ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

ΚΕΔΑΣΥ: Έρχονται νέοι διορισμοί – Τι προβλέπει το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
ΚΕΔΑΣΥ: Έρχονται νέοι διορισμοί – Τι προβλέπει το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
Τη δυνατότητα μόνιμων διορισμών για την κάλυψη κενών θέσεων στα ΚΕΔΑΣΥ προβλέπει διάταξη στο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘΑ
ΚΕΔΑΣΥ: Έρχονται νέοι διορισμοί – Τι προβλέπει το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
Γονείς Καλαμαριάς για Ειδική αγωγή: Διεκδικούμε τα δικαιώματα των παιδιών μας
Γονείς Καλαμαριάς για Ειδική αγωγή: Διεκδικούμε τα δικαιώματα των παιδιών μας
«Το μέλλον και τα δικαιώματα των παιδιών μας τα διεκδικούμε», τονίζει ο Σύλλογος Γονέων των Μαθητών του Δήμου Καλαμαριάς
Γονείς Καλαμαριάς για Ειδική αγωγή: Διεκδικούμε τα δικαιώματα των παιδιών μας
Παράλληλη στήριξη: Το ΥΠΑΙΘΑ καλεί τους εκπαιδευτικούς να «μοιράσουν τη φτώχεια» στα σχολεία
Παράλληλη στήριξη: Το ΥΠΑΙΘΑ καλεί τους εκπαιδευτικούς να «μοιράσουν τη φτώχεια» στα σχολεία
«Δεν είναι πολυτέλεια οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης αλλά ανάγκη και δικαίωμα»
Παράλληλη στήριξη: Το ΥΠΑΙΘΑ καλεί τους εκπαιδευτικούς να «μοιράσουν τη φτώχεια» στα σχολεία
μαθητής
Το Υπουργείο Παιδείας αδρανοποιεί τα τμήματα ένταξης και στοχεύει να εξαφανίσει τις παράλληλες στηρίξεις
Το υπ. Παιδείας ξαναεπιτίθεται στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είτε στερώντας τους τη...
Το Υπουργείο Παιδείας αδρανοποιεί τα τμήματα ένταξης και στοχεύει να εξαφανίσει τις παράλληλες στηρίξεις
foto_education_2.jpg
Εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης: Πώς υποστηρίζει τους μαθητές – Οδηγίες από το ΥΠΑΙΘΑ
Εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης: Εγκύκλιος για τη λειτουργία των εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης: Πώς υποστηρίζει τους μαθητές – Οδηγίες από το ΥΠΑΙΘΑ
ypaith
Ψυχολόγοι στα σχολεία: Η εγκύκλιος παραπομπής μαθητών σε ψυχολόγο χωρίς άδεια γονέων
Υπογράφηκε η Εγκύκλιος που αφορά την παραπομπή μαθητών σε ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό του σχολείου χωρίς τη συγκατάθεση γονέων και κηδεμόνων
Ψυχολόγοι στα σχολεία: Η εγκύκλιος παραπομπής μαθητών σε ψυχολόγο χωρίς άδεια γονέων
AMEA
Ειδική Αγωγή: Η σκληρή πραγματικότητα για 100.000 μαθητές και τα «ωραία λόγια» της κυβέρνησης
Πώς ακριβώς υλοποιείται η υποχρέωση της πολιτείας, όταν η ειδική αγωγή αντιμετωπίζει συνθήκες εγκατάλειψης;
Ειδική Αγωγή: Η σκληρή πραγματικότητα για 100.000 μαθητές και τα «ωραία λόγια» της κυβέρνησης
σχολικός ψυχολόγος
Νέα εγκύκλιος: Οι ψυχολόγοι στα σχολεία μπορούν να συναντούν μαθητές χωρίς συναίνεση γονέα
Ακόμα η εγκύκλιος προβλέπει ότι ο/η εκπαιδευτικός της Παράλληλης Στήριξης δεν λειτουργεί ως προσωπικός δάσκαλος των μαθητών/τριων που υποστηρίζει
Νέα εγκύκλιος: Οι ψυχολόγοι στα σχολεία μπορούν να συναντούν μαθητές χωρίς συναίνεση γονέα
Εκπαίδευση
Αναπληρωτές: Πρόσληψη 110 δασκάλων παράλληλης στήριξης - Όλα τα ονόματα
Πρόσληψη 110 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για...
Αναπληρωτές: Πρόσληψη 110 δασκάλων παράλληλης στήριξης - Όλα τα ονόματα
παιδιά
Ενα παιδί, που χρειάζεται παράλληλη στήριξη, χρειάζεται έναν άνθρωπο ολόκληρο
Το να περπατάς με έναν φίλο στο σκοτάδι είναι καλύτερο από το να περπατάς μόνος στο φως. - Χέλεν Κέλερ
Ενα παιδί, που χρειάζεται παράλληλη στήριξη, χρειάζεται έναν άνθρωπο ολόκληρο
ypaith
Προσλήψεις αναπληρωτών -Δημοτικά σχολεία: Προκήρυξη για υποβολή αιτήσεων (από σήμερα έως και 07 Νοεμβρίου) για πρόσληψη σε λειτουργικά κενά
Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών παράλληλης στήριξης σε δημοτικά σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102),...
Προσλήψεις αναπληρωτών -Δημοτικά σχολεία: Προκήρυξη για υποβολή αιτήσεων (από σήμερα έως και 07 Νοεμβρίου) για πρόσληψη σε λειτουργικά κενά
μαθητές σχολείο
Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Σύγχρονα παιδιά ενός κατώτερου θεού;
«24 μαθητές στα σχολεία της Ζ ΕΛΜΕ χρειάζονται τη βοήθεια εκπαιδευτικών "παράλληλης στήριξης"»
Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Σύγχρονα παιδιά ενός κατώτερου θεού;
οχι μέλλον
Τα «ΟΧΙ» της εκπαίδευσης
Ναι σε ένα σχολείο όπου Θα ακουμπάει την ιδιαιτερότητα των παιδιών μας θα παίρνει τις κλίσεις και τις δεξιότητες τους και θα δουλεύει πάνω σε αυτές
Τα «ΟΧΙ» της εκπαίδευσης