golearn-engl_970-250

ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Εργαζόμενοι-Αργίες: Τι αλλάζει για Πρωτοχρονιά και Θεοφάνια
Εργαζόμενοι-Αργίες: Τι αλλάζει για Πρωτοχρονιά και Θεοφάνια
Τι προβλέπει διάταξη του υπουργείου Εργασίας που κατατέθηκε στο πολυνομοσχέδιο το βράδυ της Πέμπτης για τις αργίες της Πρωτοχρονιάς και των Θεοφανίων...
Εργαζόμενοι-Αργίες: Τι αλλάζει για Πρωτοχρονιά και Θεοφάνια
Τι αλλάζει στα διδακτικά βιβλία και πώς θα λειτουργεί η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Τι αλλάζει στα διδακτικά βιβλία και πώς θα λειτουργεί η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Μία από τις ρυθμίσεις ,οι οποίες στο πολυνομοσχέδιο χαρακτηρίζονται "επείγουσες"   αφορά τα Διδακτικά βιβλία και την Ψηφιακή Βιβλιοθήκη...
Τι αλλάζει στα διδακτικά βιβλία και πώς θα λειτουργεί η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός: Τα κριτήρια και η διαδικασία για τις θέσεις Υπευθύνων
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός: Τα κριτήρια και η διαδικασία για τις θέσεις Υπευθύνων
Κριτήρια και διαδικασία για την πλήρωση των θέσεων των Υπευθύνων Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός: Τα κριτήρια και η διαδικασία για τις θέσεις Υπευθύνων
Εμβολιασμοί εκπαιδευτικών: Πόσοι έχουν κάνει το εμβόλιο
«Το σχολείο που θα ανοίξει το Σεπτέμβριο δεν θα είναι το ίδιο». Τι εννοεί η Νίκη Κεραμέως;
"Το επιχείρημα ότι η προσαρμογή των σπουδών στις ανάγκες της «αγοράς», θα εξασφαλίσει άμεσα μια επικερδή εργασία στους αποφοίτους, είναι, εκτός των...
«Το σχολείο που θα ανοίξει το Σεπτέμβριο δεν θα είναι το ίδιο». Τι εννοεί η Νίκη Κεραμέως;
Απόφοιτοι ξένων πανεπιστημίων: Αντισυνταγματική η ρύθμιση για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης
Για «διάκριση στερούμενη συνταγματικού ερείσματος» κάνουν λόγο οι απόφοιτοι Πανεπιστημίων Αλλοδαπής, οι οποίοι με υπόμνημα που κατέθεσαν αντιτίθενται...
Απόφοιτοι ξένων πανεπιστημίων: Αντισυνταγματική η ρύθμιση για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί: Πάρτε πίσω το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο
O Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου ζητά την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου - Θα συμμετέχει στο συλλαλητήριο της Πέμπτης, στα...
Εκπαιδευτικοί: Πάρτε πίσω το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο
Εμβολιασμοί εκπαιδευτικών: Πόσοι έχουν κάνει το εμβόλιο
Οι απειλές Κεραμέως έγιναν διάταξη στο πολυνομοσχέδιο
Οι εκπαιδευτικοί έχουν αντιμετωπίσει αντιδραστικά νομοθετήματα που είχαν σκοπό να τους δέσουν και να τους φιμώσουν και πολλούς αυταρχισμούς και...
Οι απειλές Κεραμέως έγιναν διάταξη στο πολυνομοσχέδιο
Εκπαιδευτικοί - Νομοσχέδιο: Απουσιάζει το όραμα για την Παιδεία
Η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε. σχολιάζει το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία: «Συγκεντρωτισμός, γραφειοκρατία, ασφυκτικός έλεγχος, έλλειψη...
Εκπαιδευτικοί - Νομοσχέδιο: Απουσιάζει το όραμα για την Παιδεία
makri kerameos epiloges stelexwn
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο Κεραμέως για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών, τα διπλά μηχανογραφικά, το όριο φοίτησης και την πανεπιστημιακή...
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο
upourgeio paideias
Σχολεία: Το υπ. Παιδείας παίρνει πίσω τη ρύθμιση για την κατανομή των μαθητών
Ανέκρουσε πρύμναν το υπουργείο Παιδείας αναφορικά με δύο προτεινόμενες ρυθμίσεις του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου για την αξιολόγηση
Σχολεία: Το υπ. Παιδείας παίρνει πίσω τη ρύθμιση για την κατανομή των μαθητών
κιμωλίες
Αξιολόγηση: Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο και το σχολείο της αγοράς
«Το πολυνομοσχέδιο μέσα από την αυτονομία των σχολικών μονάδων και το σκληρό-ασφυκτικό πλαίσιο αξιολόγησης, στοχεύει στην επιβολή του φόβου και της...
Αξιολόγηση: Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο και το σχολείο της αγοράς
Νίκη Κεραμέως Κυριάκος Μητσοτάκης
Πολυνομοσχέδιο: Αποκλεισμός εκπαιδευτικών-ΕΕΠ ΚΕΔΑΣΥ από υπηρεσιακές μεταβολές και επιλογές στελεχών
Ενδεχόμενο να μην μπορούν να υποβάλλουν αίτηση ούτε για Απόσπαση σε άλλο ΚΕΔΑΣΥ οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ, που στηρίζοντας όλα αυτά τα χρόνια...
Πολυνομοσχέδιο: Αποκλεισμός εκπαιδευτικών-ΕΕΠ από υπηρεσιακές μεταβολές
Αναζητώντας το παιδαγωγικό νόημα στη λειτουργία των πρότυπων σχολείων και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
«Το ΥΠΑΙΘ γνωρίζει ότι η ευθύνη του είναι διαχρονική και αδιαμφισβήτητη στη μορφή που λειτουργούν τα σημερινά σχολεία, αναφορικά με τη χρηματοδότηση,...
Αναζητώντας το παιδαγωγικό νόημα στη λειτουργία των πρότυπων σχολείων και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών