διαδήλωση εκπαιδευτικών Αθήνα
ΕΛΜΕ Χανίων: Καλούμε όλους τους συναδέλφους στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο (σύμφωνα και με το κάλεσμα της ΟΛΜΕ) στην Πλατεία Αγοράς την Τετάρτη 13/5 στις 12:30. Για τον λόγο αυτό, προκηρύσσεται διευκολυντική στάση εργασίας 11:00 – 14:00

Στη Γενική συνέλευση της ΕΜΕ Χανίων συζητήθηκαν τα εξής θέματα

1)     Το πολυνομοσχέδιο.

Κατά τη διάρκεια τω τοποθετήσεων, έγινε ανάλυση των άρθρων του νομοσχεδίου και των επιπτώσεων τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κοινή διαπίστωση των ομιλητών ήταν ότι το νομοσχέδιο έχει αντιεκπαιδευτικό χαρακτήρα και επιβάλλεται η απόσυρση του 

2)     Το άνοιγμα των σχολείων κάτω από συνθήκες πανδημίας.

Διαπιστώθηκε μέσα από τη συζήτηση, ότι η κίνηση αυτή της Κυβέρνησης να ανοίξει τα σχολεία εν μέσω πανδημίας, έχει κυρίως επικοινωνιακά χαρακτηριστικά, γίνεται με προχειρότητα χωρίς να έχουν εκλείψει οι λόγοι για τους οποίους τα έκλεισε και τελικά ελάχιστα έχει να προσφέρει στην εκπαιδευτική διαδικασία με τον τρόπο που υλοποιείται

3)     Η τροπολογία του Υπουργείου για βιντεοσκόπηση των μαθημάτων.

Το θέμα των βιντεοσκοπημένων μαθημάτων και η ζωντανή τους δικτυακή μετάδοση, παρότι ως διαδικασία κινείται ακόμη σε ένα νέφος απροσδιοριστίας, καταδικάστηκε σε οποιαδήποτε μορφή της, από το σύνολο της Γενικής Συνέλευσης

Αποφασίστηκαν

1)     Η έκδοση ανακοίνωσης με τις πολιτικό πλαίσιο  και τις προτεινόμενες μορφές πάλης της ΕΛΜΕ Χανίων

2)     Να εκδοθεί ψήφισμα για την κατάργηση των Πανελληνίων Εξετάσεων

3)     Να εκδοθεί κείμενο προς μαθητές και γονείς σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων και τις κάμερες (θα σταλεί σε επόμενο mail)

 

ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΕΛΜΕ ΧΑΝΙΩΝ

  • Για άλλη μια φορά η εκπαιδευτική κοινότητα γίνεται μάρτυρας ενός ακόμη κακοπαιγμένου έργου, με αφορμή το νέο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο που προτίθεται να φέρει προς ψήφιση η κυβέρνηση - κατά την πάγια τακτική όλων των κυβερνήσεων - εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία. Θεωρούν ότι αποτελεί ευκαιρία για να νομοθετήσουν διατάξεις που στο παρελθόν έχουν απορριφθεί από την εκπαιδευτική κοινότητα, με το βλέμμα τους στραμμένο στην επόμενη μέρα, αποφεύγοντας τις αντιδράσεις από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Παρότι, από μόνη της η ενέργεια αυτή, η επιλεκτική δηλαδή διαρροή των άρθρων του νομοσχεδίου μέσω των φιλικών προς αυτήν ΜΜΕ ώστε να προετοιμαστεί η κοινή γνώμη και να «μετρηθούν» οι αντιδράσεις, αλλά και η κατάθεση του κάτω από τις προαναφερόμενες συνθήκες κρίνεται απαράδεκτη, έχει ενδιαφέρον και το περιεχόμενο του. Έτσι λοιπόν έχουμε:

  • Αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο Γυμνάσιο από 4 σε 7. Για να προβιβαστούν οι μαθητές/τριες στην επόμενη τάξη ή να αποκτήσουν απολυτήριο θα πρέπει ή να έχουν τουλάχιστον 10 σε όλα τα μαθήματα ή να έχουν μέσο όρο 13. Με 4 μαθήματα κάτω από τη βάση και μέσο όρο λιγότερο από 13 μένουν μετεξεταστέοι/ες και παραπέμπονται τον Σεπτέμβριο, ενώ, αν έχουν κάτω από τη βάση σε περισσότερα από 4 μαθήματα μένουν στην ίδια τάξη.

  • Επαναφέρεται η τράπεζα θεμάτων στην Α΄ και Β΄ Λυκείου για το Γενικό Λύκειο και το ΕΠΑΛ, με μίνι πανελλαδικές για την προαγωγή στην επόμενη τάξη, ενώ απαγορεύεται η εγγραφή στο ΕΠΑΛ σε ηλικίες πάνω από 17. Με διαρκείς και σκληρές εξετάσεις στοχεύουν να διώξουν τα παιδιά από τα δημόσια σχολεία, αυξάνοντας την πελατεία σε ιδιωτικά ΙΕΚ, για όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα, ενώ οι υπόλοιποι εξωθούνται στην μαθητεία και την ελαστική εργασία.

  • Μείωση των Ομάδων Προσανατολισμού σε 3 από 4 και του αριθμού των ωρών ανά μάθημα από 7 σε 5, που στοχεύουν σε λιγότερους εκπαιδευτικούς ανά μαθητή και μεγαλύτερα τμήματα εις βάρος της ποιότητας του μαθήματος.

  • Συντηρητική παλινόρθωση για μια νεολαία βουβή, πειθαρχημένη και αναλώσιμη με άρωμα δεκαετίας 1950 στο επίπεδο της διαγωγής. Με τον χαρακτηρισμό της διαγωγής που θα αναγράφεται σε όλα τα πιστοποιητικά σπουδών το υπουργείο παιδείας και η κυβέρνηση της ΝΔ έχουν προβλέψει και παίρνουν μέτρα για να εμποδίσουν τις αντιδράσεις των μαθητών.

  • Κατηγοριοποίηση των σχολείων. Με «φάρους» τα πρότυπα και τα πειραματικά σχολεία, τα οποία αυξάνει σε αριθμό θέλει να οργανώσει πρακτικά τις σχολεία σε ομάδες πολλών διαφορετικών «ταχυτήτων».

  • Αξιολόγηση σχολικών μονάδων. Η «αποτυχία» ή η «επιτυχία» στο εξεταστικό σύστημα, αλλά και τα «προγράμματα» που θα υλοποιούνται, θα χρησιμοποιηθούν ως δείκτης για την κατηγοριοποίηση του σχολείου. Τίποτα ουσιαστικό δεν προσέφερε όταν προσπάθησε να εφαρμοστεί στο παρελθόν, αντίθετα οδήγησε τα σχολεία σε ένα κυνήγι «προγραμμάτων» πολλές φορές άσχετων με την εκπαιδευτική διαδικασία, με σκοπό να «βελτιωθεί» η εικόνα του σχολείου στα κριτήρια αξιολόγησης, με αποτέλεσμα το εκπαιδευτικό έργο να υποβαθμιστεί.

  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Η σκληρή αξιολόγηση των μαθητών συνδέεται άμεσα, όμως, και με την σκληρή αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. και της αγοραίας αποτελεσματικότητας τους, οι οποίοι θα πρέπει να διδάσκουν την εξεταστικά αξιοποιήσιμη γνώση σε φροντιστηριακά πακέτα σημειώσεων. Αυτή η περιβόητη «αξιολόγηση του εκπαιδευτικού», που πάνω από 30 χρόνια αντιπαλεύει με επιτυχία το εκπαιδευτικό κίνημα, είναι επιστημονικά και παιδαγωγικά μη εφαρμόσιμη. Όσοι ονειρεύονται τις εποχές των επιθεωρητών, το μόνο που θέλουν είναι να διαλύσουν το δημόσιο σχολείο, κάθε έννοια παιδαγωγικής ελευθερίας, εκπαιδευτικούς και μαθητές πειθήνια όργανα του κάθε τυχάρπαστου!

