Καινοτομία σε δημοτικό σχολείο στα Τρίκαλα: Μπάλες πιλάτες αντί για καρέκλες για τους μαθητές (Φωτογραφίες)
Μια διαφορετική πρόταση στην εκπαιδευτική διαδικασία θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν μαθητές δημοτικού σχολείου στα Τρίκαλα

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 10ου Δημοτικού Σχολείου ανέφερε σε ανάρτησή του στη σελίδα του στο Facebook ότι με πρωτοβουλία του συλλόγου και έγκριση της διεύθυνσης και του δασκάλου, προαιρετικά οι μαθητές του τμήματος Α1 θα μπορούν να χρησιμοποιούν φουσκωτές μπάλες αντί για καρέκλες, για όσο το επιθυμούν.

Μπάλες πιλάτες αντί για καρέκλες!!! Με πρωτοβουλία (πρόταση κ αγορά) του ΔΣ ΓΟΝΕΩΝ κ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ του σχολειου μας κ...

Posted by Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 10ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων on Sunday, September 27, 2020

Σύμφωνα με τον σύλλογο, έρευνες δείχνουν ότι η συνεχής κίνηση του σώματος πάνω στη μπάλα ισορροπίας βοηθά τη συγκέντρωση και άρα τη μάθηση.

Σε περίπτωση που το εγχείρημα δεν κριθεί επιτυχημένο, τότε οι μπάλες πιλάτες θα χρησιμοποιηθούν στο μάθημα φυσικής αγωγής.

120372953_2789560514596215_7812065271411818213_o.jpg

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia