Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Πανελλήνιες 2021: Ποιες είναι οι φετινές«κομβικές» αλλαγές
«Ο αδερφός μου έγραψε 17.700 μόρια 18,9 στο γραμμικό(ΕΒΕ 15,5) και 13,5 στο ελεύθερο(με ΕΒΕ 14) άρα δε δικαιούται να δηλώσει την Αρχιτεκτονική ΑΠΘ. Ένας μαθητής με 13.400 μόρια 14,1 στο ελεύθερο και 15,6 στο γραμμικό – δικαιούται να τη δηλώσει κανονικά»

Αδερφός υποψηφίου των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων, αποστέλλει επιστολή, την οποία έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr, αναφορικά με την ελάχιστη βάση εισαγωγής και την αδικία την οποία προκάλεσε. 

Υπενθυμίζεται πως πολλοί αριστούχοι υποψήφιοι δεν θα καταφέρουν να φοιτήσουν στις σχολές που στόχευαν, λόγω της εφαρμογής της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα, παρόλο που τα μόρια που συγκέντρωσαν ήταν περισσότερα από τα απαιτούμενα.  

Ο ίδιος αριστούχος υποψήφιος των πανελληνίων του 2016 αναφέρει στην επιστολή του πως «κι εγώ που ως υποψήφιος αρίστευσα δεν μπορώ να διανοηθώ την ψυχική δύναμη που απαιτεί το κατόρθωμα του αδερφού μου, όχι να αριστεύσει στις εξετάσεις, αλλά να φτάσει μέχρι το εξεταστικό κέντρο αλώβητος», αναφερόμενος στις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι φετινοί υποψήφιοι εν μέσω πανδημίας και τηλεκπαίδευσης.
Ακολουθεί η επιστολή:

WebEx, ΕΒΕ, και Αριστεία…

Τις τελευταίες μέρες παρακολουθώ άφωνος τις εξελίξεις σχετικά με τον νέο κανονισμό των Ελάχιστων Βάσεων Εισαγωγής (ΕΒΕ) για την εισαγωγή των υποψηφίων στις σχολές
τη φετινή χρονιά. Διαβάζω συνεχώς άρθρα για μαθητές που συγκέντρωσαν περισσότερα από 20.000 μόρια (με άριστα τις 24.000, δεν πρόκειται για εντυπωσιασμό)
και, παρ’ όλα αυτά δεν καταφέρνουν να εισαχθούν στο τμήμα της επιλογής τους. Ένας από αυτούς είναι κι ο αδερφός μου…

Τον τελευταίο έναν χρόνο παρακολούθησα τον αδερφό μου να μελετά με σθένος, υπομονή κι επιμονή, να διατηρεί την ψυχραιμία του και να αντεπεξέρχεται στις πιο
αντίξοες συνθήκες, αυτές της πανδημίας, του φόβου για την υγεία, τη δική του και της οικογένειάς του, της ατελείωτης καραντίνας, και των διαδικτυακών μαθημάτων. Ακόμη
κι εγώ, που ως υποψήφιος αρίστευσα στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2016, δεν μπορώ να διανοηθώ την ψυχική δύναμη που απαιτεί το κατόρθωμα του αδερφού μου, όχι να
αριστεύσει στις εξετάσεις, αλλά να φτάσει μέχρι το εξεταστικό κέντρο αλώβητος, κουβαλώντας στις πλάτες του έναν χρόνο αντισηπτικών, SMS στο 13033, και WebEx.
Το κατόρθωμά του, όμως, δε σταματά εκεί, κατάφερε να συγκεντρώσει 17.700 μόρια από τα τέσσερα μαθήματα, και 3.200 μόρια από τα δύο ειδικά μαθήματα σχεδίου, γράφοντας
13.5 στο ελεύθερο σχέδιο, και 18.9 στο γραμμικό· δύο μαθήματα τα οποία δε διδάχθηκε καν στο σχολείο…

Βλέπετε σχολές όπως η Αρχιτεκτονική και η Μουσικολογία δεν αφορούν όλους τους μαθητές, παρά μόνο όσους έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν τα αντίστοιχα φροντιστήρια, καθώς, παρότι πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, δε διδάσκονται στα λύκεια! Μέσα, λοιπόν, σ’ αυτόν τον παραλογισμό που –χρόνια τώρα– χαρακτηρίζει τις πανελλαδικές εξετάσεις, εν μέσω μίας πανδημίας και κατόπιν μίας χρονιάς τα ⅔ της οποίας οι μαθητές τα πέρασαν κλεισμένοι στα δωμάτιά τους, ο αδερφός μου έρχεται αντιμέτωπος όχι με μία, όχι με δύο, αλλά με τρεις ΕΒΕ: μία για τα τέσσερα μαθήματα, μία για το ελεύθερο σχέδιο, και μία για το γραμμικό!

