μαθητές σχολικά είδη
Τι μαθαίνουν οι μαθητές μέσα από το πρόγραμμα «Φιλοξενία μου»

Ένα νέο πρόγραμμα, με το όνομα «Φιλοξενία μου», προσπαθεί να φέρει τους μαθητές σε επαφή με τον τουρισμό και παράλληλα να τους προσφέρει περισσότερες πληροφορίες για τις περιοχές της Ελλάδας.

Για τη διενέργειά του πλάστηκαν χαρακτήρες και ιστορίες για να γίνει πιο κατανοητός ο στόχος στα παιδιά που συμμετείχαν.

«Από πού είσαι;»

«Από πού είσαι;» ρωτά την Ξένια ο Αλέξης.

«Ζω στη Γερμανία», απαντά εκείνη με τρεις λέξεις.

«Και πώς και μιλάς ελληνικά;».

«Η μαμά μου είναι από το Βούπερταλ κι ο μπαμπάς μου από τα Φιλιατρά».

Ξαφνικά μπαίνει η Κάτια στην κουβέντα: «Εμένα ο μπαμπάς μου είναι από την Εύβοια κι η μαμά από τη Σμύρνη, γεννήθηκα στη Ρόδο, μα μένουμε στην Κρήτη».

Η ιστορία της Ξένιας και της παρέας της, που εξελίσσεται σε ένα παραλιακό χωριό κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, αποτελεί το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος «Φιλοξενία μου», που σχεδιάστηκε από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας και το υπουργείο Τουρισμού. Ακολούθως, με τη βοήθεια ειδικών παιδαγωγών και την έγκριση του υπουργείου Παιδείας η «Φιλοξενία μου» εισήχθη στα σχολεία, ενώ απευθύνεται σε μαθητές του Β' και Γ' Δημοτικού στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Βασικός στόχος του προγράμματος, «είναι να εισάγει τους/ις μαθητές/ριες από την πρώιμη ηλικία των 8 ετών, σε έννοιες σχετικές με τη βιομηχανία του τουρισμού, όπως είναι, η φιλοξενία, η διαφορετικότητα, η επιχειρηματικότητα, η βιώσιμη και τουριστική ανάπτυξη και τα τουριστικά επαγγέλματα», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Ζωή Δάβαρη από την Παιδαγωγική Ομάδα «Απ'Ουσία», υπεύθυνη του εκπαιδευτικού υλικού του προγράμματος. Παράλληλα, οι επιμέρους στόχοι που τέθηκαν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι, «η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των παιδιών, η δημιουργικότητα, η συνεργασία, η ανάληψη πρωτοβουλιών, καθώς και η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης», προσθέτει η κ. Δάβαρη.

Οι ήρωες/ίδες του παραμυθιού δημιουργήθηκαν καταρχήν «ως χαρακτήρες που προέρχονται από διαφορετικά μέρη στην Ελλάδα, ώστε να μπορούν να ταυτιστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι/ες μαθητές/ριες και να εμπλακούν ενεργά στην ιστορία από την αρχή», εξηγεί η κ. Δάβαρη. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο δίνεται η ευκαιρία «να γνωρίσουν τα παιδιά διάφορες περιοχές της Ελλάδας και να μοιραστούν πληροφορίες για τους τόπους καταγωγής ή διαμονής τους». Παράλληλα, «διευκολύνουμε παιδιά από άλλες χώρες να ταυτιστούν και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους στην τάξη», συμπληρώνει.

Το πρόγραμμα «Φιλοξενία μου» είναι διαθέσιμο προς επιλογή από τα σχολεία στην ειδική πλατφόρμα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;