Σχολικός εκφοβισμός: «Διορίστε επιτέλους ΕΕΠ και ΕΒΠ στα σχολεία»
«Γιατί η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν ενισχύει στα γενικά, στα ειδικά σχολεία και στις δομές εκπαίδευσης τη στελέχωση του ΕΕΠ και του ΕΒΠ;», σημειώνει η ΠΟΣΕΕΠΕΑ σε ανακοίνωσή της

Κάντε πράξη τα λόγια σας και διορίστε επιτέλους!!

Ο σχολικός εκφοβισμός δυστυχώς αποτελεί διεθνές και παλιό φαινόμενο. Το περιστατικό του ξυλοδαρμού μαθητή στο Βύρωνα αποτελεί ένα από τα χιλιάδες περιστατικά τα οποία ολοένα αυξάνονται σε ένταση και συχνότητα. 

Στην Ελλάδα του 2020, θεσμικά προγράμματα καίριας και στρατηγικής σημασίας όπως ο θεσμός των ΕΔΕΑΥ, ο ρόλος τους ως γέφυρα σχολείων- ΚΕΣΥ καθώς και η επιβεβλημένη συνεργασία με τα ΚΕΣΥ βρίσκεται σε εμβρυακό στάδιο.  Αυτή η έλλειψη του συστήματος γίνεται τροχοπέδη στην διαχείριση και προστασία των μαθητών, οικογενειών και των εκπαιδευτικών λειτουργών γενικότερα. Η σύγχρονη κοινωνία απαιτεί πια άμεση συνεργασία και υπόσταση μέσα στα σχολεία όχι μόνο ως λύση πυρόσβεσης και καταστολής, αλλά κι ως βάση πρόληψης. Η παιδεία αναπτύσσεται καθ’ ολη τη διάρκεια της ζωής του ατόμου. 

Η πρώιμη παρέμβαση από τη δίχρονη προσχολική μέσα από εξειδικευμένη πλαισίωση ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων δύναται να συμβάλλει στην υγιή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του.

Το αίτημα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ να στελεχώσει τα γενικά σχολεία είναι πλέον κοινωνική επιταγή.

Καταγγελει τα περιστατικά βίας στα σχολεία, την υποστελέχωση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών δομών από ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό, το οποίο μπορεί να δράσει καταλυτικά σε προγράμματα πρωτογενούς πρόληψης, πρώιμης παρέμβασης και τέλος αντιμετώπισης.

Μάλιστα τονίζει ότι υπήρξαν και σχετικές εξαγγελίες από την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, εξαγγελίες που γίνονται πάντα σε μία τέτοια κρίση, αλλά δυστυχώς ξεχνιούνται στη συνέχεια.

Κ όχι μόνο αυτό. Η νέα ηγεσία προωθεί τον εκπαιδευτικό εμπιστοσύνης ακυρώνοντας τα επαγγελματικά δικαιώματα κ επι ουσίας προσφορά κ τεχνογνωσία των επαγγελματιών που έχει προσλάβει.

Το θέμα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ δεν είναι μόνο η Ειδική εκπαίδευση, αλλά η εκπαίδευση γενικότερα στην οποία συμπεριλαμβανονται και η Ειδικη και η Γενικη όπου αντανακλάται όλη η κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα.

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει και απορεί με το γεγονός πως ενώ εξειδικευμένο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό υπάρχει, οι υποστηρικτικές δομές και το προσωπικό του έχουν την τεχνογνωσία, γιατί η Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων δεν ενισχύει στα Γενικά, στα ειδικά σχολεία και στις δομές εκπαίδευσης τη στελέχωση του ΕΕΠ (θεραπευτές του λόγου ΠΕ21, επαγγελματικοί σύμβουλοι ΠΕ22, ψυχολόγοι ΠΕ23, παιδοψυχίατροι ΠΕ24, σχολικοί νοσηλευτές ΠΕ25, φυσικοθεραπευτές ΠΕ28, εργοθεραπευτές ΠΕ29, κοινωνικοί λειτουργοί ΠΕ30, εξειδικευμένων ΠΕ31 καθώς κι άλλων ειδικοτήτων που έχουν εκλείψει από την εκπαίδευση) και του ΕΒΠ;

σχετικά άρθρα

Τζ. Φλόιντ: Βαρύτερη κατηγορία σε βάρος του Ντ. Σόβιν - Κατηγορίες και στους άλλους τρεις αστυνομικούς
Τζ. Φλόιντ: Βαρύτερη κατηγορία σε βάρος του Ντ. Σόβιν - Κατηγορίες και στους άλλους τρεις αστυνομικούς
Η νέα κατηγορία, φόνος δευτέρου βαθμού, επιφέρει ποινή κάθειρξης έως 40 χρόνια
Τζ. Φλόιντ: Βαρύτερη κατηγορία σε βάρος του Ντ. Σόβιν - Κατηγορίες και στους άλλους τρεις αστυνομικούς
Σ. Ζαχαράκη: Πιστεύω σε αυτό που γίνεται μέσα στην τάξη - Δεν είναι μόνο ο αριθμός των μαθητών
Σ. Ζαχαράκη: Πιστεύω σε αυτό που γίνεται μέσα στην τάξη - Δεν είναι μόνο ο αριθμός των μαθητών
«Στην Α δημοτικού και στο νηπιαγωγείο υπήρχε η μείωση στα 22 παιδιά για έναν χρόνο. Άρα ουσιαστικά ομογενοποιείται αυτό το οποίο υπήρχε σε όλες τις...
Σ. Ζαχαράκη: Πιστεύω σε αυτό που γίνεται μέσα στην τάξη - Δεν είναι μόνο ο αριθμός των μαθητών