ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

«Δεν μας αφορά»: Η φράση που συνοψίζει πώς αντιμετωπίζονται οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
«Δεν μας αφορά»: Η φράση που συνοψίζει πώς αντιμετωπίζονται οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
Η «κραυγή» μητέρας στο alfavita.gr αποκαλύπτει το δραματικό αδιέξοδο για εκατοντάδες οικογένειες: Ενστάσεις παραμένουν αναξιολόγητες, ενώ το σύστημα...
«Δεν μας αφορά»: Η φράση που συνοψίζει πώς αντιμετωπίζονται οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
Κοινωνικός αυτοματισμός στα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς υπό το πρόσχημα της «συμπερίληψης»
Κοινωνικός αυτοματισμός στα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς υπό το πρόσχημα της «συμπερίληψης»
Όταν δοκιμάζονται οι αντοχές εκπαιδευτικών και μαθητών στο όνομα της «αποασυλοποίησης»
Κοινωνικός αυτοματισμός στα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς υπό το πρόσχημα της «συμπερίληψης»
Δάσκαλοι πολλαπλών ρόλων: Εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι και διαχειριστές πλατφορμών
Δάσκαλοι πολλαπλών ρόλων: Εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι και διαχειριστές πλατφορμών
Οι εκπαιδευτικοί αβοήθητοι μπροστά στην υπεραριθμία και τις μαθησιακές δυσκολίες: «Μια τάξη γεμάτη πρόσωπα – κι ένας εκπαιδευτικός μόνος»
Δάσκαλοι πολλαπλών ρόλων: Εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι και διαχειριστές πλατφορμών
Επίσκεψη του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘΑ στη Διεύθυνση Π.Ε. Ηρακλείου
Διεύθυνση Π.Ε. Ηρακλείου: Επίσκεψη του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπ. Παιδείας
Επίσκεψη του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘΑ στη Διεύθυνση Π.Ε. Ηρακλείου
Διεύθυνση Π.Ε. Ηρακλείου: Επίσκεψη του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπ. Παιδείας
dysarithmisia
Δυσαριθμησία και Αναριθμησία: Τι σημαίνουν και πώς επηρεάζουν στα μαθηματικά
Οι όροι αυτοί χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους και άλλους ειδικούς για να περιγράψουν δυσκολίες στην εκμάθηση και κατανόηση των...
Δυσαριθμησία και Αναριθμησία: Τι σημαίνουν και πώς επηρεάζουν στα μαθηματικά
σχολεία
Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης: Οι αποφάσεις με την ίδρυση τους σε όλη τη χώρα
Ενισχύεται ο θεσμός της εκπαιδευτικής υποστήριξης μέσα από την ίδρυση και τροποποίηση Σ.Δ.Ε.Υ. σε πολλές Περιφέρειες της Ελλάδας
ΣΔΕΥ: Οι αποφάσεις με την ίδρυση τους σε όλη τη χώρα
Αξιολόγηση
Αξιολόγηση προφορικά εξεταζόμενων μαθητών: Συνήθη λάθη και ο ρόλος των γνωματεύσεων
«Η παράλειψη μελέτης της γνωμάτευσης στην αρχή της χρονιάς και η επίδρασή της στην αξιολόγηση των μαθητών»
Αξιολόγηση προφορικά εξεταζόμενων μαθητών: Συνήθη λάθη και ο ρόλος των γνωματεύσεων
Δόμνα Μιχαηλίδου
Δόμνα Μιχαηλίδου: «Ο αυτισμός δεν είναι προσβολή! Καταδικαστέα η δήλωση Νατσιού»
Δόμνα Μιχαηλίδου: «Πέρα από άκαιρη και αναχρονιστική, είναι βαθιά ασεβής η δήλωση του Δημήτρη Νατσιού»
Δόμνα Μιχαηλίδου: «Ο αυτισμός δεν είναι προσβολή! Καταδικαστέα η δήλωση Νατσιού»
μαθητής
Μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: Ανάμεσα στη σιωπή και στη φωνή που ζητά να ακουστεί
Όπως λέει ένας εκπαιδευτικός: «Η πολιτεία μας ζητά να κάνουμε συμπεριληπτική εκπαίδευση, αλλά χωρίς τα εργαλεία. Είναι σαν να σου δίνουν ένα πινέλο...
Μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: Ανάμεσα στη σιωπή και στη φωνή που ζητά να ακουστεί
foto_education_pencils_2.jpg
1ο Γυμνάσιο Παπάγου: Έκκληση γονέων για άμεση στελέχωση τμήματος στη Β’ Γυμνασίου
Ανησυχία γονέων για ελλείψεις προσωπικού στο 1ο Γυμνάσιο Παπάγου – Ζητούν έγκαιρη ενίσχυση με καθηγητές
1ο Γυμνάσιο Παπάγου: Έκκληση γονέων για άμεση στελέχωση τμήματος στη Β’ Γυμνασίου
Μετακινήσεις μαθητών σε σχολεία λόγω συχωνεύσεων
Μαζικές μετακινήσεις μαθητών της Α΄ τάξης του Δημοτικού λόγω συγχωνεύσεων των σχολείων
«Εξοικονόμηση με κόστος στην Παιδεία»: Η ΔΟΕ καταγγέλλει υποχρεωτικές συγχωνεύσεις και εκπαίδευση υπό ακατάλληλες συνθήκες
Μαζικές μετακινήσεις μαθητών της Α΄ τάξης του Δημοτικού λόγω συγχωνεύσεων των σχολείων
Κωνσταντίνος Βλάσης
Τέσσερις ερωτήσεις στη Βουλή για την Παιδεία: Στο «μικροσκόπιο» Ειδική Αγωγή, ΕΠΑΛ και Μαθητεία
Στη Βουλή τέσσερις επίκαιρες ερωτήσεις για κρίσιμα ζητήματα στην Παιδεία – Στο επίκεντρο Ειδική Αγωγή, ΕΠΑΛ και Μαθητεία
Τέσσερις ερωτήσεις στη Βουλή για την Παιδεία: Στο «μικροσκόπιο» Ειδική Αγωγή, ΕΠΑΛ και Μαθητεία