Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν από την αρχή της σχολικής χρονιάς εκθέτουν οι μαθητές του 1ου ΓΕ.Λ. Χαϊδαρίου.
Αναφερόμενοι στο σύνολο των μαθητών που παρευρίσκονται στις τάξεις, επισημαίνουν ότι «το όριο των μαθητών ανά τμήμα, έπρεπε να είναι 15 παιδιά. Για να επιτευχθεί αυτό, τα τμήματα θα έπρεπε να αυξηθούν και να γίνει πρόσληψη περισσότερων καθηγητών».
«Ο νέος τρόπος εκμάθησης που μας επιβλήθηκε σε καμία περίπτωση δεν ήταν τόσο αποτελεσματικός όπως παρουσιάστηκε» λένε για την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης.
«Πολλά από τα μαθήματα δεν διεξάχθηκαν λόγω έλλειψης ή προβλήματος σύνδεσης στο διαδίκτυο, πράγμα που επιδρά σημαντικά στα παιδιά της Γ' λυκείου τα οποία προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Η θέση των παιδιών αυτών επιβαρύνεται και από την έλλειψη καθηγητών, είτε κατά την διάρκεια των διαδικτυακών, είτε μετέπειτα με το άνοιγμα των σχολείων. Ακόμη, πολλές από τις απουσίες που φορτώθηκαν στα παιδιά κατά την διάρκεια της τηλεκπαίδευσης, εξαιτίας προβλημάτων ή έλλειψης συσκευής είναι απροσδιόριστο το αν θα προστεθούν στο σύνολο απουσιών στο τέλος της σχολικής χρονιάς», προσθέτουν.
Για τα self test, πιστεύουν πως «θα ήταν βοηθητικό, για εμάς και τους καθηγητές μας, ως προς την αξιοπιστία του, να ελέγχεται έστω η παραλαβή τους από όλους τους ανθρώπους που εργάζονται/βρίσκονται στο σχολικό χώρο, είτε μέσω ΑΜΚΑ, είτε αν είναι δυνατόν να μοιράζονται από αρμόδιους στα πλαίσια του σχολείου και να γίνεται καταγραφή των ονομάτων που το παραλαμβάνουν».
«Η κυβέρνηση πέρα από τους 6 μήνες αδράνειας, ως προς τα μέτρα που έπρεπε να ληφθούν για το άνοιγμα των σχολείων, κράτησε τη στάση της ίδια και τους υπόλοιπους 5 μήνες που παρέμειναν κλειστά», καταλήγουν οι μαθητές.
Η διαμαρτυρία των μαθητών
Αναλυτικά, το κείμενο διαμαρτυρίας των μαθητών του 1ου ΓΕ.Λ.Χαϊδαρίου:
Η φετινή αμέλεια… στην εκπαίδευση
Με αφορμή τα γεγονότα της τελευταίας χρονιάς, τα οποία έχουν επηρεάσει σημαντικά την εκπαίδευση και την παιδεία σε ευρύτερο επίπεδο, θα θέλαμε ως μαθητές να εκθέσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Τα προβλήματα αυτά παραμένουν άλυτα και μάλιστα, στην πιο κρίσιμη έξαρση της πανδημίας.
Ένα από αυτά που απασχολούσε τους καθηγητές και τους μαθητές από την έναρξη της χρονιάς, αποτελώντας το βασικό αίτιο για πολλά σχολεία να τεθούν υπό κατάληψη, είναι το σύνολο των μαθητών που παρευρίσκονται στις τάξεις. Το όριο των μαθητών ανά τμήμα, έπρεπε να είναι 15 παιδιά. Για να επιτευχθεί αυτό, τα τμήματα θα έπρεπε να αυξηθούν και να γίνει πρόσληψη περισσότερων καθηγητών. Φυσικά, καμιά προσπάθεια δεν έγινε για να αποφευχθεί ο συνωστισμός από μέρους της κυβέρνησης, περαιτέρω μέτρα για την διασφάλιση της υγείας μας πάρθηκαν με κρίση του κάθε σχολείου ξεχωριστά.
