φοιτητές μαθητές τάξη
Μία μαθήτρια της Γ' Λυκείου, η οποία αγωνιά για το μέλλον της

Αναλυτικά η επιστολή της μαθήτριας:

Με την αιφνίδια έλευση του Κορωνοϊού στη χώρα μας πάρθηκαν δραστικά μέτρα που έφεραν τεράστιες αλλαγές στην εκπαίδευση. Έκλεισαν τα σχολεία, έκλεισαν τα φροντιστήρια και απαγορεύτηκαν οι μετακινήσεις μαθητών και καθηγητών, οπότε σταμάτησαν και τα ιδιαίτερα κατ' οίκον. Αυτά είχαν ως αποτέλεσμα να μην έχει ολοκληρωθεί η ύλη στα περισσότερα μαθήματα της Γ' Λυκείου που πρόκειται να εξεταστούν πανελλαδικά! 

Όμως προϋπήρχαν και κάποια άλλα προβλήματα όπως, ορισμένα σχολεία δίδαξαν τα κεφάλαια με διαφορετική σειρά, άρα δεν έχουν καλύψει την ίδια ποσότητα ύλης. Επίσης την περίοδο του Φεβρουαρίου αρκετά σχολεία ήταν υπό κατάληψη για τουλάχιστον δύο βδομάδες και έμπαινε η ανάγκη αναπλήρωσης χαμένων ωρών από τότε. Τέλος κάποιοι αναπληρωτές ήρθαν στα σχολεία λίγο πριν τον Δεκέμβρη και άρχισαν αγώνα δρόμου για την ύλη.

Επειδή κάθε δράση φέρνει και μία αντίδραση, άρχισε η τηλεκπαίδευση και η εξ αποστάσεως διδασκαλία. Τα περισσότερα φροντιστήρια δημιούργησαν πλατφόρμες επικοινωνίας και άρχισαν να λειτουργούν διαδικτυακά, προσπαθώντας να κρατήσουν τους μαθητές τους. Έτσι αμέσως το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε την έναρξη διαδικτυακών αιθουσών και υπερηφανεύεται ότι τα μαθήματα δεν χάνονται. Όμως υπάρχει το εξής ερώτημα. Πότε το κράτος έχει εκπαιδεύσει καθηγητές και μαθητές να χειριστούν μια τέτοια κατάσταση όταν στο πρόγραμμα σπουδών από το δημοτικό κιόλας δεν υπάρχει το μάθημα πληροφορικής και στο Λύκειο είναι μάθημα επιλογής, χωρίς να μαθαίνεις τη χρήση του ίντερνετ; Άρα έγκειται στον κάθε μαθητή με δικά του λεφτά να εκπαιδευτεί. Συνεπώς το σχολείο είναι αναχρονιστικό και δεν εκπαιδεύει σύγχρονους πολίτες.

Παίρνοντας υπόψιν τα σημερινά δεδομένα, το πότε θα γίνουν οι πανελλήνιες εξαρτάται από την πορεία της πανδημίας, όπως λένε και οι ειδικοί, όμως το πώς θα γίνουν εξαρτάται από το Υπουργείο Παιδείας που πρέπει άμεσα να ανακοινώσει:

Α) Τι θα γίνει με την μείωση της ύλης, ώστε οι μαθητές να γνωρίζουν στην επανάληψή τους τι να διαβάσουν και τι όχι. 

Β) Σε ποια χρονική περίοδο-μήνα θα γίνουν ώστε να υπάρχει ένας οικογενειακός προγραμματισμός. 

Γ) Αν θα γίνει στοιχειώδης αναπλήρωση των μαθημάτων και αν τα παιδιά θα ολοκληρώσουν το τετράμηνο.

Καταλήγοντας, θα πρέπει οι υπεύθυνοι να λάβουν υπόψιν τους τη ψυχολογική κατάσταση των μαθητών της Γ' Λυκείου. Μην ξεχνάτε ότι απαγορεύεται να δουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα (παππούδες και γιαγιάδες) και δεν μπορούν να έρθουν σε επαφή με φίλους για να βγουν για ένα καφέ ώστε να ξεσκάσουν και να εκτονωθούν. Ο περιορισμός τους σε λίγα τετραγωνικά μέτρα και η μόνη επαφή τους με τον κόσμο του διαδικτύου, δημιουργεί εγκλωβισμένες ψυχές με αποτέλεσμα να σκέφτονται όλο και περισσότερο τις πανελλήνιες και το άγχος τους, το οποίο συνεχώς αυξάνεται. 

Γι' αυτό οι αποφάσεις πρέπει να είναι άμεσες όσον αφορά τη μείωση της ύλης και οι επιτροπές θα πρέπει να βάλουν θέματα γνώσεων και όχι εντυπωσιασμού όπως συνέβαινε άλλες χρονιές (π.χ Χημεία και Φυσική) 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pikantika-fagita.jpg
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά
Μαγειρέψτε σαν Έλληνες στην πατρίδα του Τσελεμεντέ - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχώρισε γαστρονομικά το βρετανικό περιοδικό National Geographic
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά