Για διαχρονικό πρόβλημα και ευθύνες κάνει λόγο στην ανακοίνωση του ο Σύλλογος Γονέων του 24ου Γυμνασίου & Λυκείου Αθηνών, κάνοντας λόγο για χρόνιο πρόβλημα με διαχρονικές ευθύνες.
Τονίζουν στην ανακοίνωση τους πως «Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς γνωρίζουν και αποσιωπούν το πρόβλημα και συνειδητά με τις επιλογές τους απαξιώνουν τη μαθητική κοινότητα και υποβαθμίζουν την περιοχή».
Πιο συγκεκριμένα, στο σχολείο που φοιτούν 400 μαθητές και στοιβάζονται σε ένα κτίριο που είναι σχεδιασμένο για 200. Παράλληλα κατηγορούν τον Δήμο για τις απαράδεκτες παρεμβάσεις του να δημιουργήσει αίθουσες-κουτιά χωρισμένες με γυψοσανίδες χαρακτηρίζοντας τες ως «αίθουσες που αχρήστευσαν το 2ο κλιμακοστάσιο του κτιρίου, ενώ οι μαθητές προαυλίζονται σε μπαλκόνια και κάνουν γυμναστική σε ακατάλληλους χώρους».
Αναλυτικά το δελτίου τύπου:
Πίσω από την υπόθεση του 24ου Λυκείου κρύβονται τεράστιες και διαχρονικές ευθύνες. Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς γνωρίζουν και αποσιωπούν το πρόβλημα και συνειδητά με τις επιλογές τους απαξιώνουν τη μαθητική κοινότητα και υποβαθμίζουν την περιοχή.
Τον Ιούλιο του 2003 το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας αποφασίζει τη δέσμευση 41 οικόπεδων για την ανέγερση σχολείων μεταξύ αυτών και το Ο.Τ. 51 που περικλείεται από τις οδούς Σούκα, Κουρμά, Παπαρσένη και προορίζεται για την ανέγερση του 24ου Λυκείου. Το 2015 χαρακτηρίζεται εκ νέου το οικόπεδο από το Δημοτικό Συμβούλιο ωστόσο από το αρχικό οικόπεδο έχουν «χαθεί» 1.200τμ.
Οι συζητήσεις σε Νομαρχιακά, Δημοτικά και Διαμερισματικά Συμβούλια, ακόμα και στη Βουλή έχουν καταλήξει στην αναγκαιότητα ανέγερσης κτιρίου για το 24ο Λύκειο, το Δημόσιο μέσω του ΟΣΚ έχει διαθέσει €2.895.006 για την απαλλοτρίωση του οικοπέδου, αλλά κτίριο δεν υπάρχει ακόμα.
Αντιθέτως οι 400 μαθητές του 24ου Γυμνασίου & του 24ου Λυκείου στοιβάζονται σε ένα κτίριο που είναι σχεδιασμένο για 200 και που ο Δήμος με απαράδεκτες παρεμβάσεις έχει δημιουργήσει αίθουσες κουτιά χωρισμένες με γυψοσανίδες, αίθουσες που αχρήστευσαν το 2ο κλιμακοστάσιο του κτιρίου, ενώ οι μαθητές προαυλίζονται σε μπαλκόνια και κάνουν γυμναστική σε ακατάλληλους χώρους.
Το 2017 η ΚτΥπ ΑΕ καταγράφει τις παράνομες παρεμβάσεις στο κτίριο που επηρεάζουν την παθητική του πυροπροστασία και επειγόντως ζητά από το Δήμο να επαναφέρει το κτίριο στην αρχική του κατάσταση. Μέχρι σήμερα ο Δήμος Αθηναίων διατηρεί όλες οι παράνομες παρεμβάσεις που στόχο έχουν να στοιβάξουν δύο σχολεία σε ένα κτίριο ενώ δεν έχει υποβάλει αίτημα ανέγερσης του κτιρίου για το 24ο Λύκειο στην ΚτΥπ.
