από γονείς και μαθητές που κατάλαβαν πλέον τις προθέσεις της με τις εκατοντάδες συγχωνεύσεις τμημάτων εν μέσω πανδημίας, από φοιτητές που άρχισαν να ξεσηκώνονται για την κατάσταση στα πανεπιστήμια, και φυσικά από τους εκπαιδευτικούς. Τι έκανε η ίδια; Απέφυγε να εμφανιστεί για να μην αναγκαστεί να ξαναπεί ότι για τα χιλιάδες κενά στα σχολεία φταίνε οι εκπαιδευτικοί που παίρνουν αναρρωτικές άδειες (...) έβαλε όμως το γενικό γραμματέα του Υπουργείου κ.Α.Κόπτση με το ταιριαστό στην περίσταση όνομα να μιλήσει για ...επιμελημένο εξορθολογισμό: «Δεν πρέπει να κατασπαταλάται εκπαιδευτικό προσωπικό» ούτε και να «πηγαίνουν χαμένα τα χρήματα των φορολογουμένων» είπε ο κ. Κόπτσης, μιλώντας σε εκπομπή του OPEN, επιβεβαιώνοντας εμμέσως όσα καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, ότι δηλαδή οι συγχωνεύσεις τμημάτων γίνονται προκειμένου το υπουργείο Παιδείας να γλιτώσει τις επιπλέον απαραίτητες προσλήψεις προσωπικού. Δε θέλουμε να μεταφέρουμε εδώ τις αντιδράσεις ορισμένων γονιών με παιδιά σε υπό συγχώνευση Τμήματα που τον άκουγαν μαζί μας.

Αύριο η απόφαση των ΕΛΜΕ

Οι εκπαιδευτικοί χθες και σήμερα κάνουν γενικές συνελεύσεις και αύριο Σάββατο αναμένεται να ανακοινώσουν (οι ΕΛΜΕ τουλάχιστον στην συνέλευση των Προέδρων τους και ακολουθούν οι δάσκαλοι) αποφάσεις -εκτός απροόπτου- για επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής, σύμφωνα με τους όρους νομιμότητας που έθεσε το Δικαστήριο.

Τι κατάφερε λοιπόν η κ.Κεραμέως με την αδιαλλαξία της, τα ψεύδη και την επιμονή της να επιβάλλει μια αξιολόγηση που δεν είναι πραγματική αξιολόγηση αφού δεν περιλαμβάνει τη δυνατότητα να εκφράσουν οι εκπαιδευτικοί τις ενστάσεις τους για τις υποδομές του ξεχαρβαλωμένου κράτους και τις ελλείψεις εκπαιδευτικών;

Να εξοργίσει εκπαιδευτικούς και γονείς, να ξεσηκώσει τους φοιτητές και να την "τρολάρουν" οι μαθητές, που εξέδωσαν μια χιουμοριστική, αλλά ενδεικτική της κατάστασης, ανακοίνωση:

"Στείλτε το Λιμενικό"

"Εκ μέρους όλων των σχολείων και μαθητών, η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλετε ώστε να προστατέψετε τα δικαιώματά μας στη μόρφωση, ώστε να είναι τα σχολεία μας ασφαλή, χωρίς κενά σε καθηγητές, ώστε να εξασφαλίζεται ότι όλοι οι μαθητές θα απολαμβάνουμε υψηλού επιπέδου εκπαίδευση.

Σας ενημερώνουμε ότι η «Αξιολόγηση» των σχολικών κτιρίων και υποδομών κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα χάρη στη γενναία κρατική σας χρηματοδότηση. Μας χαροποίησε ιδιαίτερα τα νέα μαθήματα που προστέθηκαν στο ημερήσιο σχολικό πρόγραμμά μας, αυτά του κανόε-καγιάκ και της κολύμβησης.

Επίσης πήγε πολύ καλά η τηλε-άντληση των υδάτων μέσω webex από τα προαύλιά μας και από τα ολοκαίνουργια κοντέινερ που έχουμε για αίθουσες.

Επιπρόσθετα, ευχαριστούμε για τα θρανία πολλαπλών χρήσεων με τα οποία εξοπλίσατε τα σχολεία μας. Το γιορτάσαμε χορεύοντας ΜΠΑΛ(Λ)Ο πάνω τους.

Τέλος, ενημερώστε εκ μέρους μας την αντιτρομοκρατική και τα ΜΑΤ ότι σήμερα και αύριο λόγω έκτακτων καιρικών φαινομένων δεν χρειάζεται να έρθουν από τα σχολεία και τις γειτονιές μας. Από Δευτέρα. Προς το παρόν μπορείτε να στείλετε το Λιμενικό"

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βυζ
Ανακαλύφθηκε η μοναδική προσωπογραφία του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου σε ελληνικό Μοναστήρ
Η τοιχογραφία αποτυπώνει τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο ως ώριμο άνδρα, με αυτοκρατορικά διακριτικά, όπως το στέμμα και το σκήπτρο, και τα χαρακτηριστικά...
Ανακαλύφθηκε η μοναδική προσωπογραφία του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου σε ελληνικό Μοναστήρ