makri-zetta-vouli
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
«Πιστοί την προεκλογική μας δέσμευση, κάνουμε την απολύτως αναγκαία αλλαγή πλεύσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας προσαρμόζοντας την στις ανάγκες της νέας εποχής και θέτοντας τα θεμέλια ενός σύγχρονου, αυτόνομου σχολείου»

«Χτίζουμε μεθοδικά και συγκροτημένα το νέο σύγχρονο, αυτόνομο σχολείο, εισάγοντας 123 νέα εκπαιδευτικά προγράμματα, διορίζοντας 11.700 μόνιμους εκπαιδευτικούς σε συνέχεια των 4.200 μόνιμων εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν πέρσι στην ειδική αγωγή, κάνοντας πράξη την προεκλογική δέσμευση της ΝΔ και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη».

Αυτό τόνισε στη Βουλή, η υφυπουργός Παιδείας, αρμόδια για θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, Ζέτα Μακρή, υπεραμυνόμενη των νέων ρυθμίσεων του νομοσχεδίου για το νέο σχολείο.

«Η διαμόρφωση ενός σύγχρονου αυτόνομου σχολείου είναι υποχρέωση μας. Και είναι μεγάλη εθνική προτεραιότητα μας ο εκσυγχονισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας με στόχο να καταστεί παιδαγωγική, αυτόνομη χωρίς αγκυλώσεις και παθογένειες που την κρατούν καθηλωμένη», υπογράμμισε η κυρία Μακρή αναφερόμενο στο νέο νομοσχέδιο υπουργείου Παιδείας.

Παράλληλα, μίλησε για «σημαντικές, καινοτόμες πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του δημόσιου και του ιδιωτικού σχολείου και για την ενίσχυση της αυτονομίας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης».

«Σήμερα, με ωριμότητα, συγκροτημένα, πιστοί την προεκλογική μας δέσμευση, κάνουμε την απολύτως αναγκαία αλλαγή πλεύσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας προσαρμόζοντας την στις ανάγκες της νέας εποχής και θέτοντας τα θεμέλια ενός σύγχρονου, αυτόνομου σχολείου.

Βάζουμε τέλος σε ένα παρωχημένο, αναποτελεσματικό, εξαιρετικά συγκεντρωτικό και σάπιο εκπαιδευτικό σύστημα, που δεν συνάδει με την πολυδιάστατη γνώση, την αυτονομία του σχολείου και την ενδυνάμωση και την ενίσχυση τόσο του εκπαιδευτικού προσωπικού όσο και των εκπαιδευτικών δομών», επισήμανε η υφυπουργός Παιδείας και προσέθεσε:

«Η κρίση στην εκπαίδευση είναι διαχρονική, οι προσπάθειες αρκετές, τα προβλήματα έντονα και οι δυσκολίες πολλές. Με αυτό το νομοσχέδιο δίνονται μεγαλύτερες βαθμίδες ελευθερίας στην εκπαίδευση και καθιερώνεται η διαφάνεια και η λογοδοσία.

Θέτουμε, λοιπόν, τα θεμέλια του σχολείου τουύ μέλλοντος. Ενός σχολείου απελευθερωμένου από αγκυλώσεις, προβλήματα και παθογένειες. Δίνουμε στο νέο σχολείο μεγαλύτερη αυτονομία και στους εκπαιδευτικούς ελευθερία και πρωτοβουλίες για να αναπτύξουν τις δράσεις τους και να ανασάνουν».

Παράλληλα, η κυρία Μακρή υπεραμύνθηκε της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ως «επιβεβλημένο βελτιωτικό μέτρο που σε καμία περίπτωση δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα».

Σχολιάζοντας τη δέσμευση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα, για αναδρομική κατάργηση του μέτρου ελάχιστης βάσης εισαγωγής στα πανεπιστήμια η κυρία Μακρή αντέτεινε ότι «είναι άνθρακες ο θησαυρός».

Τέλος, η υφυπουργός Παιδείας, αναφέρθηκε στην κριτική του εισηγητή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη προς το πρόσωπο τής υπουργού Παιδείας, κάνοντας λόγο για «ανοίκεια επίθεση» και τονίζοντας ότι θα περίμενε «από έναν ιδεολόγο της Αριστεράς να καταλάβει το ολίσθημα του και να πει μια αφοπλιστική συγνώμη». «Το οφείλετε στην ιστορία σας. Μπορεί να είστε αυστηρός και άκαμπτος, αλλά είστε έντιμος και σοβαρός πολιτικός και οφείλετε να ζητήσετε μία συγνώμη».

Ο κ. Φίλης, ζήτησε και πήρε το λόγο επί προσωπικού, λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Το θέμα νόμιζα ότι λύθηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών της Βουλής. Δόθηκαν οι αναγκαίες διευκρινήσεις εκατέρωθεν. Όπως τότε, έτσι και τώρα, επαναλαμβάνω ότι δεν υπήρξε καμία πρόθεση να κάνω προσωπική επίθεση σε κανένα. Κριτική έκανα στην υπουργό Παιδείας και αυτό που είπα αφορά και εμένα- και εννοώ ότι όταν νομοθετούμε πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας δυο ματάκια που μας βλέπουν, το τι θα πουν όταν μεγαλώσουν απέναντι σε μια πολιτική σφαγής, όπως είναι η ελάχιστη βάση εισαγωγής ή άλλα ζητήματα σοβαρά. Δεν μου αρέσει η προσωπική αντιπαράθεση πολιτικών και αν έτσι εκλαμβάνεται, να το αποκαταστήσω. Έχουμε πολλές πολιτικές διαφωνίες δεν πρέπει όμως να γίνονται ευκαιρία για αυτοθυματοποίηση. Ως πολιτικοί είμαστε δράστες και όχι θύματα».

«Είμαστε και δράστες και θύματα και μην απαξιώνουμε τον ρόλο του πολιτικού», σχολίασε παρεμβαίνοντας ο προεδρεύων του Σώματος, Νικήτας Κακλαμάνης.

Η ομιλία της Υφυπουργού σε μορφή doc

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΣΟΚ: Τι δείχνει Μελέτη του Χάρβαρντ για τις ανεμογεννήτριες

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 26/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

odigos
Αλλαγές στην ανανέωση των διπλωμάτων για τους οδηγούς πάνω από 60 ετών
Αλλαγή στα ηλικιακά όρια και στις διαδικασίες επανέκδοσης μιας άδειας οδήγησης - Μια κατηγορία οδηγών θα πρέπει να ξεχάσει την οδήγηση τη νύχτα
Αλλαγές στην ανανέωση των διπλωμάτων για τους οδηγούς πάνω από 60 ετών
goneis
Δικαιούνται άδεια οι γονείς για να συνοδεύσουν τα παιδιά τους την πρώτη μέρα στο σχολείο;
Νέα σχολική χρονιά: Ποιοι εργαζόμενοι γονείς δικαιούνται άδεια σχολικής παρακολούθησης;
Δικαιούνται άδεια οι γονείς για να συνοδεύσουν τα παιδιά τους την πρώτη μέρα στο σχολείο;
ΦΥΣΙΚΗ 1.jpg
Οι ώρες της διδασκαλίας της Φυσικής στο Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) - Bασικό πρόβλημα ο χρόνος
Η συνεργατική και διερευνητική μάθηση, με το ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα Φυσικής, είναι ανέφικτη.
Οι ώρες της διδασκαλίας της Φυσικής στο Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) - Bασικό πρόβλημα ο χρόνος
taxi
Ποιες είναι οι δύο ημερομηνίες τον Σεπτέμβριο του 2024 που ξεκινά η σχολική χρονιά;
Τι θα ισχύσει το νέο σχολικό έτος για την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών από τα σχολεία;
Ποιες είναι οι δύο ημερομηνίες τον Σεπτέμβριο του 2024 που ξεκινά η σχολική χρονιά;