Σκέψεις – Προτάσεις στο νέο σύστημα εισαγωγής
του Ιωάννη Κυριακίδη

Σκέψεις  –  Προτάσεις στο νέο σύστημα εισαγωγής

  Α)   Σκέψεις

1) Με το νέο σύστημα εισαγωγής θεωρητικά θα είναι λιγότερο αγχωτικό για τα παιδιά
γιατί θα δίνουν  4 μαθήματα , ωστόσο υπάρχουν οι εξής ενστάσεις.

Το μάθημα της γλώσσας θα μετράει  25 %  και  όχι 16,7 %. Στο μάθημα αυτό
παρατηρούνται οι μεγαλύτερες αποκλίσεις στην βαθμολόγηση. Άρα ο υποκειμενικός παράγοντας  ( του βαθμολογητή ) θα παίζει μεγαλύτερο ρόλο στην εισαγωγή των μαθητών  στις σχολές . Εκτός αυτού η εισαγωγή ενός μαθητή σε κάποιες σχολές όπως στην ιατρική ή στο πολυτεχνείο δεν θα πρέπει  να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το μάθημα της γλώσσας

2) Η εισαγωγή στις σχολές του τρίτου πεδίου  θα πρέπει να γίνεται μόνο από την θετική
   κατεύθυνση γιατί τα μαθήματα μέσα στις σχολές του τρίτου πεδίου έχουν σχέση μόνο με
    τα μαθήματα της  θετικής κατεύθυνσης. Σε διαφορετική περίπτωση να μειωθεί ο
   συντελεστής για τη βιολογία γενικής παιδείας και να επιτρέπεται η εισαγωγή σε
    ορισμένες σχολές του πεδίου

3) Το μάθημα του προγραμματισμού και οι αντίστοιχες σχολές ελάχιστη σχέση έχουν
    με το μάθημα της οικονομίας και τις αντίστοιχες σχολές , άρα δεν θα έπρεπε να είναι
   στην ίδια κατεύθυνση. Αν ωστόσο παραμείνει στην ίδια ομάδα προσανατολισμού
   προτείνω στο τέλος του κειμένου κάποιες τροποποιήσεις .

Β)   Προτάσεις

1) Στην Ομάδα Προσανατολισμού θετικών σπουδών να εξετάζονται σε 5 μαθήματα
    όλοι (  θα έχουν πρόσβαση σε 2 πεδία) και όσοι επιθυμούν  σε ένα έκτο για να
    έχουν πρόσβαση σε 3 πεδία.

Τα μαθήματα να είναι α) Γλώσσα  β) Φυσική  γ) Χημεία για όλους και από τα υπόλοιπα 3 να διαλέγουν τα δύο ή και τα τρία.

Για το 1ο  πεδίο απαραίτητα τα μαθηματικά

Για το 3ο  πεδίο απαραίτητη η βιολογία

Για τις σχολές της πληροφορικής απαραίτητο το ΑΕΠΠ (Να δημιουργηθεί νέο πεδίο)

*  Για τις επιστήμες της εκπαίδευσης η ιστορία

2) Στην Ομάδα Προσανατολισμού σπουδών οικονομίας και  πληροφορικής

Τα μαθήματα να είναι α) Γλώσσα  β) Μαθηματικά  γ) ΑΟΘ  δ) Κοινωνιολογία  για όλους και από τα υπόλοιπα 2 να διαλέγουν τα ένα

Ιστορία για τις επιστήμες της εκπαίδευσης

ΑΕΠΠ  για τις σχολές της πληροφορικής (Να δημιουργηθεί νέο πεδίο)

Βιολογία για ορισμένες σχολές του 3ου πεδίου

Κυριακίδης Ιωάννης                                           

Χημικός   ( 2ου ΓΕΛ Σπάρτης)

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Σχολεία - Τζανάκης: Οι 600 ασυμπτωματικοί θα είχαν δώσει μέχρι 12.000 κρούσματα

Εμβολιασμός εκπαιδευτικών: Ανοίγει η πλατφόρμα στις 21 Απριλίου

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Εκπαιδευτικοί-Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία για διορισμούς και οργανικά κενά
Εκπαιδευτικοί-Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία για διορισμούς και οργανικά κενά
Διαμαρτυρία στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης από τη Γ' ΕΛΜΕ την Τετάρτη, στις 14:30, με αιτήματα μόνιμους διορισμούς και να δοθούν στη δημοσιότητα τα...
Εκπαιδευτικοί-Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία για διορισμούς και οργανικά κενά
ΟΛΜΕ: Απεργία-αποχή από τη ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος
ΟΛΜΕ: Απεργία-αποχή από ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος και τηλεκπαίδευση σε κατειλημμένα σχολεία
Απεργία-αποχή από τη ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία - Στήριξη από την ΑΔΕΔΥ και εξώδικα σε...
ΟΛΜΕ: Απεργία-αποχή από τη ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος
Κατερίνη: Καταγγελία για ξυλοδαρμό πατέρα και γιου από αστυνομικούς
Κατερίνη: Καταγγελία για ξυλοδαρμό πατέρα και γιου από αστυνομικούς
Καταγγελία για τον άγριο ξυλοδαρμό πατέρα και γιου από αστυνομικούς έξω από γήπεδο σε χωριό της Κατερίνης - Στο νοσοκομείο με έμφραγμα ο 58χρονος -...
Κατερίνη: Καταγγελία για ξυλοδαρμό πατέρα και γιου από αστυνομικούς