Thumbnail
Αυτοί που σήμερα είναι και αύριο δεν θα είναι, δεν έχουν δικαίωμα να καταστρέψουν ούτε τις ζωές μας ούτε τη Παιδεία.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε. ΦΛΩΡΙΝΑΣ

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

Τις προσεχείς ημέρες η Κυβέρνηση καταθέτει προς ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο-λαιμητόμο για χιλιάδες εργαζόμενους μεταξύ των οποίων και για χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Με το επίμαχο νομοσχέδιο καταργούνται 52 ειδικότητες εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καρατομώντας την Επαγγελματική-Τεχνική Εκπαίδευση, καταργώντας 3 ολόκληρους τομείς της και αφήνοντας έκθετους χιλιάδες μαθητές που φοιτούν σε αυτούς.

Μέχρι πρόσφατα, Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας, υποστήριζαν ότι οι αποφάσεις του λαμβάνονται για το συμφέρον των μαθητών. Με συνθήματα τύπου «Πρώτα ο Μαθητής» συγχώνευσαν και κατήργησαν σχολεία. Με δικαιολογίες τύπου «για τη ψυχική υγεία των μαθητών» επέταξαν τους καθηγητές. Ποτέ τους δεν απολογήθηκαν ούτε για το αν τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων έπλητταν ή όχι τη ψυχική υγεία των μαθητών, ούτε για το αν η αναγκαστική αλλαγή του σχολικού τους περιβάλλοντος και η ταλαιπωρία τους με το να διανύουν τεράστιες αποστάσεις μέχρι το σχολείο υποδοχής τους, ήταν και αυτή προς όφελος της ψυχικής υγείας των μαθητών και των οικογενειών τους.

Ευτυχώς δεν μπορούν να κρύψουν άλλο την κοινωνική τους αναλγησία. Στην πράξη αποδεικνύουν ότι οι μαθητές ήταν το άλλοθί τους απέναντι στην κοινωνική κατακραυγή. Τι θα πουν τώρα στους μαθητές και τους γονείς τους, που διακόπτουν βιαίως τη φοίτησή τους στις συγκεκριμένες ειδικότητες;

Τελικά, ο μοναδικός στόχος ήταν και παραμένει η πιστή εφαρμογή του Μνημονίου και η προσήλωση στις επιταγές των δανειστών και δήμιων του κοινωνικού ιστού της χώρας μας. Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από τη θέση σε διαθεσιμότητα χιλιάδων συναδέλφων. Δεν σκέφτηκαν τις οικογένειές τους, τα παιδιά τους, τους αρρώστους τους, τις υποχρεώσεις τους. Δεν λογάριασαν τα πτυχία και τις γνώσεις τους αποσιωπώντας ότι οι περισσότεροι από αυτούς έχουν και δεύτερο πτυχίο (συνήθως παιδαγωγικής) ως προαπαιτούμενο για το διορισμό τους, ότι έχουν εξεταστεί σε διαγωνισμούς και έχουν επιτύχει στην πράξη τη διαπαιδαγώγηση και επαγγελματική κατάρτιση χιλιάδων νέων της χώρας μας.

Γι’ αυτούς τους λόγους και πολλούς περισσότερους που επίσης θα μπορούσαμε να αναπτύξουμε, ζητούμε από το Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας :

1.      Να μεταφέρει το αίτημά μας να ΜΗΝ τεθεί κανείς εκπαιδευτικός σε διαθεσιμότητα προς την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης της Δυτικής Μακεδονίας και προς το Υπουργείο.

2.      Να μη δεχθεί να υπογράψει τη διαθεσιμότητα κανενός συναδέλφου.

3.      Να υπερασπιστεί τα συμφέροντα των μαθητών που φοιτούν στους υπό κατάργηση τομείς της Επαγγελματικής-Τεχνικής Εκπαίδευσης και τους αναμενόμενους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος.

Δεν περισσεύει κανένας εκπαιδευτικός.

Δεν περισσεύει κανένας εργαζόμενος.

Σεβασμός στους μαθητές και τις οικογένειές τους.

Σεβασμός στη Δημόσια Παιδεία.

Αυτοί που σήμερα είναι και αύριο δεν θα είναι, δεν έχουν δικαίωμα να καταστρέψουν ούτε τις ζωές μας ούτε τη Παιδεία.

Δ.Σ. Ε.Λ.Μ.Ε. ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taxi
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς
Για να ανατεθούν οι όποιες υπερωρίες, πρέπει να υπάρχει έγγραφη βεβαίωση από τη διοίκηση αφενός ότι δεν υπάρχουν πλεονάσματα ωρών της ίδιας...
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς