Thumbnail
Τι λένε τα στατιστικά των πτήσεων

Κρίνοντας κανείς από τα δημοσιεύματα του τύπου καθ'  όλο το 2014 θα μπορούσε να υποθέσει ότι πρόκειται για μία κακή χρονιά για τις αεροπορικές εταιρείες. Παρ΄ όλο όμως που ο κόσμος διαβάζει για την τέταρτη τραγική ιστορία πτώσης αεροπλάνου μέσα στη χρονιά που φεύγει, μία προσεκτική εξέταση των στοιχείων αποδεικνύουν ότι ποτέ τα αεροπορικά ταξίδια δεν ήταν ασφαλέστερα.

Είναι τραγικό να θυμηθεί κανείς τη δυστυχία τεσσάρων πτώσεων αεροπλάνων. Το τέταρτο είναι το αεροπλάνο που έπεσε το Σάββατο στη θάλασσα της Ιάβας με 162 επιβαίνοντες. Το Μάρτιο, οι μαλαισιανές αερογραμμές έχασαν την πτήση ΜΗ370 πάνω από τη νότια θάλασσα της Κίνας με 239 επιβαίνοντες, συντρίμμια του αεροπλάνου δεν βρέθηκαν ποτέ. Τον Ιούλιο οι ίδιες αεροπορικές αερογραμμές έχασαν ένα δεύτερο αεροπλάνο το ΜΗ17 το οποίο κατερρίφθη στην ανατολική Ουκρανία με 298 επιβαίνοντες. Και τον ίδιο μήνα αεροπλάνο της Air Algerie συνετρίβη στο Μαλί με 116 επιβαίνοντες.

Για να δούμε όμως τα αμείλικτα στατιστικά που λένε πως ο μέσος όρος πτώσης αεροπλάνουν είναι 2,1 στο ένα εκατομμύριο πτήσεις.

Η Wall Street Journal φιλοξενεί δηλώσεις του Paul Hayes, ειδικού συμβούλου πτήσεων που λέει "ίσως σε μερικούς να φανεί ως έκπληξη το γεγονός ότι το 2014 ήταν μία ασφαλής χρονιά".

Το 1949 έγινε η πρώτη εμπορική πτήση και ο αριθμός των πτώσεων συνεχώς μειώνεται παρά την τρομακτική αύξηση των πτήσεων και τα στοιχεία προέρχονται από το Γραφείο των αεροπορικών αρχείων ατυχημάτων (ΒΑΑΑ-ΑΨΡΟ) που εδρεύει στη Γενεύη. Ο οργανισμός ορίζει ως ατύχημα όταν ένα αεροπλάνο δεν μπορεί να επισκεφασθεί.

Το 2014, είχε το μικρότερο αριθμό πτώσεων -111 τον αριθμό- σε όλη την αεροπορική ιστορία.

Οσον αφορά τους θανάτους, το 2014 σκοτώθηκαν 1.320 άνθρωποι (υπολογίζοντας και το ατύχημα του Σαββάτου). Σύμφωνα με τον οργανισμό BAAA-ACRO, η χρονιά με τους λιγότερους θανάτους ήταν το 2013 όπου είχαμε μόνο 459 νεκρούς.

Μην ξεχνάμε όμως ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν τις αεροπορικές πτήσεις και όμως εξακολουθεί να είναι ο ασφαλέστερος τρόπος ταξιδιού.

Τα στοιχεία προέρχονται από το /qz.com/

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

toyrkoi
Πόσο «Τούρκοι» είναι οι σημερινοί κάτοικοι της Τουρκίας σε σχέση με τους μεσαιωνικούς προγόνους τους
Μια πρόσφατη διαδικτυακή έρευνα ανέδειξε τον βαθμό γενετικής συγγένειας ανάμεσα στους σύγχρονους Τούρκους και στους Τούρκους του Μεσαίωνα,...
Πόσο «Τούρκοι» είναι οι σημερινοί κάτοικοι της Τουρκίας σε σχέση με τους μεσαιωνικούς προγόνους τους
Νίκος Παπαϊωάννου
Υφυπ. Παιδείας Νίκος Παπαϊωάννου: Στο τραπέζι πειθαρχικές συνέπειες για τα Πανεπιστήμια
Κυρώσεις αναμένεται να προβλέπονται και για τα ίδια τα πανεπιστήμια, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τις νέες ρυθμίσεις.
Υφυπ. Παιδείας Νίκος Παπαϊωάννου: Στο τραπέζι πειθαρχικές συνέπειες για τα Πανεπιστήμια
krasi
Από τον αμπελώνα στο ποτήρι: Πώς τα PFAS εισβάλλουν στο κρασί μας
Μια πρόσφατη ευρωπαϊκή έρευνα αποκάλυψε ότι κανένα από τα δείγματα κρασιών που εξετάστηκαν δεν ήταν απαλλαγμένο από τριφθοροξικό οξύ (TFA), ένα...
Από τον αμπελώνα στο ποτήρι: Πώς τα PFAS εισβάλλουν στο κρασί μας
κοτόπουλο
Πιο επικίνδυνο κι από κόκκινο κρέας; Η αλήθεια για την υπερβολική κατανάλωση κοτόπουλου
Παρά το γεγονός ότι το κοτόπουλο κατατάσσεται συχνά ως μία από τις πιο υγιεινές πηγές ζωικής πρωτεΐνης, νέες μελέτες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου...
Πιο επικίνδυνο κι από κόκκινο κρέας; Η αλήθεια για την υπερβολική κατανάλωση κοτόπουλου