ΕΑΠ
Συγκρότηση Εκλεκτορικού Σώματος εκλογής/εξέλιξης για την πλήρωση θέσης μέλους Δ.Ε.Π. στη Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Αναρτήθηκε η απόφαση συγκρότησης εκλεκτορικού σώματος για την εκλογή/εξέλιξη Καθηγητή στη βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου με γνωστικό αντικείμενο «Μεθοδολογία Εκπαίδευσης Ενηλίκων: αρχές, θεωρητικό πλαίσιο, εκπαιδευτικές μέθοδοι και ψυχοδυναμική διάσταση» (ΕΚΕ50).

Το εκλεκτορικό σώμα

Τακτικά Μέλη

  1. Εμμανουήλ Κουτούζης, Καθηγητής Α’ Βαθμίδας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, γνωστικό αντικείμενο: Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.
  2. Νεκταρία Παλαιολόγου, Αναπλ. Καθηγήτρια, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, γνωστικό αντικείμενο: Migration, Multilingualism and Intercultural Communication (Μετανάστευση, Πολυγλωσσία και Διαπολιτισμική Επικοινωνία).
  3. Βασιλεία Χατζηνικήτα, Καθηγήτρια Α’ Βαθμίδας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, γνωστικό αντικείμενο: Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη.
  4. Δανάη – Μερόπη Βαϊκούση, Καθηγήτρια Α’ Βαθμίδας, Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικό Τμήμα, γνωστικό αντικείμενο: Ψυχοπαιδαγωγική.
  5. Ευθύμιος Βαλκάνος, Καθηγητής Α’ Βαθμίδας, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, γνωστικό αντικείμενο: Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση Στελεχών Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
  6. Πέτρος Γουγουλάκης, Καθηγητής, Stockholm University, γνωστικό αντικείμενο: Educational Sciences [Pedagogy, Teacher Education, Adult Learning, Vet].
  7. Γεώργιος Ζαρίφης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, γνωστικό αντικείμενο: Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση.
  8. Αθανάσιος Καραλής, Καθηγητής Α’ Βαθμίδας, Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, γνωστικό αντικείμενο: Δια Βίου Μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων.
  9. Μαρία Παυλή Κορρέ, Καθηγήτρια Α’ Βαθμίδας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, γνωστικό αντικείμενο: Δια Βίου Μάθηση και μη Τυπική Εκπαίδευση.
  10. Ιωσήφ Φραγκούλης, Καθηγητής Α’ Βαθμίδας, Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικό Τμήμα, γνωστικό αντικείμενο: Θεωρία, Πράξη της Διδασκαλίας και Εκπαίδευση Ενηλίκων.
  11. Νικόλαος Παπαδάκης, Καθηγητής Α’ Βαθμίδας, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης, γνωστικό αντικείμενο: Πολιτικές Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Απασχόλησης.

Αναπληρωματικά Μέλη

  1. Γεώργιος Παναγιωτόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Ιστορίας – Αρχαιολογίας, γνωστικό αντικείμενο: Διοίκηση, Ανάπτυξη και Εκπαίδευση Ανθρώπινων Πόρων.
  2. Μιχαήλ Βιτούλης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Διεθνές Πανεπιστήμιο, Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία, γνωστικό αντικείμενο: Ψηφιακή Παιδαγωγική και Δημιουργική Σκέψη.
  3. Ανδρέας Οικονόμου, Καθηγητής Α’ Βαθμίδας, Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικό Τμήμα, γνωστικό αντικείμενο: Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Αναπτυξιακή Ψυχολογία: θεωρία και Πράξη.
  4. Νικόλαος Σηφάκης, Καθηγητής Α’ Βαθμίδας, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, γνωστικό αντικείμενο: Η Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς.
  5. Ιωάννα Παπαβασιλείου, Καθηγήτρια Α’ Βαθμίδας, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, γνωστικό αντικείμενο: Δια Βίου Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας και Επαγγελματικός Προσανατολισμός.
  6. Θεόδωρος Κουτρούκης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, γνωστικό αντικείμενο: Εργασιακές Σχέσεις
  7. Ευαγγελία Καραγιάννη Καραγιαννοπούλου, Καθηγήτρια Α’ Βαθμίδας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Τμήμα Ψυχολογίας, γνωστικό αντικείμενο: Εκπαιδευτική Ψυχολογία.
  8. Αικατερίνη Κεδράκα, Καθηγήτρια Α’ Βαθμίδας, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής, γνωστικό αντικείμενο: Επαγγελματικές Δεξιότητες των Βιοεπιστημόνων και Δια Βίου Εκπαίδευση.
  9. Θωμάς Μπαμπάλης, Καθηγητής Α’ Βαθμίδας, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, γνωστικό αντικείμενο: Παιδαγωγική και Διά Βίου Μάθηση.
  10. Δέσποινα Καρακατσάνη, Καθηγήτρια Α’ Βαθμίδας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Κοινωνικής & Εκπαιδευτικής Πολιτικής, γνωστικό αντικείμενο: Επιστήμες της Εκπαίδευσης - Εξέλιξη Εκπαιδευτικών Θεσμών και Θεωριών.
  11. Ελένη Πρόκου, Καθηγήτρια Α’ Βαθμίδας, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής, γνωστικό αντικείμενο: Εκπαιδευτική Πολιτική.

Δείτε ΕΔΩ την απόφαση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Συναγερμός για τον 1ο καύσωνα: 43°C και υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών

Δόμνα Μιχαηλίδου: Επίδομα 200 ευρώ για εκπαιδευτικούς και δημοσίους υπαλλήλους

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_2.jpg
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Οργανικά κενά ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025
Οργανικά κενά στη Δευτεροβάθμια ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025 - Πίνακες
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Οργανικά κενά ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025
κατασκηνώσεις υπουργείου Παιδείας
Κατασκήνωση Υπουργείου Παιδείας: Μέχρι πότε οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για διακοπές με 25 ευρώ την εβδομάδα
Πρόσκληση Συμμετοχής Εκπαιδευτικών στις Κατασκηνώσεις Ζούμπερι 2025
Κατασκήνωση Υπουργείου Παιδείας: Μέχρι πότε οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για διακοπές με 25 ευρώ την εβδομάδα
megalonei-to-sxoliko-etos.jpg
Όταν το ΙΕΠ διαγράφει την Ιντιφάντα από το σχολικό βιβλίο: Η "ουδετερότητα" που δεν είναι ουδέτερη
Όταν σταματάμε να μαθαίνουμε για τους καταπιεσμένους, αρχίζουμε να τους ξεχνάμε. Και όταν το σχολείο παύει να διδάσκει δικαιοσύνη, συμπόνια, ιστορική...
Όταν το ΙΕΠ διαγράφει την Ιντιφάντα από το σχολικό βιβλίο: Η "ουδετερότητα" που δεν είναι ουδέτερη