Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "ο Περικλής"

Τερατούργημα-πολυνομοσχέδιο,  βασισμένο στις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης για την παιδεία στους θεσμούς,  θα φέρει προς ψήφιση στη Βουλή, μέσα  στο καλοκαιράκι, ο υπουργός Παιδείας Ν. Φίλης.

Το πολυνομοσχέδιο θα περιλαμβάνει διατάξεις:

Α. Για τη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Β. Για τα  Πανεπιστήμια και ΤΕΙ

Εκτιμάται  ότι η κατάθεση του πολυνομοσχεδίου στη Βουλή θα γίνει προς τα τέλη Ιουνίουμε αρχές Ιουλίου.

Στόχος είναι μέχρι τέλη Ιουλίου με αρχές Αυγούστου   να συζητηθεί και να ψηφιστεί στηνΟλομέλεια της Βουλής.

Το γενικό πλαίσιο του πολυνομοσχεδίου θα το δούμε   μετά τις 7 Ιουνίου, αφού θα έχει ολοκληρωθεί ο Εθνικός Διάλογος σε όλα τα επίπεδα και θεσμοθετημένα όργανα.

Μέσα από το πολυνομοσχέδιο θα τηρηθούν και οι δεσμεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης για την παιδεία προς τους θεσμούς  , οι οποίες προβλέπουν:

ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ευθυγράμμιση του αριθμού διδακτικών ωρών ανά μέλος του προσωπικού, καθώς και την αναλογία μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ,

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων θα συνάδει με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης.

Η κυβέρνηση  δεσμεύτηκε τα νέα μέτρα θα διασφαλίζουν τη δίκαιη μεταχείριση όλων των φορέων παροχής εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών ιδρυμάτων, καθορίζοντας ελάχιστα πρότυπα.
 
ΕΚΘΕΣΗ ΟΟΣΑ

Βασικό ρόλο στην κατάρτιση του “σαρωτικού” πολυνομοσχεδίου θα παίξει η νέα έκθεση του ΟΟΣΑ.

Το υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με τον ΟΟΣΑ και ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, ήδη ολοκληρώνουν την επικαιροποίηση για  την αξιολόγηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος που εκπόνησε ο ΟΟΣΑ το 2011.

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Μεταξύ άλλων,η κυβέρνηση δεσμεύτηκε στους θεσμούς , η επανεξέταση να αξιολογήσει την υλοποίηση της μεταρρύθμισης του «Νέου Σχολείου», το περιθώριο περαιτέρω εξορθολογισμού (των τάξεων, σχολείων και πανεπιστημίων), τη λειτουργία και διακυβέρνηση των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, την αποδοτικότητα και αυτονομία των δημόσιων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα.

Θα επαναλάβουμε για άλλη μια φορά:

Δε θα σταματήσουν αν δεν τους σταματήσουμε!

Και αν δεν τους σταματήσουμε, δε θα σκίσουν τα μνημόνια, αλλά θα “ξεσκίσουν” και τη δημόσια εκπαίδευση και τους λειτουργούς της!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συγκέντρωση στα Προπύλαια για την απεργία
Απεργία: Παλαιστίνιοι στέλνουν μήνυμα αλληλεγγύης στους απεργούς της Αθήνας – «Η φωνή σας μας στηρίζει»
Σε απευθείας σύνδεση η πρόεδρος της Ένωσης Παλαιστινιακών Συνδικάτων, Suzan Tayseer Salam, χαιρέτησε την απεργιακή συγκέντρωση στα Προπύλαια
Απεργία: Παλαιστίνιοι στέλνουν μήνυμα αλληλεγγύης στους απεργούς της Αθήνας – «Η φωνή σας μας στηρίζει»
alfavita.
Το alfavita.gr συμμετέχει στη στάση εργασίας στα ΜΜΕ που κήρυξε η ΕΣΗΕΑ
Τετράωρη στάση εργασίας προκήρυξε για σήμερα η ΕΣΗΕΑ για την πραγματοποίηση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μελών της
Το alfavita.gr συμμετέχει στη στάση εργασίας στα ΜΜΕ που κήρυξε η ΕΣΗΕΑ
Κουτσούμπας στην πανελλαδική απεργία
Κουτσούμπας στην πανελλαδική απεργία: «Νομοσχέδιο-τερατούργημα, οι εργαζόμενοι δεν πρόκειται να το αποδεχτούν»
«Το παρόν και το μέλλον των εργαζομένων δεν είναι η 13ωρη σκλαβιά – Είναι το 7ωρο», δήλωσε από τα Προπύλαια ο γενικός γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ...
Κουτσούμπας στην πανελλαδική απεργία: «Νομοσχέδιο-τερατούργημα, οι εργαζόμενοι δεν πρόκειται να το αποδεχτούν»