Και για να το κάνω λιανά: μετά από 6 μήνες καραντίνας, 6 μήνες διαδικτυακών μαθημάτων με κακή σύνδεση στο διαδίκτυο, και 6 μήνες να σχεδιάζει μόνος του στο
δωμάτιό του με τους καθηγητές του να τον “επιτηρούν” μέσω κάμερας, ο αδερφός μου καλείται να αριστεύσει στις πανελλαδικές εξετάσεις. Και το πέτυχε. Και συγκέντρωσε
20.900 μόρια. Και τον συγχαρήκαμε. Και πήραμε τηλέφωνο φίλους και γνωστούς και μας πήραν κι αυτοί και τους είπαμε ότι περνάει στο σχολή που ήθελε: στην Αρχιτεκτονική του
ΑΠΘ. Και μετά μάθαμε ότι για τις σχολές αρχιτεκτονικής δε θα υπάρχει μόνο ΕΒΕ επί του συνολικού βαθμού, αλλά και επί των ειδικών μαθημάτων, ξεχωριστά. Και αγχωθήκαμε.
Και πήραμε τηλέφωνα καθηγητές και φίλους.

Και μας είπαν ότι στα τέλη Μαΐου (ούτε έναν μήνα πριν τις εξετάσεις!?) ανακοινώθηκε όντως ότι θα υπάρξουν ξεχωριστές ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα. Και βγήκαν οι ΕΒΕ. Και διαπιστώσαμε ότι, με 20.900 μόρια, ο αδερφός μου δεν μπορεί καν να δηλώσει την Αρχιτεκτονική ΑΠΘ στο μηχανογραφικό του. Και πέσαμε απ’ τα σύννεφα…

Και για να το κάνω πιο εύληπτο: ο αδερφός μου έγραψε 17.700 μόρια στα μαθήματα (με ΕΒΕ στα 13.300), 18,9 στο γραμμικό σχέδιο (με ΕΒΕ 15,5), και 13,5 στο ελεύθερο σχέδιο (με
ΕΒΕ 14), άρα δε δικαιούται να δηλώσει την Αρχιτεκτονική ΑΠΘ. Ένας μαθητής που έγραψε 13.400 στα μαθήματα, 14,1 στο ελεύθερο σχέδιο, και 15,6 στο γραμμικό –θα αφήσω στην
κρίση του αναγνώστη ποιος από τους δύο υποψηφίους είναι καταλληλότερος για να “μπει” στην αρχιτεκτονική– δικαιούται να τη δηλώσει κανονικά… Αυτήν την παράνοια
προσπαθώ να συνειδητοποιήσω από εχθές το πρωί. Και δεν μπορώ. Σ’ αυτό το σύστημα της αριστείας, ούτε οι άριστοι δεν επιβραβεύονται…

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εμβόλιο κορονοϊού: Τρίτη δόση τρεις μήνες μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού

Τσανακλίδου: Ένα τηλεσκουπίδι μπήκε λέει με μπράβους σε παράσταση και τη διέκοψε

ΑΣΕΠ - ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ: Οι Προκηρύξεις για 4.416 νέες προσλήψεις - Που κάνετε αίτηση

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

sasa stamati
Σάσα Σταμάτη για Χριστόφορο Ζαραλίκο: Το έκανα για τους Αρβανίτες και τη Μάνδρα
Η Σάσα Σταμάτη ισχυρίζεται ότι εξοργίστηκε από ένα αστείο για τους Αρβανίτες και τους κατοίκους της Μάνδρας και για αυτό εισέβαλε και διέκοψε την...
Σάσα Σταμάτη για Χριστόφορο Ζαραλίκο: Το έκανα για τους Αρβανίτες και τη Μάνδρα
doe
Εκπαιδευτικοί: Η ΔΟΕ να μην εφαρμόσει το νόμο Χατζηδάκη
«Δηλώνουμε ότι δε θα αποδεχθούμε, δε θα εφαρμόσουμε-θα καταργήσουμε στην πράξη το ν. Χατζηδάκη με αντίσταση και αγώνα για την υπεράσπιση της...
Εκπαιδευτικοί: Η ΔΟΕ να μην εφαρμόσει το νόμο Χατζηδάκη