Στις 15 Φεβρουαρίου 2021 το Δημοτικό Συμβούλιο ενημερώνεται ότι η απαλλοτρίωση του οικοπέδου δεν έχει ολοκληρωθεί ωστόσο η ΚτΥπ το ίδιο διάστημα παραχωρεί στο Δήμο το εν λόγω οικόπεδο, για τις ανάγκες της Δίχρονης Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Αναρωτιόμαστε βεβαίως ποιος έχει την ισχύ και το δικαίωμα να ανατρέψει τις αποφάσεις Δημοτικών και Νομαρχιακών συμβουλίων και αντί να να δώσει λύση στο κτιριακό πρόβλημα που επηρεάζει τις οικογένεις 400 μαθητών για πάνω από 30 χρόνια, μας «φορτώνει» μία ακόμη προσωρινή λύση με την τοποθέτηση "προκάτ ελαφρού τύπου" για τα παιδιά του Νηπιαγωγειου;
Αρνούμαστε να ξεχωρίσουμε τα παιδιά μας και να διαλέξουμε ποια χρειάζονται πιο πολύ ένα σχολείο γιατί είναι αναφαίρετο δικαίωμα ΟΛΩΝ των παιδιών η πρόσβαση στη Δημόσια & Δωρεάν Παιδεία, σε περιβάλλον που θα εξασφαλίζει την υγεία και την ασφάλεια τους και θα καλύπτει τις ανάγκες τους.
Μας έχουν καταστήσει σαφές με τις επιλογές του ότι προτεραιότητα τους αποτελούν έργα όπως η ανάπλαση της πλατείας Ομονοίας, ο «Μεγάλος Περίπατος», η «Διπλή Ανάπλαση» και όχι η κάλυψη των πραγματικών αναγκών των δημοτών, τις οποίες προκλητικά πια αντιμετωπίζουν μόνο ως κόστος και όχι ως υποχρέωση.
Οι αρμόδιοι Αντιδήμαρχοι, ο ίδιος ο Δήμαρχος, ακόμα και η διεύθυνση του 7ου διαμερίσματος επέλεξαν να μας αγνοήσουν ωστόσο τα ερωτήματα είναι πολλά.
Γιατί από το 2003 έχει χαθεί κομμάτι της σχολικής έκτασης εφόσον σχολείο δεν έχει χτιστεί;
Ποια κρίσιμη ανάγκη μπήκε μπροστά από την προτεραιότητα ανέγερσης ενός σχολικού συγκροτήματος και τελικά ποια συμφέροντα υπερίσχύουν έναντι των αναγκών των μαθητών της περιοχής μας και της ‘’Δημόσιας ωφέλειας’’;
Σκοπεύει ο Δήμος να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες ώστε ο εν λόγω χώρος να αξιοποιηθεί βάσει του χαρακτηρισμού του;
Ποιο είναι το σχέδιο και το χρονοδιάγραμμα για την επίλυση του κτιριακού προβλήματος συστέγασης του 24ου Γυμνασίου - Λυκείου;
Δεν θα ανεχτούμε άλλες "προσωρινές" λύσεις, αποκλεισμούς και τεχνητά διλήμματα.
Απαιτούμε:
-Να υλοποιηθούν άμεσα οι από χρόνια ρητές αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου για άμεση ανέγερση του 24ου Λυκείου, στο Ο.Τ. 51, σύμφωνα με το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο.
- Nα μην τοποθετηθούν τροχόσπιτα/ κοντέινερ, προκατ, για να στεγάσουν προνήπια δίχρονης εκπαίδευσης (αξίζουν πολλά περισσότερα από μια δήθεν προσωρινή λύση)
- Να καταργηθούν άμεσα οι παράνομες παρεμβάσεις στο κτίριο του 24ου Γυμνασίου και να επανέλθει στην αρχική του κατάσταση.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη