Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Μαθητές σε Κεραμέως: Οι μαθητές των νησιών αντιμετωπίζονται ως μαθητές δεύτερης κατηγορίας
Μαθητές σε Κεραμέως: Οι μαθητές των νησιών αντιμετωπίζονται ως μαθητές δεύτερης κατηγορίας
Για τις ελλείψεις σε καθηγητές στο σχολείο τους διαμαρτύρονται οι μαθητές του ΓΕΛ Πάρου σε επιστολή τους στην υπουργό Παιδείας
Μαθητές σε Κεραμέως: Οι μαθητές των νησιών αντιμετωπίζονται ως μαθητές δεύτερης κατηγορίας
Σεξουαλική παρενόχληση στο ΑΠΘ: «Πότε οι πρυτανικές αρχές θα εγκαταλείψουν τη στάση υποκριτικού στρουθοκαμηλισμού;»
Σεξουαλική παρενόχληση στο ΑΠΘ: «Πότε οι πρυτανικές αρχές θα εγκαταλείψουν τη στάση υποκριτικού στρουθοκαμηλισμού;»
«Οι Πρυτανικές αρχές του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης δεν έχουν ακόμα προβεί σε κάποια αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου αναφορικά με την...
Σεξουαλική παρενόχληση στο ΑΠΘ: «Πότε οι πρυτανικές αρχές θα εγκαταλείψουν τη στάση υποκριτικού στρουθοκαμηλισμού;»
Νίκη της Σαμοθράκης: Επιστολή μαθητών στο Μουσείο του Λούβρου
Νίκη της Σαμοθράκης: Επιστολή μαθητών στο Μουσείο του Λούβρου
Επιστολή των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Λακκώματος Σαμοθράκης στο Μουσείο το Λούβρου, με επιχειρήματα, για την επιστροφή του αγάλματος στην...
Νίκη της Σαμοθράκης: Επιστολή μαθητών στο Μουσείο του Λούβρου
Επιστολή στους εκπαιδευτικούς των ΕΛΜΕ - ΟΛΜΕ: Παρακαλώ βρείτε τα!
Επιστολή στους εκπαιδευτικούς των ΕΛΜΕ - ΟΛΜΕ: Παρακαλώ βρείτε τα!
«Όσες συναδέλφισσες και όσοι συνάδελφοι κρίνετε ότι δεν έχετε κάτι να προσφέρετε, είτε από κούραση είτε από μία αδιαφορία που συνεχώς ογκώνεται, είτε...
Επιστολή στους εκπαιδευτικούς των ΕΛΜΕ - ΟΛΜΕ: Παρακαλώ βρείτε τα!
Ζακ Κωστόπουλος: Περισσότερους δημοσιογράφους στη δίκη ζητά η ΕΣΗΕΑ
Είσοδο περισσότερων δημοσιογράφων και αλλαγή της αίθουσας της δίκης για τη δολοφονία του Ζακ Κωστόπουλου ζητά η ΕΣΗΕΑ
Ζακ Κωστόπουλος: Περισσότερους δημοσιογράφους στη δίκη ζητά η ΕΣΗΕΑ
Μαθητές και χρήση κινητών τηλεφώνων
Σχολεία: Η χρήση κινητών και οι επιπτώσεις στη διαδικασία μάθησης
Μεταξύ άλλων η χρήση των κινητών στα σχολεία δυσχεραίνει τη συναντησιακή σχέση των εκπαιδευτικών με τους μαθητές, αφού αποσπά την προσοχή και μειώνει...
Σχολεία: Η χρήση κινητών και οι επιπτώσεις στη διαδικασία μάθησης
Ανοικτή επιστολή στον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας
«Δεν ξέρω ποιος θα νικήσει σ’ αυτή τη μάχη κύριε Γενικέ Γραμματέα. Αν όμως νικήσει η πλευρά σας, έχετε σκεφτεί τι θα έχει επικρατήσει στα σχολεία; »...
Ανοικτή επιστολή στον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας
Βοηθός Φαρμακείου: «Άφαντη» η ειδικότητα στην Κεντρική Μακεδονία
Η ειδικότητα «Βοηθός Φαρμακείου» του μεταλυκειακού έτους δεν προσφέρεται πουθενά στην Θεσσαλονίκη και ολόκληρη την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας -...
Βοηθός Φαρμακείου: «Άφαντη» η ειδικότητα στην Κεντρική Μακεδονία
Σεισμός στο Αρκαλοχώρι: «Μεριμνήστε για μας» - Επιστολή των μαθητών στην υπουργό Παιδείας
Την επιστροφή τους στη δια ζώσης διδασκαλία και την μοριοδότηση των φετινών υποψηφίων του Δήμου Μινώα Πεδιάδας στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις...
Σεισμός στο Αρκαλοχώρι: «Μεριμνήστε για μας» - Επιστολή των μαθητών στην υπουργό Παιδείας
Εκπαιδευτικοί: «Αγαπητοί γονείς και μαθητές μας, να γιατί απεργούμε ενάντια στην αξιολόγηση»
«Γιατί απεργούμε στις 11 Οκτώβρη; Γιατί απεργούμε - απέχουμε από τη διαδικασία της αξιολόγησης;» - Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών προς τους γονείς
Εκπαιδευτικοί: «Αγαπητοί γονείς και μαθητές μας, να γιατί απεργούμε ενάντια στην αξιολόγηση»
Αφίσα απεργίας
Εκπαιδευτικοί: «Αγαπητοί γονείς, να γιατί απεργούμε ενάντια στην αξιολόγηση»
«Γιατί απεργούμε στις 11 Οκτώβρη; Γιατί απεργούμε - απέχουμε από τη διαδικασία της αξιολόγησης;» - Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών προς τους γονείς
Εκπαιδευτικοί: «Αγαπητοί γονείς, να γιατί απεργούμε ενάντια στην αξιολόγηση»
Πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες: Άδικο να εξεταστούν οι περυσινοί μαθητές στην Κοινωνιολογία
"Καταλαβαίνετε λοιπόν πόσο δύσκολο και ψυχοφθόρο είναι για τους μαθητές να διδαχθούν ένα ολόκληρο μάθημα από την αρχή, χωρίς καν να συμπεριληφθεί ο...
Πανελλήνιες: Άδικο να εξεταστούν οι περυσινοί μαθητές στην Κοινωνιολογία