Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Οι ισχύουσες διατάξεις, βάσει των οποίων πραγματοποιούνται οι αποσπάσεις, είναι οι ακόλουθες: 

 άρθρου 39 παρ. 2α του ν.4115/2013 (ΦΕΚ 24/τ. Α’) 

 άρθρο 30 παρ.2 και άρθρο 31 παρ. 1, 2 και 6 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/τ.Α΄), 

 άρθρο 33 παρ. 2 του ν. 4038/2012 (ΦΕΚ 14/τ.Α’) 

 παρ. 5 περ. Γ΄ του άρθρου 16 του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167/τ.A’) 

 του άρθρου 1 παρ.8 του ν. 3194/2003 (ΦΕΚ 267/τ.Α΄), 

 του άρθρου 46 παρ. 7 του ν. 2413/1996 (ΦΕΚ 124/τ. Α΄), 

 του άρθρου 139 του ν. 3463/2006 (ΦΕΚ 114/τ.Α’), 

 του άρθρου 21 του ν. 2946/2001 (ΦΕΚ 224/τ.Α΄) και του άρθρου 12 παρ. 1 του ν. 4071/2012 (ΦΕΚ 85/τ.Α΄) 

 του άρθρου 20 παρ.1.3 και άρθρο 21, παρ.1 και 3 του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199/τ.Α΄) και  το ΠΔ 50/1996 και ΠΔ 100/1997 

 την υπ’ αριθμ. ΓΝ21/30-5-2012 γνωμοδότηση της επιτροπής του άρθρου 28, παρ. 4, του ν. 2190/1994. 

 το άρθρο 28 παρ.2α του ν.4186/2013.(ΦΕΚ 193 τ.Α΄/17-9-2013). 

 το άρθρο 7 τουν.3863/2010 (ΦΕΚ 115/τ.Α΄/2010). 2 

 την Υ.Α. Φ.11321/οικ.31102/1870 (ΦΕΚ 2906/τ.Β΄/18-11-2013). 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