Thumbnail
Συντονιστικό Νηπιαγωγών

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Κουκοδήμος: Αγνοεί το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου

ή εξυπηρετεί συντεχνιακά συμφέροντα;

http://www.nipiagogoi.gr/

Με έκπληξη που έγινε οργή πληροφορηθήκαμε τη δήλωση του Υφυπουργού Παιδείας κ. Κουκοδήμου ότι στο Νηπιαγωγείο “τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι. Βρίσκονται μέσα σε μια αίθουσα, παίζουν παιχνίδια, ζωγραφίζουν, κ.λπ.». Η απαράδεκτη αυτή δήλωση αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι το κορυφαίο στέλεχος  του Υπουργείου, όχι μόνο αγνοεί παντελώς τη σημασία και το ρόλο του Νηπιαγωγείου, αλλά με προχειρότητα και απαξίωση αντιμετωπίζει όλα τα ζητήματα που αφορούν την Προσχολική Αγωγή. 

Καλούμε τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Κουκοδήμο να ανακαλέσει δημόσια τις δηλώσεις που έκανε για τον τρόπο που τα παιδιά αναπτύσσονται, μαθαίνουν και εξελίσσονται στο Νηπιαγωγείο ή να παραιτηθεί.

Οι δηλώσεις αυτές είναι επικίνδυνες, γιατί ο κ. Υφυπουργός ή δεν είναι γνώστης του Αναλυτικού Προγράμματος για το Νηπιαγωγείο και των όσων αναγράφονται στον “Οδηγό Νηπιαγωγού – Εκπαιδευτικοί Σχεδιασμοί Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης” (2003) ή είναι γνώστης, αλλά καταφεύγει σε πολιτικές που υποβαθμίζουν τη μαθησιακή διαδικασία και στόχο έχουν μόνο την εξυπηρέτηση συντεχνιακών συμφερόντων. Θεωρούμε ότι η κίνηση είναι βασικό στοιχείο της ανάπτυξης του νηπίου και δίνουμε ιδιαίτερη σημασία  στις κινητικές δραστηριότητες ως κομβικό στοιχείο της μαθησιακής πρακτικής, όμως στο Νηπιαγωγείο η μάθηση προσεγγίζεται ολιστικά και δεν υπάρχει διαχωρισμός ειδικών διδακτικών αντικειμένων.

Θα τον πληροφορήσουμε λοιπόν ότι καλά θα κάνει να ασχοληθεί άμεσα με τα σοβαρότατα προβλήματα της εκπαίδευσης που είναι οι τεράστιες ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία και οι οποίες μόνο με μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών λύνονται και όχι με επικοινωνιακά τερτίπια-προγράμματα.

Το πραγματικό πρόβλημα του Νηπιαγωγείου, είναι η νομοθέτηση της Δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής, Δημόσιας και Δωρεάν και η λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την υλοποίησή της (μαζικοί μόνιμοι διορισμοί Νηπιαγωγών, κτηριακό, υλικοτεχνική υποδομή). Ουσιαστικό πρόβλημα είναι η ανάπτυξη των δομών που θα βοηθούν τα παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα στην προσχολική και σχολική ηλικία και όχι η εγκατάλειψη ή η ιδιωτικοποίηση της Ειδικής Αγωγής.

ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

inewsgr.com

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ηλεκτρονικό τσιγάρο
Ηλεκτρονικά τσιγάρα: Οι κίνδυνοι των αρωματικών ενώσεων: Ανάγκη για σφιχτότερη ρύθμιση και δημόσια ευαισθητοποίηση
Η ανασκόπηση των χημικών ουσιών και των τοξικών επιπτώσεων των αρωματικών γεύσεων στα ηλεκτρονικά τσιγάρα και η ανάγκη για αυστηρότερη ρύθμιση και...
Ηλεκτρονικά τσιγάρα: Οι κίνδυνοι των αρωματικών ενώσεων: Ανάγκη για σφιχτότερη ρύθμιση και δημόσια ευαισθητοποίηση
sxoleio
Μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί η μισθοδοσία στους λογαριασμούς τους
Εκπαιδευτικοί: O υπολογισμός της μισθοδοσίας από 1η Μαΐου
Μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί η μισθοδοσία στους λογαριασμούς τους
anoia.jpg
Αν ο γονιός μου έχει άνοια, θα αποκτήσω κι εγώ; Οσα πρέπει να γνωρίζετε για την άνοια σε 10 λεπτά
Τα νέα όπλα κατά του Αλτσχάιμερ και τα μυστικά της οξύνοιας (Βίντεο).
Αν ο γονιός μου έχει άνοια, θα αποκτήσω κι εγώ; Οσα πρέπει να γνωρίζετε για την άνοια σε 10 λεπτά