kallitexnika_sxoleia
Να πάψει η άνιση μεταχείριση των εκπαιδευτικών Χορού και Κινηματογράφου, καλεί το υπουργείο Παιδείας, η Ένωση Καθηγητών Χορού και Κινηματογράφου Καλλιτεχνικών Σχολείων

Την αδιαφορία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και της Γραμματείας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, καταγγέλλει η Ένωση Καθηγητών Χορού και Κινηματογράφου Καλλιτεχνικών Σχολείων, αναφορικά με την μη συμπερίληψή τους στις προσλήψεις ωρομίσθιου προσωπικού. 

Στην επιστολή της Ένωσης, που έλαβε το alfavita. gr , τονίζεται πως παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες των καθηγητών για να διορθωθούν τα λάθη και οι παραλείψεις ονομάτων υποψηφίων από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες, οι διαδικασίες από πλευράς υπουργείου και Διευθύνσεων, δεν ξεκινούν.

Αίτημα των καθηγητών, στην επιστολή που αποστέλλουν στην υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως και στην υφυπουργό Ζέττα Μακρή είναι, μεταξύ άλλων, η σύσταση εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ Χορού και ΠΕ Κινηματογράφου, ώστε να πραγματοποιηθούν οι προσλήψεις τους δίχως περαιτέρω καθυστερήσεις. 

Αλλαγές στη μοριοδότηση - Άνιση μεταχείριση

Επισημαίνεται πως οι καθηγητές χορού και κινηματογράφου των καλλιτεχνικών σχολείων, έρχονται κάθε χρόνο αντιμέτωποι με αλλαγές στη μοριοδότηση, ενώ κάνουν λόγο για απουσία σοβαρής αντιμετώπισης της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης.

Όπως εκφράζουν, δεν υπάρχει αξιοκρατική κατάταξη, γεγονός που εδώ και 18 χρόνια διαιωνίζεται, οδηγώντας  τους ίδιους στην απογοήτευση. 

«Είμαστε τα φαντάσματα της Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης», αναφέρουν χαρακτηριστικά.

«Βρισκόμαστε στο όριο της φτώχειας»

Αναφορά στην μόνιμη καθυστέρηση της πληρωμής τους για τουλάχιστον δύο μήνες, κάνει η Ένωση Καθηγητών Χορού και Κινηματογράφου των Καλλιτεχνικών σχολείων.

Να σημειωθεί πως οι εκπαιδευτικοί, αμείβονται ως ωρομίσθιοι ιδιώτες εξειδικευμένοι συνεργάτες, πράγμα που σημαίνει ότι ο μισθός τους είναι ο χαμηλότερος στον εκπαιδευτικό κλάδο. 

Σαν να μην έφτανε αυτό, παραμένουν σε καθεστώς ανεργίας έως ότου προσληφθούν σχεδόν 4 μήνες μετά την έναρξη κάθε διδακτικού έτους. 

«Οι δε πληρωμή μας πραγματοποιείται με μόνιμη καθυστέρηση τουλάχιστον δύο μηνών για κάθε μήνα εργασίας μας. Βρισκόμαστε στο όριο της φτώχειας», τονίζουν.

Αναλυτικά η επιστολή: 

Η Ένωση Καθηγητών Χορού και Κινηματογράφου Καλλιτεχνικών Σχολείων, είναι το επίσημο όργανο που εκπροσωπεί τους εκπαιδευτικούς – καλλιτέχνες οι οποίοι διδάσκουν τα βασικά μαθήματα στις κατεύθυνσεις  Θεάτρου – Κινηματογράφου και Χορού. Είμαστε απόφοιτοι Ανώτερων Τριετών Καλλιτεχνικών Σχολών (Ν.1158/81) με ισοτιμία από το ΙΤΕ με Τ.Ε.Ι (ΦΕΚ 466 /1990) ή ΕΟΠΠΕΠ (Ν.4481/17). Είμαστε κάτοχοι δεύτερων πτυχίων, κατέχουμε μεταπτυχιακά ή και διδακτορικούς τίτλους σπουδών. Στελεχώνουμε τα Καλλιτεχνικά Σχολεία από την ίδρυση τους (2003) ως Ωρομίσθιοι Ιδιώτες Εξειδικευμένοι στα Διδακτικά Αντικείμενα των Κατευθύνσεων Θεάτρου-Κινηματογράφου και Χορού καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες με πάνω από 18 ώρες εβδομαδιαίως σε κάθε Καλλιτεχνικό Σχολείο.

Οι αμοιβές μας ως ωρομίσθιοι ιδιώτες εξειδικευμένοι συνεργάτες είναι κάτω από κάθε μισθολογικό όριο του εκπαιδευτικού κλάδου. Παραμένουμε σε ακούσιο καθεστώς ανεργίας καθώς προσλαμβανόμαστε 4 μήνες μετά την έναρξη του εκάστοτε σχολικού/διδακτικού  έτους,  με αποτέλεσμα να χάνονται πολύτιμες διδακτικές ώρες. Οι δε πληρωμή μας πραγματοποιείται με μόνιμη καθυστέρηση τουλάχιστον δύο μηνών για κάθε μήνα εργασίας μας. Βρισκόμαστε στο όριο της φτώχειας. 

Μια εβδομάδα μετά την ανάρτηση των Τελικών Αξιολογικών Πινάκων Υποψηφίων για την πρόσληψη Ωρομίσθιου Προσωπικού, εξειδικευμένου στη διδασκαλία των αντικειμένων των κατευθύνσεων Θεάτρου – Κινηματογράφου και Χορού για το διδακτικό έτος 2022-2023, βρισκόμαστε ακόμη εκτός των σχολείων μας. Το Υπουργείο Παιδείας και οι  αρμόδιοι  Γραμματείς Πρωτοβάθμιας  και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής αδιαφορούν. Δεν προχωρούν ούτε στη διόρθωση πολλαπλών λαθών και παραλείψεων ονομάτων υποψηφίων από τους Τελικούς Αξιολογικούς Πίνακες ούτε στην πρόσληψή μας. 

Κάθε χρόνο, υποφέρουμε από ανεξήγητα μεγάλες  αλλαγές στη μοριοδότηση. Δίχως σοβαρή αξιολόγηση  η  πλειοψηφία των Υποψηφίων βρίσκεται στο κενό, έωλη. Δίχως μια σοβαρή και μόνιμη αξιοκρατική κατάταξη, που διαιωνίζεται εδώ και 18 χρόνια, η απογοήτευση εξανεμίζει την πίστη μας και το κουράγιο μας να συνεχίζουμε να στηρίζουμε τα Σχολεία ως καθηγητές Καλλιτεχνικής Παιδείας. Ως Εκπαιδευτικοί Ιδιώτες Καλλιτέχνες, όπως μας αποκαλεί το Υπουργείο Παιδείας, είμαστε τα φαντάσματα της Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης και δυστυχώς αναγκαζόμαστε να μεταφέρουμε το μήνυμα ότι ο Χορός και ο Κινηματογράφος θεωρούνται και αντιμετωπίζονται  ως τέχνες υποδεέστερες στην Καλλιτεχνική  Εκπαίδευση. 

Ζητούμε Σύσταση Εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ Χορού και ΠΕ Κινηματογράφου για να πραγματοποιείται  η πρόσληψή μας στην αρχή του διδακτικού έτους και  για να αρθεί η άδικη και άνιση μεταχείριση μας ως Εκπαιδευτικοί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;