Warning message

Unable to retrieve https://www.facebook.com/watch/live/?v=357535922604973&ref=watch_permalink at this time, please check again later.
kinitopoiisi vouli
Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στο Σύνταγμα ενάντια στο νομοσχέδιο για την αξιολόγηση που ψηφίζεται σήμερα στη Βουλή, πραγματοποιήθηκε στο Σύνταγμα

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο έξω από τη Βουλή διοργάνωσαν το απόγευμα της Τετάρτης ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΣΕΠΕ, ΕΛΜΕ και σύλλογοι γονέων, ενάντια στο νομοσχέδιο για την αξιολόγηση που ψηφίζεται σήμερα στη Βουλή. Στην κινητοποίηση συμμετείχαν και φοιτητές.

«Το νέο νομοσχέδιο αποτελεί  βαθιά αντιδραστική τομή, με δομικές αλλαγές στη λειτουργία και το περιεχόμενο του σχολείου, με επιτάχυνση προς τις δεξιότητες και την κατάρτιση,  με την «αυτονομία» από το δημόσιο – δωρεάν χαρακτήρα του και την πρόσδεσή του σε κανόνες επιχειρηματικής λειτουργίας, την «αυτονομία» από τις μορφωτικές ανάγκες όλων των μαθητών, τη δραματική όξυνση των μορφωτικών ανισοτήτων και τον αποκλεισμό χιλιάδων νέων από την πανεπιστημιακή εκπαίδευση, με την αξιολόγηση ως εργαλείο για την αύξηση των ταξικών φραγμών και την αποτελεσματική επιβολή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής στους μαθητές και την κατάταξη μαθητών, σχολείων και εκπαιδευτικών σε ένα πλαίσιο φόβου, υποταγής και αποτελεσματικής πειθάρχισης στους παραπάνω στόχους», σημειώνει μεταξύ άλλων η ΔΟΕ στο κάλεσμά της.

«Το πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση συνιστά μια βαθιά αντιδραστική τομή που φιλοδοξεί να αλλάξει ριζικά το τοπίο στην εκπαίδευση, οικοδομώντας ένα αυταρχικό, ταξικό, εμπορευματοποιημένο σχολείο ανισοτήτων, προωθώντας την κατηγοριοποίησή τους μέσα από την «αυτονομία» τους και επιβάλλοντας τον φόβο και την υποταγή των εκπαιδευτικών στην αντιεκπαιδευτική πολιτική μέσα από ένα σκληρό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης. Το πολυνομοσχέδιο κατατέθηκε στο κατακαλόκαιρο, με τα σχολεία κλειστά, όπως κάνουν πάντα εκείνες οι κυβερνήσεις που φέρνουν για ψήφιση αντιεκπαιδευτικούς – αντιλαϊκούς νόμους προκειμένου να τους επιβάλλουν», υπογραμμίζει η ΟΛΜΕ.

https://www.facebook.com/watch/live/?v=357535922604973&ref=watch_permalink

Συνεχίζεται για τρίτη ημέρα η αντιπαράθεση στη Βουλή

kinitopoiisi vouli2

Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη βρίσκεται από το πρωί η συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».

Η αντιπαράθεση συνεχίζεται για τρίτη ημέρα, με τον επικεφαλής του ΜέΡΑ25 να σημειώνει χαρακτηριστικά«Κυρία Κεραμέως είστε για την Παιδεία ότι το ΤΑΙΠΕΔ για την Δημόσια Περιουσία: Ταφόπλακα!».

Η ΝΔ συρρικνώνει τη δημόσια εκπαίδευση νόμο με το νόμο, σημείωσε μεταξύ άλλων η αναπληρώτρια τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ, Μερόπη Τζούφη.

«Νάρκη στα θεμέλια του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας» που αποσκοπεί «στην κατηγοριοποίηση των σχολείων» αποκάλεσε το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση ο βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιάννης Αμανατίδης.

Ονομαστική ψηφοφορία επί της αρχής του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, ζήτησαν με ξεχωριστά αιτήματα που κατέθεσαν ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ.

Η αξιωματική αντιπολίτευση ζητά επιπλέον ονομαστική ψηφοφορία για το άρθρο 56 που αφορά τη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και το άρθρο 185 για τη διαδικασία ίδρυσης, κατάργησης συγχώνευσης και μετονομασίας ΑΕΙ.

Μακρή για αξιολόγηση: «Καθιερώνεται η διαφάνεια και η λογοδοσία»

kinitopoiisi vouli3

«Πιστοί την προεκλογική μας δέσμευση, κάνουμε την απολύτως αναγκαία αλλαγή πλεύσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας προσαρμόζοντας την στις ανάγκες της νέας εποχής και θέτοντας τα θεμέλια ενός σύγχρονου, αυτόνομου σχολείου», τόνισε μεταξύ άλλων η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή.

«Η διαμόρφωση ενός σύγχρονου αυτόνομου σχολείου είναι υποχρέωση μας. Και είναι μεγάλη εθνική προτεραιότητα μας ο εκσυγχονισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας με στόχο να καταστεί παιδαγωγική, αυτόνομη χωρίς αγκυλώσεις και παθογένειες που την κρατούν καθηλωμένη», υπογράμμισε η κυρία Μακρή αναφερόμενο στο νέο νομοσχέδιο υπουργείου Παιδείας.

Διγαλάκης: Βασικοί μας άξονες η αξιολόγηση και η αυτονομία

kinitopoiisi vouli4

«Οι βασικοί μας άξονες είναι η αξιολόγηση και η μεγαλύτερη αυτονομία του σχολείου με σκοπό την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος» σχολίασε ο βουλευτής Χανίων της ΝΔ και πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, Βασίλης Διγαλάκης, από το βήμα της Βουλής αναφερόμενος στο νέο Νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.

Παράλληλα, επισήμανε ότι το Νομοσχέδιο προβλέπει, «σημαντικές αλλαγές, πυρήνας των οποίων είναι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης, που ορθώς είναι υποχρεωτική».

kinitopoiisi vouli5

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποια είναι η ευχή της μάνας με 6 λέξεις και μόνο φωνήεντα

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 19/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Νέα επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής ζητούν 34 ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ
Το εκπαιδευτικό κίνημα δίνει εδώ και τρία χρόνια με ενότητα, αποφασιστικότητα και μαζικότητα τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση, και δηλώνει με σαφή και...
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Νέα επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής ζητούν 34 ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ
asimakopoulou.jpg
Τουλάχιστον 30 αγωγές κατά του υπουργείου Εσωτερικών μέσα σε 24 ώρες για τα e-mails Ασημακοπούλου
«Η πρώτη αγωγή κατατέθηκε και από την καθαρά Δευτέρα μέχρι σήμερα έχουμε άλλες τριάντα αγωγές»
Τουλάχιστον 30 αγωγές κατά του υπουργείου Εσωτερικών μέσα σε 24 ώρες για τα e-mails Ασημακοπούλου
αναπληρωτές
Εκπαιδευτικοί: Επείγει η εξίσωση δικαιωμάτων των αναπληρωτών με εκείνα των μονίμων
Όσο αποδεχόμαστε τη διαιώνιση και κανονικοποίηση της απανθρωπιάς, ανοίγει ο δρόμος για ακόμα μεγαλύτερες υποχωρήσεις και καταστρατήγηση εργασιακών...
Εκπαιδευτικοί: Επείγει η εξίσωση δικαιωμάτων των αναπληρωτών με εκείνα των μονίμων