Μαρούσι: Κάνουν Πειραματικό Λύκειο που βρίσκεται δίπλα στο Πρότυπο Αναβρύτων
Εκπαιδευτικοί: «Γιατί εν καιρώ καραντίνας και εν τη απουσία μας από το σχολικό χώρο, πάρθηκαν αποφάσεις για μας χωρίς εμάς, που ανατρέπουν τις ζωές μας επαγγελματικά και οικογενειακά;»

Νέες αντιδράσεις, των εκπαιδευτικών αυτή τη φορά, μετά από τους γονείς προκαλεί η απόφαση για μετατροπή του 1ου Γυμνασίου και του 1ου ΓΕΛ Αμαρουσίου σε πειραματικά, όπως ακριβώς συνέβη με το 26ο Γυμνάσιο Αθηνών.

Με ανοικτή τους επιστολή, οι εκπαιδευτικοί του 1ου ΓΕΛ Αμαρουσίου απευθύνουν σειρά ερωτημάτων στο ΥΠΑΙΘ για την απόφαση αυτή, η οποία μάλιστα δεν τους ανακοινώθηκεσύμφωνα με το νόμο, ανάμεσα στα οποία:

«Γιατί όλοι οι οργανικά ανήκοντες στο σχολείο εκπαιδευτικοί οδηγούμαστε σε απώλεια της οριστικής μας τοποθέτησης, ένα τόσο σημαντικό εργασιακό μας δικαίωμα και αναγκαζόμαστε να βιώνουμε καθεστώς διαρκούς εργασιακής ανασφάλειας καθώς όσοι από εμάς παραμείνουμε θα εργαζόμαστε στο σχολείο επί θητεία; Γιατί καλούμαστε εκ νέου, μαζί με τους υπεράριθμους, ν’ αναζητήσουμε αλλού τοποθέτηση ή να τεθούμε στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, καλύπτοντας κενά και διδάσκοντας αντίστοιχα σε ένα, δύο και τρία σχολεία;»

 Να σημειωθεί μάλιστα ότι το 1ο ΓΕΛ Αμαρουσίου βρίσκεται  ΔΙΠΛΑ με το Πρότυπο Σχολείο των Αναβρύτων;

«Γιατί επελέγη ένα σχολείο που εξυπηρετεί την ίδια μεγάλη χωροταξική ακτίνα από ιδρύσεως του, για να διώξει τους μαθητές της σε σχολεία που βρίσκονται 2,5 - 3 ή και περισσότερα χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι τους;», διερωτώνται οι εκπαιδευτικοί

Όλη η επιστολή των εκπαιδευτικών του 1ου ΓΕΛ Αμαρουσίου

Σχετικά με το χαρακτηρισμό του 1ου Γελ. Αμαρουσίου σε Πειραματικό και μετά από συνεδρίαση του συλλόγου μας (Πρ.32/29-3-2022 ) σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:

  • Μ‘ ένα e-mail στις 10 Μαρτίου 2022, ενημερωθήκαμε για τον χαρακτηρισμό του 1ου Γελ. Αμαρουσίου σε Πειραματικό …

«…..το ΥΠΑΙΘ μας ενημέρωσε σήμερα το απόγευμα με email ότι από το επόμενο σχολικό έτος το σχολείο μας αναβαθμίζεται και θα λειτουργεί ως Πειραματικό. Επισυνάπτω το χθεσινό ΦΕΚ, τον Νόμο 4692 20200612 ΦΕΚ 111Α (κυρίως άρθρα 18 και 19) και τις πρώτες οδηγίες σχετικά με μαθητές και καθηγητές.»

  • Μέσω e-mail επίσης, ενημερωθήκαμε στις 19/3/2022 για την εγκύκλιο με θέμα

Μαρούσι, 18-3-2021 «Οδηγίες εφαρμογής των διατάξεων του αρθ.19 του ν.4692/2020»
Σε συνέχεια της αριθμ. 262500/Δ6/9-3-2022 (B’1048) Υπουργικής Απόφασης…

… και για όλες τις αλλαγές που επισείει ο χαρακτηρισμός ενός σχολείου σε ΠΕΙ, ή Π.Σ και αφορά στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών και στην επιλογή των μαθητών.

Έτσι απλά και αναιτιολόγητα πληροφορηθήκαμε τις αλλαγές.

  • Και ρωτάμε:

  1. Γιατί δεν ενημερωθήκαμε τον Φεβρουάριο του 2021 για το ΦΕΚ 776, τ- Β΄ 26-2-21 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΩΣ Π.Σ.ΚΑΙ ΠΕΙ.Σ και την υπ’ αριθμ. 22631/Δ6/26-2-2021 «Χαρακτηρισμός δημόσιων σχολικών μονάδων ως Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων», και την επισυναπτόμενη Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, όπως όλα τα σχολεία της επικράτειας;

  2. Γιατί, ενώ σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 2, ΦΕΚ 776, τ- Β΄ 26-2-21 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΩΣ Π.Σ.ΚΑΙ ΠΕΙ.Σ

«Το Αυτοτελές Τμήμα Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων κοινοποιεί τις σχολικές μονάδες, οι οποίες υπέβαλαν αίτηση χαρακτηρισμού τους ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ομοίως, ενημερώνει τις σχολικές μονάδες για τις αιτήσεις χαρακτηρισμού τους ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. οι οποίες υποβλήθηκαν από τους αρμόδιους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.»

ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΠΟΤΕ;

  1. Γιατί επελέγη το 1ο Λύκειο Αμαρουσίου να χαρακτηριστεί Πειραματικό, ευρισκόμενο ΔΙΠΛΑ με το Πρότυπο Σχολείο των Αναβρύτων; Γιατί επελέγη ένα σχολείο που εξυπηρετεί την ίδια μεγάλη χωροταξική ακτίνα από ιδρύσεως του, για να διώξει τους μαθητές της σε σχολεία που βρίσκονται 2,5 - 3 ή και περισσότερα χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι τους;

  2. Γιατί επελέγη το 1ο Λύκειο Αμαρουσίου, ένα σχολείο συσταθέν το 1924, Ιστορικό μεν αλλά χωρίς τις σύγχρονες προδιαγραφές που απαιτεί ένα Πειραματικό δε, δηλ. χωρίς αίθουσες διδασκαλίας, προβολών, συνεδριάσεων, εργαστήρια, γυμναστήρια, διαδραστικούς πίνακες, βιβλιοθήκη και γενικά την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή;

  3. Πόσο άραγε η Τοπική Κοινωνία πρόκειται να ωφεληθεί, όταν θ΄ αναγκαστεί να μετεγγράψει τα παιδιά της σε άλλα σχολεία του Δήμου ή γειτονικών περιοχών και θα πρέπει αυτά να διανύουν μεγάλες αποστάσεις καθημερινά από και προς το σχολείο;

  4. Πόσο ωφελημένη θα βγει η μέση οικογένεια της περιοχής με τα νέα δεδομένα και πόσο αυτά δε θα ανατρέψουν τον οικογενειακό της προγραμματισμό; Πόσο εύκολα θα βρει λύσεις, βιώσιμες και λειτουργικές για τα παιδιά της, τώρα που θα γειτνιάζουν με ένα σχολείο στο οποίο όμως δε θα έχουν πρόσβαση;

  5. Τι όφελος θα έχουν τα γειτονικά σχολεία του Αμαρουσίου, οι μαθητές τους και οι οικογένειές τους, όταν αυτά θα επιβαρυνθούν με τους επιπλέον μαθητές σε υπερπλήρη τμήματα, ελλείψει αιθουσών και λοιπών υποδομών;

  6. Γιατί εν καιρώ καραντίνας και εν τη απουσία μας από το σχολικό χώρο, πάρθηκαν αποφάσεις για μας χωρίς εμάς, που ανατρέπουν τις ζωές μας επαγγελματικά και οικογενειακά;

  7. Γιατί, ενώ είμαστε άξιοι ως ο Σύλλογος Διδασκόντων με τα περισσότερα μεταπτυχιακά και επιμορφώσεις, μία από τις χρυσωμένες απαντήσεις που λόγω ΚΑΙ αυτού επιλεγήκαμε, δεν είμαστε άξιοι

α) να ενημερωθούμε και να εκφέρουμε γνώμη επί του θέματος ως Σύλλογος και β) να παραμείνουμε στις οριστικές τοποθετήσεις μας, αλλά

β) σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 15 και 16 του
άρθρου 19 του ν. 4692/2020 «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» (Α’111), ισχύουν:
i)
Οι εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι οριστικά σε σχολείο που χαρακτηρίζεται ως Π.Σ. ή
ΠΕΙ.Σ.
παύουν να είναι οριστικά τοποθετημένοι σε αυτό.

  1. Γιατί όλοι οι οργανικά ανήκοντες στο σχολείο εκπαιδευτικοί οδηγούμαστε σε απώλεια της οριστικής μας τοποθέτησης, ένα τόσο σημαντικό εργασιακό μας δικαίωμα και αναγκαζόμαστε να βιώνουμε καθεστώς διαρκούς εργασιακής ανασφάλειας καθώς όσοι από εμάς παραμείνουμε θα εργαζόμαστε στο σχολείο επί θητεία;

  2. Γιατί καλούμαστε εκ νέου, μαζί με τους υπεράριθμους, ν’ αναζητήσουμε αλλού τοποθέτηση ή να τεθούμε στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, καλύπτοντας κενά και διδάσκοντας αντίστοιχα σε ένα, δύο και τρία σχολεία;

Όλοι μαζί λοιπόν ας αναζητήσουμε τις απαντήσεις, ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ το αναβαθμισμένο Σχολείο της Γειτονιάς μας.

ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ ΜΟΝΙΜΟΙ & ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

synedriasi
ΚΥΣΕΕΠ: Συνεδρίαση την Τρίτη (02/04) για επικύρωση κενών και Μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024
Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης του Συμβουλίου από τους Αιρετούς ΚΥΣΕΕΠ Γεωργία Μπουλμέτη και Βασίλη Βούγια
ΚΥΣΕΕΠ: Συνεδρίαση την Τρίτη (02/04) για επικύρωση κενών και Μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024
ΕΜΠ
Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο κορυφαίο Δημόσιο Πανεπιστήμιο στην παραγωγή νέας επιχειρηματικότητας
Ο Πρύτανης του ΕΜΠ κ. Ιωάννης Χατζηγεωργίου, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την πρωτιά του Ιδρύματος στη σχετική μελέτη, δήλωσε ότι η συμβολή...
Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο κορυφαίο Δημόσιο Πανεπιστήμιο στην παραγωγή νέας επιχειρηματικότητας