Thumbnail
Υπουργική απόφαση

Καθορισμός του μέγιστου αριθμού εισακτέων στα προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης των Κ.Ε.Ε. των Α.Ε.Ι.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Τον καθορισμό του μέγιστου αριθμού εισακτέων σε κάθε Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που ιδρύεται και λειτουργεί κατά το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020 στα Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας (Β’496), Δυτικής Μακεδονίας (Β’1636), Αιγαίου (Β’1636), Ιωαννίνων (Β’1935), Δυτικής Αττικής (Β’3120), του Ιονίου Πανεπιστημίου (Β’1636 Β’), του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Β’1935 Β’), του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος (Β’1856) και του
Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (Β’3664 Β’) στους τριάντα (30).

Δείτε το έγγραφο αναλυτικά εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οι «Σεϋχέλλες» της Αττικής: Η παραλία-έκπληξη μόλις 1,5 ώρα από την Αθήνα!

Προσοχή! Ανακαλείται εμφιαλωμένο νερό λόγω πιθανής μόλυνσης

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ζαχαρακη
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα μετασχηματιστεί σε Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανικών και θα υπαχθεί στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ. Το νέο Τμήμα θα περιλαμβάνει...
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
οπεκεπε
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Οι εκτάσεις τους φαίνονται δηλωμένες από άτομα που μένουν στην Κρήτη και Λήμνο
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Κυριάκος Αναστασιάδης
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό
Οι προτάσεις που κατέθεσε στην 109η Σύνοδο Πρυτάνεων
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό