Εκπαιδευτικοί: Γιατί λέμε όχι στα πρότυπα - πειραματικά σχολεία
Ο ΣΕΠΕ Κερατσινίου - Περάματος «Νίκος Πλουμίδης» καλεί τα σχολεία και τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην καταθέσουν αίτημα αίτημα ένταξης στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία και εξηγεί τους λόγους για τους οποίους οι εκπαιδευτικοί είναι αντίθετοι

Ανακοίνωση σχετικά με τη διαδικασία ένταξης σχολείων στα πρότυπα και πειραματικά εξέδωσε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κερατσινίου - Περάματος «Νίκος Πλουμίδης».

Ο σύλλογος καλεί τα σχολεία του Συλλόγου καθώς και τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην καταθέσουν αίτημα για να ενταχθούν στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, αφού όπως ισχυρίζεται, στα πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία εφαρμόζονται πρώτα οι αντιεκπαιδευτικές αλλαγές, η αντιδραστική εξοντωτική Αξιολόγηση, υποχρεωτική εφαρμογή Ευρωπαϊκών και άλλων Προγραμμάτων, προωθείται η λογική της Αριστείας και τελικά της κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων. 

Επιπλέον, στα σχολεία αυτά όλοι οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας χάνουν την οργανική τους θέση και αποδέχονται την ατομική αξιολόγησή και την επιχειρούμενη εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου

Στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία εφαρμόζονται πρώτα οι αντιεκπαιδευτικές αλλαγές, η αντιδραστική εξοντωτική Αξιολόγηση, υποχρεωτική εφαρμογή Ευρωπαϊκών και άλλων Προγραμμάτων, προωθείται η λογική της Αριστείας και τελικά της κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων.

Η θέση του Συλλόγου μας είναι ότι η αναγκαία επιστημονική έρευνα και η πιλοτική εφαρμογή μεταρρυθμίσεων πρέπει να εφαρμόζονται σε γενικά και ειδικά σχολεία που λειτουργούν σε πραγματικές συνθήκες, ώστε τα αποτελέσματα να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τις αρνητικές επιπτώσεις για μαθητές και  εκπαιδευτικούς που θα αποφασίσουν ένταξη των σχολείων τους στα πρότυπα και πειραματικά σχολεία:

  1. Όλοι οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας ΧΑΝΟΥΝ την ΟΡΓΑΝΙΚΗ τους θέση (άρθρο 19 παρ. 15 του Ν.4692/2021).
  2. Αποδέχονται την ατομική αξιολόγησή τους και την επιχειρούμενη εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
  3. Μετατρέπεται ο ρόλος του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου σε αξιολογητή αφού αυτός είναι που θα διενεργεί την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (άρθρο 20 παρ. 3β του Ν. 4692/2020).
  4. Τα εργασιακά δικαιώματα ακόμα και το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών τίθεται υπό αμφισβήτηση αφού το ΥΠΠΑΙΘ μπορεί να το τροποποιεί κατά το δοκούν (παράγραφο 23 του Άρθρου 19).
  5. Η επιλογή των μαθητών δε θα γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας αλλά με κλήρωση.
  6. Τέλος, για τα σχολεία αυτά θεσμοθετείται η προσέλκυση χορηγών (άρθρο 23), η συμμετοχή του δήμου, του συλλόγου γονέων, συλλόγων αποφοίτων, αλλά και εξωσχολικών «προσωπικοτήτων» μέσω του Συμβούλιου στήριξης του σχολείου (Άρθρο 22).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μπαταρία
Άδεια μπαταρία στο αυτοκίνητο; Η μικρή συσκευή που σε γλιτώνει από τα χειρότερα
Τα φορητά jump starters αλλάζουν τα δεδομένα στην εκκίνηση του αυτοκινήτου και στέλνουν το σπρώξιμο στο παρελθόν
Άδεια μπαταρία στο αυτοκίνητο; Η μικρή συσκευή που σε γλιτώνει από τα χειρότερα
καμερα
Κάμερες στα σχολεία: Ασφάλεια ή υποκατάστατο κοινωνικής πολιτικής;
Καταγγελία της Ένωσης Γονέων για τη διαδικασία και το περιεχόμενο της συζήτησης περί καμερών στο Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου Αττικής
Κάμερες στα σχολεία: Ασφάλεια ή υποκατάστατο κοινωνικής πολιτικής;
δομνα
Δ. Μιχαηλίδου: «Οι νέοι στο επίκεντρο της Ελλάδας του αύριο – Ενισχύουμε τη θεσμική τους συμμετοχή μέσω των Δημοτικών Συμβουλίων Νέων σε όλη τη χώρα»
Ανακήρυξη του Δήμου Θέρμης σε «Εθνική Πρωτεύουσα Νεολαίας 2026»
Δ. Μιχαηλίδου: «Οι νέοι στο επίκεντρο της Ελλάδας του αύριο – Ενισχύουμε τη θεσμική τους συμμετοχή μέσω των Δημοτικών Συμβουλίων Νέων σε όλη τη χώρα»
αγρότες
«Δική σας η ευθύνη», είπαν στους αγρότες: Δεν άνοιξαν τα διόδια του Ωραιοκάστρου
Οι παραγωγοί συνεχίζουν την παρουσία τους, μοιράζοντας όσπρια και λαχανικά στους οδηγούς, ενώ η Εγνατία ΑΕ και η αστυνομία ξεκαθαρίζουν τα όρια...
«Δική σας η ευθύνη», είπαν στους αγρότες: Δεν άνοιξαν τα διόδια του Ωραιοκάστρου