Thumbnail
Το πρόγραμμα δεν είναι μικρό: Περιλαμβάνει 400 ώρες επιμόρφωσης σε ώρες εκτός του σχολικού ωραρίου, δια ζώσης καθώς και μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης ηλεκτρονικής εκπαίδευσης

Εγγραφο με το οποίο ζητά από διευθυντές και στελέχη εκπαίδευσης τη δωρεάν και εθελοντική συμμετοχή τους στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση για την Ένταξη» υποστήριξης εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και στελεχών της εκπαίδευσης όσον αφορά στην εκπαίδευση μαθητών με προσφυγικό / μεταναστευτικό υπόβαθρο, δημοσιοποίησε σήμερα το Υπουργείο Παιδείας.

Μάλιστα το πρόγραμμα δεν είναι μικρό: Περιλαμβάνει 400 ώρες επιμόρφωσης σε ώρες εκτός του σχολικού ωραρίου, δια ζώσης καθώς και μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης ηλεκτρονικής εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, με το έγγραφο που υπογράφει ο γενικός γραμματέας ΥΠΑΙΘΑ κ Ι.Κατσαρός, καλούνται:

Οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι Προϊστάμενοι των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕ.ΠΕ.Α) οι Προϊστάμενοι των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ) οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού οι Συντονιστές/τριες Εκπαίδευσης Προσφύγων (Σ.Ε.Π.) όλης της χώρας τα στελέχη της εκπαίδευσης και οι εκπαιδευτικοί των δημοσίων σχολείων όλων των βαθμίδων, όλων των σχολείων της χώρας, που φιλοξενούν μαθητές με μεταναστευτικό/προσφυγικό υπόβαθρο

για την δωρεάν και εθελοντική συμμετοχή τους στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση για την Ένταξη» υποστήριξης εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και στελεχών της εκπαίδευσης όσον αφορά στην εκπαίδευση μαθητών με προσφυγικό / μεταναστευτικό υπόβαθρο, που υλοποιείται από ένα σχήμα συνεργασίας των Πανεπιστημίων Αθήνας (ΕΚΠΑ), Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), και Θεσσαλίας και του Γραφείου της UNICEF στην Ελλάδα, με την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και υπό την εποπτεία του ΙΕΠ:

1.Σκοπός

Το πρόγραμμα έχει ως βασικό στόχο τη βελτίωση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στην επαφή τους με πολύγλωσσα, πολυπολιτισμικά και διαφορετικών ταχυτήτων περιβάλλοντα μάθησης. Με τον τρόπο αυτό επιδιώκεται να ωφεληθούν μαθητές με μεταναστευτικό / προσφυγικό υπόβαθρο ως προς την ενίσχυση της σχολικής φοίτησης, τον περιορισμό της σχολικής διαρροής και την υποστήριξη των μαθησιακών επιτευγμάτων. Εντάσσεται στη λογική της δημιουργίας ενός συμπεριληπτικού σχολείου για όλους, υποστηρίζει τη δυνατότητα μαθητών με προσφυγικό / μεταναστευτικό υπόβαθρο να παρακολουθήσουν με επάρκεια το σύνολο των προγραμμάτων σπουδών που περιλαμβάνονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, προβλέποντας διαφοροποιημένες διαδρομές υποστήριξης για την επίτευξη θετικών μαθησιακών αποτελεσμάτων ενώ η ανάπτυξη κοινοτήτων πρακτικής αναμένεται να βοηθήσει τις σχολικές μονάδες στην ενίσχυση της κουλτούρας και των πρακτικών συμπερίληψης.

2.Περιεχόμενο και μεθοδολογία

Το πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο στις άμεσες ανάγκες των εκπαιδευτικών της τάξης, για την υποστήριξη όχι μόνο της γλώσσας αλλά και των άλλων γνωστικών αντικειμένων, ώστε να ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη επάρκεια στις προκλήσεις που αναδύονται στο πεδίο της εκπαίδευσης των παιδιών-προσφύγων και να χειρίζονται εκπαιδευτικές πρακτικές που προωθούν την ένταξη, ενδυναμώνουν και οδηγούν στη σχολική επιτυχία. Επιδιώκει, παράλληλα, να υποστηρίξει τη συνολική τους επαγγελματική ανάπτυξη σε προσεγγίσεις και πρακτικές συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Έχει ως βασικό στόχο τη βελτίωση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων των εκπαιδευτικών σε ζητήματα όπως η αποτελεσματική ανταπόκριση σε πολύγλωσσα, πολυπολιτισμικά και διαφορετικών ταχυτήτων εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας, η ψυχοκοινωνική υποστήριξη και ένταξη των μαθητών προσφύγων, η διαφοροποιημένη διδασκαλία, η διδασκαλία στα μη γλωσσικά μαθήματα, η χρήση εργαλείων εντατικής εκμάθησης, η ανάπτυξη συμμετοχικώνβιωματικών δραστηριοτήτων μάθησης, η διαχείριση της τάξης και η δυναμική της ομάδας, η ηλεκτρονική και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Περιλαμβάνει 400 ώρες επιμόρφωσης σε ώρες εκτός του σχολικού ωραρίου, δια ζώσης καθώς και μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης ηλεκτρονικής εκπαίδευσης.

3. Διαδικασία συμμετοχής

Η εναρκτήρια – ανοιχτή συνάντηση του Προγράμματος θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου και ώρα 16:00. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή, ώστε να λάβουν τον σύνδεσμο της συνάντησης, στο: https://unicef.zoom.us/webinar/register/WN_enVr6b2LQy2yUm2nf5pBBA

Λεπτομερείς πληροφορίες και η αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα, μπορούν να αναζητηθούν στο : https://www.teach4integration.gr/

Την εναρκτήρια συνάντηση θα τιμήσουν με την παρουσία τους ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κύριος Κυριάκος Πιερρακάκης, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, κύριος Σπυρίδων Δουκάκης, και θα χαιρετήσει ο Εκπρόσωπος του Γραφείου της UNICEF στην Ελλάδα, κύριος Ghassan Khalil. Θα συμμετέχουν τα στελέχη του ΙΕΠ και του ΥΠΑΙΘΑ, καθώς και εκπρόσωποι της UNICEF και των Πανεπιστημίων που εμπλέκονται στο σχεδιασμό και υλοποίηση του Προγράμματος.

Δείτε το έγγραφο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syllipsi.jpg
Συνελήφθησαν διευθυντής σχολείου και νηπιαγωγός μετά από μήνυση γονέα – Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Ρόδο
Η ανακοίνωση της ΔΟΕ για το περιστατικό – Τρίωρη στάση εργασίας αύριο για τους εκπαιδευτικούς
Συνελήφθησαν διευθυντής σχολείου και νηπιαγωγός μετά από μήνυση γονέα – Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Ρόδο