Ο νέος τρόπος εκμάθησης που μας επιβλήθηκε σε καμία περίπτωση δεν ήταν τόσο αποτελεσματικός όπως παρουσιάστηκε. Πολλά από τα μαθήματα δεν διεξάχθηκαν λόγω έλλειψης ή προβλήματος σύνδεσης στο διαδίκτυο, πράγμα που επιδρά σημαντικά στα παιδιά της Γ' λυκείου τα οποία προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Η θέση των παιδιών αυτών επιβαρύνεται και από την έλλειψη καθηγητών, είτε κατά την διάρκεια των διαδικτυακών, είτε μετέπειτα με το άνοιγμα των σχολείων. Ακόμη, πολλές από τις απουσίες που φορτώθηκαν στα παιδιά κατά την διάρκεια της τηλεκπαίδευσης, εξαιτίας προβλημάτων ή έλλειψης συσκευής είναι απροσδιόριστο το αν θα προστεθούν στο σύνολο απουσιών στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Είναι σημαντικό να τονίσουμε το γεγονός πως η σύνδεση στο διαδίκτυο και η κατοχή συσκευής δεν είναι ΔΕΔΟΜΕΝΗ! Έτσι πολλά παιδιά στερήθηκαν το δικαίωμα τους στη μόρφωση, ή έχασαν ένα σημαντικό κομμάτι της ύλης λόγω αυτού. Η κίνηση της κυβέρνησης να παραχωρήσει μεγαλύτερο αριθμό συσκευών σε κάθε σχολείο άργησε πολύ να έρθει.
Θα θέλαμε επίσης να αναφερθούμε και στα self-test που ουσιαστικά αποτελούν το μόνο μέσω διαφύλαξης της υγείας μας και των δικών μας. Πιστεύουμε θα ήταν βοηθητικό, για εμάς και τους καθηγητές μας, ως προς την αξιοπιστία του, να ελέγχεται έστω η παραλαβή τους από όλους τους ανθρώπους που εργάζονται/βρίσκονται στο σχολικό χώρο, είτε μέσω ΑΜΚΑ, είτε αν είναι δυνατόν να μοιράζονται από αρμόδιους στα πλαίσια του σχολείου και να γίνεται καταγραφή των ονομάτων που το παραλαμβάνουν.
Η κυβέρνηση πέρα από τους 6 μήνες αδράνειας, ως προς τα μέτρα που έπρεπε να ληφθούν για το άνοιγμα των σχολείων, κράτησε τη στάση της ίδια και τους υπόλοιπους 5 μήνες που παρέμειναν κλειστά.
Ζητάμε ως μαθητές να ακούσετε τις φωνές μας. Το άρθρο αυτό αποσκοπεί ως επί το πλείστον στο να παρθούν μέτρα για την επόμενη χρονιά και έπειτα αφού η πανδημία φαίνεται πως θα μας απασχολήσει και στη συνέχεια, καθώς οι πιθανότητες να αλλάξει κάτι αυτό το μικρό χρονικό διάστημα που απέμεινε είναι μηδαμινές. Οι αντιδράσεις μαθητών ήταν ποικίλες όλο αυτό το διάστημα, τις οποίες πολλοί κατέκριναν ως κομματικές. Θα θέλαμε να αποβάλουμε τον χαρακτηρισμό αυτό, καθώς δεν υφίσταται στον τρόπο που διαμαρτυρόμαστε και απαιτούμε το καλύτερο εφικτό για το σχολείο μας, την υγεία μας, τη μόρφωση μας.
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ… σύνθημα που θα φωνάζουμε ως μαθητές του 1ου Λυκείου Χαϊδαρίου μέχρι να δούμε εξέλιξη.
Ομάδα μαθητών 1ου ΓΕ.Λ. Χαϊδαρίου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη