Τέσσερις στους πέντε μαθητές ανέφεραν προβλήματα στην εκπαίδευσή τους κατά τη διάρκεια των lockdown, σύμφωνα με μια μεγάλη μελέτη στο Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στα σχολεία.
Και σχεδόν οι μισοί μαθητές (45%) υποστηρίζουν ότι δεν κατάφεραν να καλύψουν τα μαθησιακά κενά, ενώ τα σχολεία ήταν κλειστά.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, που δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Educational Researcher, έδειξαν ότι η ομοσπονδιακή βοήθεια στις ΗΠΑ δεν ήταν αρκετή για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα στην εκπαίδευση των μαθητών ως επίπτωση της πανδημίας.
Η μελέτη του Ηνωμένου Βασιλείου διαπίστωσε ότι οι μαθητές από οικονομικά αδύναμα νοικοκυριά επηρεάστηκαν περισσότερο από κενά στη μάθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς έχασαν περισσότερο χρόνο από το σχολείο, είχαν λιγότερες πιθανότητες να παρακολουθήσουν τα μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης και ελάχιστες πιθανότητες να έχουν πρόσβαση σε διαδικτυακή διδασκαλία.
«Αυτά τα ευρήματα δείχνουν ότι πρέπει να γίνουν πολύ περισσότερα για τους νέους», σύμφωνα με τον Sir Peter Lampl, πρόεδρο της φιλανθρωπικής οργάνωσης κοινωνικής κινητικότητας Sutton Trust, που πραγματοποίησε την έρευνα μαζί με ακαδημαϊκούς στο University College του Λονδίνου (UCL).
«Ενώ όλοι οι νέοι έχουν επηρεαστεί από την πανδημία, υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι οι μαθητές από λιγότερο εύπορα νοικοκυριά έχουν επηρεαστεί περισσότερο» υπογράμμισε.
Τέσσερις στους πέντε (80%) από τους ερωτηθέντες μαθητές, 16 και 17 ετών, είπαν ότι η ακαδημαϊκή τους πρόοδος έπεσε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σύμφωνα με τη μελέτη Covid Social Mobility and Opportunity (COSMO).
Σχεδόν 13.000 μαθητές συμμετείχαν στην έρευνα, τη μεγαλύτερη του είδους της στο Ηνωμένο Βασίλειο για τον αντίκτυπο της Covid-19 στην εκπαίδευση και στις ζωής των νέων.
Περίπου οι μισοί δήλωσαν ότι είχαν λιγότερη επιθυμία να σπουδάσουν και να μάθουν ως επίπτωση της πανδημίας.
Υπήρχαν επίσης σημαντικές διαφορές στην πρόσβαση στην εκπαίδευση κατά τη διάρκεια του lockdown.
Η πρόσβαση σε κατάλληλες συσκευές ήταν ένα σημαντικό εμπόδιο στη μάθηση: Οι μαθητές χωρίς φορητό υπολογιστή, tablet ή τηλέφωνο μελετούσαν κατά μέσο όρο οκτώ ώρες την εβδομάδα στο πρώτο lockdown, σε σύγκριση με 14 ώρες για εκείνους που είχαν φορητό υπολογιστή.
Η πανδημία διεύρυνε τις ανισότητες στη μάθηση
Η μελέτη παρέχει στοιχεία που έδειξαν ότι η πανδημία «έχει διευρύνει σοβαρά τις υπάρχουσες ανισότητες», σύμφωνα με τον Δρ Jake Anders, αναπληρωτή καθηγητή και αναπληρωτή διευθυντή του UCL Center for Education Policy and Equalizing Opportunities και κύριο ερευνητή στη μελέτη COSMO.
Δεν υπήρχε επίσης ένδειξη ότι αυτές οι ανισότητες αντιμετωπίστηκαν πλήρως, είπε.
«Αυτές οι βραχυπρόθεσμες επιπτώσεις είναι μόνο η αρχή», πρόσθεσε. «Είτε πιστεύουμε ότι η πανδημία έχει τελειώσει είτε όχι, οι επιπτώσεις της θα συνεχίσουν να ρίχνουν μεγάλη σκιά» επισήμανε στο Forbes.
Η πρόσθετη διδασκαλία είναι βασικό στοιχείο του βρετανικού κυβερνητικού σχεδίου για την κάλυψη των κενών, αλλά η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν οι μισοί μαθητές δεν παρακολουθούσαν καθόλου τα μαθήματα.
Τα χαμένα κονδύλια
Η βρετανική κυβέρνηση έχει δεχθεί έντονη κριτική για το περιορισμένο μέγεθος του σχεδίου ανάκαμψης της εκπαίδευσης - ο αρμόδιος σύμβουλος παραιτήθηκε από τη θέση του πέρυσι σε ένδειξη διαμαρτυρίας - ξοδεύοντας τρεις φορές λιγότερα ανά άτομο από το σχέδιο διάσωσης για τα σχολεία στις ΗΠΑ.
Ωστόσο, μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι ακόμη και το επίπεδο υποστήριξης των ΗΠΑ ήταν ανεπαρκές και κακώς στοχευμένο, και ότι τα σχολεία εξακολουθούσαν να έχουν 500 δισεκατομμύρια δολάρια λιγότερο από αυτό που χρειάζονταν.
Ερευνητές από τα πανεπιστήμια του Ντέλαγουερ και του Τζορτζ Μέισον εξέτασαν τα εκτιμώμενα κενά μάθησης, τον χρόνο που αφιερώθηκε στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και το κόστος της αύξησης των επιδόσεων των μαθητών για να υπολογίσουν το συνολικό έλλειμμα χρηματοδότησης.
Αντί των 190 δισεκατομμυρίων δολαρίων που διατέθηκαν στα κονδύλια για την έκτακτη βοήθεια στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, 700 δισεκατομμύρια δολάρια θα ήταν αρκετά για να αντισταθμιστούν τα κενάCovid-19, σύμφωνα με τη μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο Educational Researcher, το περιοδικό της American Educational Research. Σχέση.
Και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα κονδύλια δεν χορηγούνταν πάντα στις περιοχές με τα μεγαλύτερα μαθησιακά κενά. Οι χορηγήσεις βασίστηκαν σε κανόνες που εν μέρει ευνοούσαν τις περιφέρειες που ήδη δαπανούσαν περισσότερα για την εκπαίδευση.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη