Αναπληρωτές ΕΣΠΑ: Ποιοί μπορούν να απασχοληθούν στις Πανελλαδικές
Για να εργασθεί κάποιος ως επιτηρητής ή εξεταστής, θα πρέπει προηγουμένως να έχει ολοκληρώσει τις διδακτικές του υποχρεώσεις, να μην του έχουν ανατεθεί πρόσθετες εργασίες στο/στα σχολείο/α που έχει τοποθετηθεί και να μην έχει λήξει η σύμβασή του

Το πλαίσιο υπό το οποίο μπορούν να απασχοληθούν στις πανελλαδικές αναπληρωτές που έχουν προσληφθεί με ΕΣΠΑ, ανακοίνωσε ο προϊστάμενος της επιτελικής δομής ΕΣΠΑ του ΥΠΑΙΘ κ.Κων.Βαλιάντζας.

Στο έγγραφό του αναφέρει ότι σύμφωνα με τους κανόνες επιλεξιμότητας δαπανών που εφαρμόζονται στα ΕΠ του ΕΣΠΑ 2014-2020 (ΥΠΑΣΥΔ/ΦΕΚ 3521/Β/2016) οι δαπάνες πρέπει να είναι αναγκαίες για την επίτευξη των στόχων της συγχρηματοδοτούμενης Πράξης. Οι εν λόγω κανόνες έχουν υποχρεωτική εφαρμογή και πρέπει να τηρούνται από όλους τους φορείς που εμπλέκονται στην υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων πράξεων.

Βάσει των ανωτέρω, αναπληρωτής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που προσελήφθη στo πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων του ΕΣΠΑ 2014 2020 για τη σχολική χρονιά 2019-2020, εάν εργασθεί ως επιτηρητής ή εξεταστής κατά την περίοδο των Πανελλαδικών Εξετάσεων σε εξεταστικά κέντρα, θα πρέπει προηγουμένως να έχει ολοκληρώσει τις διδακτικές του υποχρεώσεις, να μην του έχουν ανατεθεί πρόσθετες εργασίες στο/στα σχολείο/α που αυτός έχει τοποθετηθεί και να μην έχει λήξει η σύμβασή του. 

Ακόμα το έγγραφο  αναφέρει ότι:

Ως επιτηρητές ή/και ως εξεταστές στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, από 15/6/2020 και μέχρι τη λήξη των συμβάσεων τους (30/6/2020), μπορούν να οριστούν μόνο αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί του ΕΣΠΑ 2014-2020, που έχουν προσληφθεί από ακόλουθες Πράξεις/Εργα:

«Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σχολικό έτος 2019-2020, με κωδικό ΟΠΣ: 5047057.

«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020» με κωδικό ΟΠΣ 5047082.

«Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ», με κωδ. ΟΠΣ 5010706, αποκλειστικά στα ΕΠΑΛ. 

 

Δείτε το έγγραφο

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ

Πανελλαδικές 2025: Τι φανερώνουν οι πρώτες ενδείξεις για την πορεία των βάσεων

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Στρατιωτικές σχολές
Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Ανοικτές οι προθεσμίες για υποψήφιους Έλληνες του εξωτερικού
Ξεκινά η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τις Προκαταρκτικές Εξετάσεις του ακαδημαϊκού έτους 2025–2026 – Αναλυτικές οδηγίες και ημερομηνίες υποβολής
Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Ανοικτές οι προθεσμίες για υποψήφιους Έλληνες του εξωτερικού
iep
ΙΕΠ: Στοχασμός και τεχνητή νοημοσύνη - Το σχολείο του αύριο ξεκινά σήμερα
Το “The Lyceum Project 2025” ανοίγει διάλογο για την εκπαίδευση στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης – Παρασκευή 20 Ιουνίου στο Ωδείο Αθηνών
ΙΕΠ: Στοχασμός και τεχνητή νοημοσύνη - Το σχολείο του αύριο ξεκινά σήμερα
ftiakste-laxanokipo-sto-mpalkoni-sas-03.jpg
Καταγγελία εκπαιδευτικών: Λαχανόκηποι πολυτελείας στα σχολεία της... ένδειας
Έντονες αντιδράσεις για το πρόγραμμα δημιουργίας σχολικών λαχανόκηπων εν μέσω οικονομικής ασφυξίας στα σχολεία
Καταγγελία εκπαιδευτικών: Λαχανόκηποι πολυτελείας στα σχολεία της... ένδειας