Επιστολή απέστειλε στο υπουργείο Παιδείας και στη Β' Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γονέας μαθητή δευτεροβάθμιας και εκπαιδευτικός ο ίδιος, για τα κενά που παραμένουν ακάλυπτα στο σχολείο όπου φοιτά το παιδί του, από την αρχή της σχολικής χρονιάς.
Ο κ. Βαγγέλης Δήμας δηλώνει «στενοχωρημένος και θυμωμένος για τα κενά και γενικότερα για την απαξίωση του δημόσιου Σχολείου» τονίζοντας παράλληλα ότι ενώ έχει κατατεθεί από την 1η Σεπτεμβρίου αίτηση με τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα για παράλληλη στήριξη, δεν έχει τοποθετηθεί κάποια καθηγήτρια/κάποιος καθηγητής ακόμη.
Ολόκληρη η επιστολή
Αξιότιμε κύριε Διευθυντή,
Είμαι καθηγητής φιλόλογος στο 1ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας. Εδώ όμως θα μιλήσω ως γονιός. Ένας γονιός στενοχωρημένος και θυμωμένος για τα κενά, που από την αρχή της χρονιάς υπάρχουν στο Σχολείο του γιου μου, και γενικότερα για την απαξίωση του δημόσιου Σχολείου.
Ο γιος μου είναι μαθητής της Β' τάξης στο 5ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας. Έχουν χαθεί ήδη πολλές ώρες τόσο στα Μαθηματικά όσο και στα Αρχαία Ελληνικά από πρωτότυπο αλλά και στο μάθημα της Τεχνολογίας. Στην Πληροφορική, επίσης, λόγω έλλειψης καθηγητή/καθηγήτριας το τμήμα του γιου μου δεν χωρίζεται σε δύο μικρότερα τμήματα με αποτέλεσμα 24 μαθητές/μαθήτριες να διδάσκονται(!) το αντικείμενο αυτό σε μία αίθουσα με πολύ λιγότερους υπολογιστές. Αναγνωρίζω το γεγονός ότι οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες του Σχολείου κάνουν το ανθρωπίνως δυνατόν, διδάσκοντας, για να αναπληρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερες χαμένες ώρες, και στα τμήματα που τους λείπουν εκπαιδευτικοί. Αυτό όμως δεν είναι λύση.
Παρακαλώ, λοιπόν, να προβείτε άμεσα στην τοποθέτηση φιλολόγου και μαθηματικού, ενώ είναι ανάγκη να καλυφθούν και 12 ώρες πληροφορικής. Και - σημειωτέον - αναφέρομαι μόνο στα κενά με τις περισσότερες ώρες. Όπως θεωρείται - για ευνόητους λόγους - αδιανόητο να υπάρχουν κενά στην ιδιωτική εκπαίδευση, το ίδιο και περισσότερο αδιανόητο θα έπρεπε να θεωρούμε όλοι μας (Πολιτεία, εκπαιδευτικοί, γονείς και κηδεμόνες) την ύπαρξη κενών στη δημόσια. Να επισημάνω στο σημείο αυτό ότι κι άλλοι γονείς της Β' τάξης του Γυμνασίου, με τους οποίους έχω μιλήσει, φαίνονται τουλάχιστον δυσαρεστημένοι με τις ελλείψεις αυτές, ενώ και κάποιοι άλλοι, ίσως, έχουν ήδη επικοινωνήσει μαζί σας.
Επίσης, απ' ό,τι γνωρίζω, ενώ έχει κατατεθεί ήδη από 1η Σεπτεμβρίου αίτηση με τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα για παράλληλη στήριξη, δεν έχει τοποθετηθεί κάποια καθηγήτρια/κάποιος καθηγητής. Επίσης, δεν έχει τοποθετηθεί ακόμη ψυχολόγος, σημαντικό στέλεχος σε κάθε σχολείο, ιδίως στους χαλεπούς καιρούς που βιώνουμε.
Κλείνω: βασική προϋπόθεση, για να στηριχθεί το δημόσιο Σχολείο είναι η έγκαιρη στελέχωση του. Επίσης, οι μαθήτριες/μαθητές που χρειάζονται μία ειδική στήριξη πρέπει να είναι η προτεραιότητά μας, αν παινευόμαστε ότι είμαστε μία κοινωνία δημοκρατική και η ικανοποίηση των ψυχικών αναγκών των μαθητριών και μαθητών θεωρείται τουλάχιστον τόσο σημαντική όσο και η ικανοποίηση των μαθησιακών. Ίσως δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει ή εθελοτυφλούμε: η δημόσια Παιδεία είναι από τα πιο ισχυρά όπλα, αν όχι το πιο δυνατό, που διαθέτει η κοινωνία μας, για να καταπολεμά και να μειώνει τις ανισότητες.
Ευχαριστώ,
Βαγγέλης Δήμας
Εκπαιδευτικός
Πολύτεκνος
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη