ΚΕΡΑΜΕΩΣ-ΒΟΥΛΗ
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME
Την μπάλα στην εξέδρα πετά η υπουργός Παιδείας αναφερόμενη στον υποψήφιο που αποκλείστηκε με 20.988 μόρια - Επικαλέστηκε το αυτοδιοίκητο των ΑΕΙ για την επιλογή του αριθμού των εισακτέων

«Τα πανεπιστημιακά ιδρύματα επέλεξαν τον αριθμό εισακτέων και όχι το υπουργείο Παιδείας», τόνισε η υπουργός Ν.Κεραμέως, σε παρέμβασή της, κατά τη συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή του νομοσχεδίου για το νέο σχολείο απαντώντας στη κριτική βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.

Σε παρέμβασή της  για το νέο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια και τις κατηγορίες τους ότι αφήνει απέξω ακόμα και αριστούχους μαθητές, αποποιούμενη των ευθυνών της δήλωσε πως «η εισαγωγή του προκύπτει επί του συντελεστή που επιλέγει το κάθε πανεπιστημιακό ίδρυμα. Η επιλογή του αριθμού των εισακτέων έγινε από τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, όχι από το υπουργείο Παιδείας», ενώ πρόσθετε πως «τόσα χρόνια ο ΣΥΡΙΖΑ φωνάζει ότι δεν είναι δυνατόν τα πανεπιστήμια να μην έχουν λόγο».

Ακόμη αναφέρθηκε και στην περίπτωση μαθητή, του 1ου πρότυπου λυκείου Αθηνών, που αν και αριστούχος με 20.988 μόρια και 1.838 πάνω από την περσινή βάση έμεινε εκτός της Αρχιτεκτονικής Σχολής λόγω της ελάχιστης βάσης στο ειδικό μάθημα του σχεδίου, δηλώνοντας εμφατικά πως «ο μαθητής δεν θα έμπαινε ούτε πέρσι στην Αρχιτεκτονική Σχολή».

Σημαντικό προς αναφορά είναι πως ο μαθητής στις φετινές πανελλαδικές συγκέντρωσε 20.988 μόρια ενώ η περσινή βάση για την σχολή Αρχιτεκτονικής ήταν 19.165 .  

Άσκησε κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας πως «επί διακυβέρνησής του έμπαιναν με βαθμό, ένα, δύο τρία, τέσσερα. Ξέρετε πόσοι παραμένουν φοιτητές; Το 40% δεν αποφοιτούν ποτέ. Το μόνο εύκολο για εμάς ήταν να παραμείνει ως έχει το σύστημα».

Πρόσθεσε δε, πως την κυβέρνηση της ΝΔ δεν την ενδιαφέρει «να εγκλωβίζει τους μαθητές, να τους δημιουργούμε φρούδες ελπίδες. Αυτό που μας νοιάζει είναι να τους δημιουργούμε προοπτικές».

Την ίδια στιγμή το alfavita.gr λαμβάνει πολλές επιστολές τόσο από αριστούχους όσο και από γονείς τους που καταγγέλλουν την αδικία που υφίστανται υποψήφιοι των φετινών πανελλαδικών, αφού παρά τον υψηλό αριθμό μορίων δεν καταφέρνουν να εισαχθούν στις σχολές επιλογής τους. 

Δείτε αναλυτικά τις επιστολές

Επιστολή προς Κεραμέως: Με 20.988 μόρια, «αποτυχημένος άριστος»

Επιστολή σε Κεραμέως: Στερείτε τα όνειρα από τα παιδιά μας

Επιστολή προς Κεραμέως:Εκτός της σχολής που επιθυμούσε για 0,53 μόρια

Επιστολή προς Κεραμέως: «Νιώθω προδομένη από εσάς προσωπικά»

Επιστολή προς Κεραμέως: Αποκλεισμένοι από σχολές, μαθητές με 20.475 μόρια

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Βαθμολογίες κάτω από τη βάση... να φάνε και οι κότες! Μα τι συμβαίνει επιτέλους;

Πανελλήνιες 2025: Με ποια κριτήρια επιλέγω σχολές για το Μηχανογραφικό μου;

Που θα ανέβουν οι βάσεις

Μηχανογραφικό 2025: Αυτός είναι ο χάρτης των αντιστοιχιών για 96 Τμήματα - Οι μεγάλες αλλαγές

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

οπεκεπε
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Οι εκτάσεις τους φαίνονται δηλωμένες από άτομα που μένουν στην Κρήτη και Λήμνο
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Κυριάκος Αναστασιάδης
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό
Οι προτάσεις που κατέθεσε στην 109η Σύνοδο Πρυτάνεων
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Ημερίδα για την Παιδεία την Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή της υπουργού Σoφίας Ζαχαράκη
Διάλογος για το μέλλον της εκπαίδευσης με τη συμμετοχή του Υπουργείου Παιδείας
Ημερίδα για την Παιδεία την Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή της υπουργού Σoφίας Ζαχαράκη
daskalos
Απαιτούνται τουλάχιστον 2.500 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση
Αποκατάσταση των οργανικών θέσεων στα Γυμνάσια και τα Λύκεια
Απαιτούνται τουλάχιστον 2.500 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση