Thumbnail
Με αφορμή τον υπολογισμό των κενών – πλεονασμάτων για την νέα σχολική χρονιά από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  ανά την Ελλάδα

Ψήφισμα του Παραρτήματος ΠΕΚΑΠ Θεσσαλίας

Με αφορμή τον υπολογισμό των κενών – πλεονασμάτων για την νέα σχολική χρονιά από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  ανά την Ελλάδα, πρέπει να επισημανθεί ότι τα τελευταία χρόνια,  οι ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας οδηγούν στον ψηφιακό αναλφαβητισμό και έρχονται σε αντίθεση με τις εξαγγελίες  περί «ψηφιακού σχολείου» και αναγκαιότητας  εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης μέσω των νέων  τεχνολογιών.

       Στα πλαίσια αυτών των ενεργειών υποβαθμίζεται το σύγχρονο «ψηφιακό» Σχολείο, την εποχή δε της πληροφορίας, δεν διδάσκει στους μαθητές του την επιστήμη της Πληροφορικής σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει παγκοσμίως.

·                     Το μάθημα του Γυμνασίου εξακολουθεί να διδάσκεται μόλις μία ώρα την εβδομάδα παρ’ όλες τις εξαγγελίες για την λειτουργία του νέου σχολείου στο οποίο προβλέπονται δύο διδακτικές ώρες την εβδομάδα.

·                     Οι μαθητές του Λυκείου μπορούν να αποφοιτήσουν χωρίς να διδαχθούν ούτε μια ώρα Πληροφορικής.

·                      Οι ώρες διδασκαλίας στο Γενικό Λύκειο και στο ΕΠΑΛ μειώθηκαν .

·                      Καταργήθηκαν οι ώρες της πληροφορικής στις ΕΠΑΣ

·                      Δεν λαμβάνεται υπόψη και δεν αναγνωρίζεται ο επιπλέον φόρτος εργασίας του εξωδιδακτικού έργου που προσφέρουν οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής σε θέματα μηχανόργανωσης, διοίκησης και ορθής λειτουργίας της σχολικής μονάδας.

·                      Υποτιμάται η ουσιαστική συνδρομή των καθηγητών Πληροφορικής στην εφαρμογή των νέων τεχνολογιών από τους συναδέλφους των άλλων ειδικοτήτων.

·                      Τέλος δεν δεχόμαστε τις πλασματικές υπεραριθμίες που δηλώθηκαν από τα ΠΥΣΔΕ με  δεδομένο ότι στον κλάδο της Πληροφορικής προσελήφθησαν 323 αναπληρωτές πλήρους ωραρίου και 56 μειωμένου ωραρίου για το σχολικό έτος 2012-13, κάτι που αποδεικνύει την αδυναμία κάλυψης λειτουργικών κενών με μόνιμους.

Εμείς οι καθηγητές Πληροφορικής του  Παραρτήματος Θεσσαλίας της ΠΕΚΑΠ  ζητούμε να εκτελέσουμε το έργο για το οποίο διοριστήκαμε και μέχρι σήμερα επιτελούμε με όλες μας τις δυνάμεις για την εδραίωση ενός ποιοτικού δημόσιου σχολείου που θα παράσχει στους μαθητές του παιδεία και όχι μόνον δεξιότητες.

Είμαστε αντίθετοι με τους σχεδιασμούς του Υπουργείου που αντιμετωπίζουν την Παιδεία αποκλειστικά με αριθμούς και είμαστε αποφασισμένοι να αντιδράσουμε σε τέτοιου είδους στρατηγικές. Συντασσόμαστε με την ΟΛΜΕ και την ΠΕΚΑΠ σε κάθε δράση που θεωρούν κατάλληλη, τους καλούμε να έχουν άμεση συνάντηση με το Υπουργείο Παιδείας και ζητούμε την υποστήριξη του εκπαιδευτικού κόσμου και της ελληνικής κοινωνίας.

Όλοι μαζί ενωμένοι και αλληλέγγυοι (εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές αλλά και η υπόλοιπη κοινωνία) μπορούμε να ανατρέψουμε τις πολιτικές που υποβαθμίζουν και τελικά διαλύουν το δημόσιο σχολείο.

 Το Δ.Σ. του Παρατήματος ΠΕΚΑΠ Θεσσαλίας  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παγωτό φράουλα - μπανάνα
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας
Μια πανεύκολη συνταγή για να ετοιμάσετε σπιτικό παγωτό, με απλά υλικά, όπως είναι οι μπανάνες και οι φράουλες, το μέλι και την κρέμα γάλακτος
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας
kataskinoseis.jpg
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου
Η συσχέτιση παρέμεινε ακόμα και όταν οι ερευνητές συνυπολόγισαν το φύλο του παιδιού, την εκπαίδευση των γονέων, την ηλικία τους κατά τη γέννηση και...
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου