ΟΛΜΕ προς εκπαιδευτικούς: Ενδεικτικό σχέδιο πρακτικού για τη μη εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης
Αναλυτικό το πρακτικό

ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ______ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ/ΛΥΚΕΙΟΥ/ΕΠΑΛ _______________

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ___ Γυμνασίου/Λυκείου/ΕΠΑΛ, έπειτα από πρόσκληση του/της Διευθυντή/ντριας, η οποία κοινοποιήθηκε σε όλα τα μέλη, συνήλθε σε συνεδρίαση στις _____________ στον χώρο του Σχολείου και εκτός διδακτικού ωραρίου με θέμα ημερήσιας Διάταξης «Λήψη απόφασης περί της δυνατότητας εφαρμογής της Ταυτόχρονης Σύγχρονης Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης».

Διαπιστώθηκε η απαρτία του Συλλόγου, καθώς από τα ________ μέλη του βρέθηκαν παρόντα τα ____________ και συγκεκριμένα οι: 1] __________ 2] _________ …

Σύμφωνα με το άρθρο 38 της Υπουργικής Απόφασης Φ.353.1/324/105657/Δ1 [ΦΕΚ 1340/2002] ο Σύλλογος Διδασκόντων «…έχει την ευθύνη να υλοποιεί τους σκοπούς και τους στόχους της εκπαίδευσης με συγκεκριμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες…».

Στο πλαίσιο αυτό και με βάση τα όσα ορίζονται στην υπ’ αρ. 120126/ΓΔ4 [ΦΕΚ Β3882/12-9-2020] κοινή Υπουργική Απόφαση της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2020-2021», με την οποία ορίστηκαν οι διαδικασίες για την παροχή Σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε μαθητές/τριες που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία, πραγματοποιήθηκε συζήτηση σχετικά με την εφαρμογή της παραπάνω κοινής Υπουργικής Απόφασης, στην οποία συμμετείχαν όλα τα παριστάμενα μέλη, τα οποία και εξέφρασαν την άποψή τους.

Ο Σύλλογος διδασκόντων, αφού έλαβε υπόψη του:

1 )  Ότι η διαδικασία της ζωντανής μετάδοσης του μαθήματος με κάμερα διαλύει το παιδαγωγικό κλίμα της μαθησιακής διαδικασίας, αποκλείει όλες τις σύγχρονες μορφές συνεργατικής-διαλογικής διδασκαλίας και διερευνητικής μάθησης, που προβλέπονται από τα αναλυτικά προγράμματα μπορεί να επηρεάσει την ψυχοκοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών, δυσχεραίνει τη διδακτική προσήλωση του εκπαιδευτικού στο έργο του και αποκλείει την δυνατότητα άμεσης παιδαγωγικής παρέμβασης του στα ιδιαίτερα ζητήματα που προκύπτουν κατά τη μαθησιακή διαδικασία.

2 ) Το γεγονός, ότι η εκπαιδευτική διαδικασία είναι καθαρά συνεργατική – διαλογική μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών, με αποτέλεσμα να μην μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί, ότι υφίσταται στάδιο παράδοσης του μαθήματος, καθώς κάτι τέτοιο θα αποτελούσε παραβίαση των οδηγιών  διδασκαλίας και των αναλυτικών προγραμμάτων.

3 ) Τους σημαντικούς κινδύνους, που μία τέτοια διαδικασία ενέχει για τα προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών, όπως αυτοί καταγράφονται και στην υπ’ αριθμόν 4/2020 γνωμοδότηση της ΑΠΔΠΧ.

4 ) Το γεγονός ότι η σχολική μας μονάδα δεν διαθέτει τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό (υπολογιστής, κάμερα, μικρόφωνο και σύνδεση, τουλάχιστον αξιόπιστη, στο διαδίκτυο σε κάθε σχολική αίθουσα και εργαστήριο), χωρίς τον οποίο η εφαρμογή της ζωντανής μετάδοσης καθίσταται αδύνατη.

5) Το γεγονός ότι τα επιπλέον κενά σε εκπαιδευτικούς που προκύπτουν κατά τη διάρκεια και λόγω της πανδημίας δεν καλύπτονται άμεσα με τις αναγκαίες προσλήψεις όλου του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού, με αποτέλεσμα να διαταράσσεται το πρόγραμμα και η ομαλή λειτουργία του σχολείου εν γένει.

αποφάσισε ομόφωνα (κατά πλειοψηφία), στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, τη μη εφαρμογή της ταυτόχρονης σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης  (απευθείας μετάδοση μαθήματος από την τάξη).  Στο πλαίσιο της διαρκούς υποστήριξης που πρέπει  να παρέχεται στους μαθητές, θα αναζητηθούν   εναλλακτικά λύσεις όπως πχ η ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Με τα δεδομένα αυτά καλείται ο/η Διευθυντής/ντρια της Σχολικής Μονάδας, που φέρει τη σχετική αρμοδιότητα, να συντάξει αιτιολογημένη απόφαση, με περιεχόμενο την απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και βάσει αυτής να δηλώσει ότι η παροχή ταυτόχρονης Σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο____ Γυμνάσιο/Λύκειο/ΕΠΑΛ _________ δεν μπορεί να εφαρμοστεί.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pistopoiisi agglikwn
Πιστοποίηση Αγγλικών ΑΣΕΠ επιπέδου C2: Ποιο είναι το πιο εύκολο στην Ελλάδα
Το πιο εύκολο online Πιστοποιητικό Αγγλικής Γλώσσας επιπέδου Β2,C1,C2 στην Ελλάδα είναι αυτό που προωθεί η goLearn με ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΙΣΧΥ και πλήρη...
Πιστοποίηση Αγγλικών ΑΣΕΠ επιπέδου C2: Ποιο είναι το πιο εύκολο στην Ελλάδα
γονείς
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τις Άδειες Παρακολούθησης Σχολικής Επίδοσης Τέκνου
Η άδεια χορηγείται στο γονέα−υπάλληλο ανεξάρτητα από το αν ο άλλος γονέας εργάζεται ή όχι
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τις Άδειες Παρακολούθησης Σχολικής Επίδοσης Τέκνου
alfavita_logo
Το alfavita συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι Ενώσεις εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ
24ωρη απεργία προκήρυξαν για σήμερα οι Ενώσεις των εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ
Το alfavita συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι Ενώσεις εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