ΚΕΡΑΜΕΩΣ-ΒΟΥΛΗ
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME
Την μπάλα στην εξέδρα πετά η υπουργός Παιδείας αναφερόμενη στον υποψήφιο που αποκλείστηκε με 20.988 μόρια - Επικαλέστηκε το αυτοδιοίκητο των ΑΕΙ για την επιλογή του αριθμού των εισακτέων

«Τα πανεπιστημιακά ιδρύματα επέλεξαν τον αριθμό εισακτέων και όχι το υπουργείο Παιδείας», τόνισε η υπουργός Ν.Κεραμέως, σε παρέμβασή της, κατά τη συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή του νομοσχεδίου για το νέο σχολείο απαντώντας στη κριτική βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.

Σε παρέμβασή της  για το νέο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια και τις κατηγορίες τους ότι αφήνει απέξω ακόμα και αριστούχους μαθητές, αποποιούμενη των ευθυνών της δήλωσε πως «η εισαγωγή του προκύπτει επί του συντελεστή που επιλέγει το κάθε πανεπιστημιακό ίδρυμα. Η επιλογή του αριθμού των εισακτέων έγινε από τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, όχι από το υπουργείο Παιδείας», ενώ πρόσθετε πως «τόσα χρόνια ο ΣΥΡΙΖΑ φωνάζει ότι δεν είναι δυνατόν τα πανεπιστήμια να μην έχουν λόγο».

Ακόμη αναφέρθηκε και στην περίπτωση μαθητή, του 1ου πρότυπου λυκείου Αθηνών, που αν και αριστούχος με 20.988 μόρια και 1.838 πάνω από την περσινή βάση έμεινε εκτός της Αρχιτεκτονικής Σχολής λόγω της ελάχιστης βάσης στο ειδικό μάθημα του σχεδίου, δηλώνοντας εμφατικά πως «ο μαθητής δεν θα έμπαινε ούτε πέρσι στην Αρχιτεκτονική Σχολή».

Σημαντικό προς αναφορά είναι πως ο μαθητής στις φετινές πανελλαδικές συγκέντρωσε 20.988 μόρια ενώ η περσινή βάση για την σχολή Αρχιτεκτονικής ήταν 19.165 .  

Άσκησε κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας πως «επί διακυβέρνησής του έμπαιναν με βαθμό, ένα, δύο τρία, τέσσερα. Ξέρετε πόσοι παραμένουν φοιτητές; Το 40% δεν αποφοιτούν ποτέ. Το μόνο εύκολο για εμάς ήταν να παραμείνει ως έχει το σύστημα».

Πρόσθεσε δε, πως την κυβέρνηση της ΝΔ δεν την ενδιαφέρει «να εγκλωβίζει τους μαθητές, να τους δημιουργούμε φρούδες ελπίδες. Αυτό που μας νοιάζει είναι να τους δημιουργούμε προοπτικές».

Την ίδια στιγμή το alfavita.gr λαμβάνει πολλές επιστολές τόσο από αριστούχους όσο και από γονείς τους που καταγγέλλουν την αδικία που υφίστανται υποψήφιοι των φετινών πανελλαδικών, αφού παρά τον υψηλό αριθμό μορίων δεν καταφέρνουν να εισαχθούν στις σχολές επιλογής τους. 

Δείτε αναλυτικά τις επιστολές

Επιστολή προς Κεραμέως: Με 20.988 μόρια, «αποτυχημένος άριστος»

Επιστολή σε Κεραμέως: Στερείτε τα όνειρα από τα παιδιά μας

Επιστολή προς Κεραμέως:Εκτός της σχολής που επιθυμούσε για 0,53 μόρια

Επιστολή προς Κεραμέως: «Νιώθω προδομένη από εσάς προσωπικά»

Επιστολή προς Κεραμέως: Αποκλεισμένοι από σχολές, μαθητές με 20.475 μόρια

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Όχημα του IDF καταστρέφει δρόμους στη Γάζα
Βίντεο - ντοκουμέντο: Οι IDF ισοπεδώνουν τους δρόμους στη Γάζα – Καμία πρόσβαση σε νερό και ασθενοφόρα
Βίντεο ντοκουμέντο δείχνει τον ισραηλινό στρατό να ισοπεδώνει δρόμους στη Γάζα, περιορίζοντας την κυκλοφορία και την πρόσβαση σε πόσιμο νερό - Η...
Βίντεο - ντοκουμέντο: Οι IDF ισοπεδώνουν τους δρόμους στη Γάζα – Καμία πρόσβαση σε νερό και ασθενοφόρα
sxoleio-agiasmos-biblia_1_15.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Στα σχολεία νέο εγχειρίδιο για τις φυσικές καταστροφές
Νέα πρωτοβουλία για την εκπαίδευση στην Πολιτική Προστασία: Εισαγωγή εγχειριδίου για τις φυσικές καταστροφές σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και...
Υπουργείο Παιδείας: Στα σχολεία νέο εγχειρίδιο για τις φυσικές καταστροφές
ποε
Υπουργείο Παιδείας: Ολοκληρώθηκε η ηλεκτρονική εγγραφή σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ 
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, συνολικά 329.130 μαθητές τοποθετήθηκαν σε δημόσια ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2025-2026
Υπουργείο Παιδείας: Ολοκληρώθηκε η ηλεκτρονική εγγραφή σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ 
δασκάλα
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζητούν ίσες ευκαιρίες επιλογής σχολείων και τήρηση της σειράς κατάταξης
Οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζονται τα εργασιακά και μορφωτικά τους δικαιώματα - Προβληματισμοί για τη διαδικασία τοποθέτησης και τη φθίνουσα σειρά μορίων
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζητούν ίσες ευκαιρίες επιλογής σχολείων και τήρηση της σειράς κατάταξης