Το Υπουργείο μέσα από τη διαδικασία της αξιολόγησης, προσπαθεί για άλλη μια φορά να βρει ένα άλλοθι για την υποβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης, να αποποιηθεί των δικών του υποχρεώσεων και να μεταφέρει την ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της εκπαίδευσης, στους εργαζομένους και τα σχολεία.

Και ενώ οι αλλαγές που φέρνει στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι σαρωτικές, το Πολυνομοσχέδιο δεν αφήνει τίποτα όρθιο. Πολύ σημαντικές αλλαγές προβλέπονται σε επίπεδο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όπου αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία από 22 σε 26 με ελάχιστο αριθμό τα 20 στα 7θέσια και 16 στα 2θέσια Νηπιαγωγεία, ενώ εισάγεται η διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας από το Νηπιαγωγείο.

Στην Τριτοβάθμια έχουμε μέτρα όπως, αναγνώριση (έστω και με έμμεσο τρόπο) των πτυχίων των κολλεγίων ως εργασιακά ισότιμα με των Δημοσίων Πανεπιστημίων, υποβάθμιση του ρόλου του ΔΟΑΤΑΠ για την αναγνώριση των πτυχίων από ξένα Πανεπιστήμια, σύνδεση της χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων με την «αξιολόγηση» τους, τα οποία έρχονται να συμπληρώσουν το «παζλ» και να κλείσουν πονηρά το μάτι προς τα ιδιωτικά «πανεπιστήμια – κολλέγια – ΙΕΚ»

  • Παράλληλα με την κατάθεση του Πολυνομοσχεδίου η κυβέρνηση αποφάσισε να ανοίξει τα σχολεία από 11/5 για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου και 18/5 για το υπόλοιπο Λύκειο και το Γυμνάσιο. Να θυμίσουμε ότι τα σχολεία έκλεισαν στις 13 Μαρτίου με την παραδοχή ότι υπάρχει αυξημένος κίνδυνος για διασπορά του covid19 σε εκείνο το κομμάτι του πληθυσμού που θεωρείται ως ασυμπτωματικός φορέας και κατ’ επέκταση μπορεί να μεταφέρει τον ιό στον υπόλοιπο πληθυσμό. Επίσης, τα σχολεία αποτελούν χώρο μαζικής συνεύρεσης πληθυσμού, άρα, οι κίνδυνοι μετάδοσης του ιού είναι πολύ μεγάλοι.

Αν, λοιπόν, οι παραπάνω λόγοι έκριναν αναγκαίο το κλείσιμο των σχολείων, τίθεται ισχυρός προβληματισμός αν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με αυτούς. Η κυβέρνηση, τους δυο αυτούς μήνες επέλεξε το μοντέλο της κοινωνικής αποστασιοποίησης και την ανάδειξη της ατομικής ευθύνης για να σωθούμε από τον ιό. Δεν πήρε σχεδόν κανένα μέτρο για τη θωράκιση του «τραυματισμένου» και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις δημόσιου συστήματος υγείας, εκτός από ελάχιστες προσλήψεις, άνοιγμα λίγων ΜΕΘ και αρνήθηκε στα δημόσια πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα να παράγουν μαζικά τεστ και μάλιστα σχεδόν δωρεάν, επιλέγοντας να πριμοδοτήσει τις ιδιωτικές κλινικές και διαγνωστικά κέντρα.

Στην παρούσα φάση, που Γυμνάσια και Λύκεια ετοιμάζονται να λειτουργήσουν όπως-όπως, πολιτικές σκοπιμότητες επιβάλλουν τη δημιουργία εικόνας επιστροφής στην «κανονικότητα» μπροστά στη μεγάλη ύφεση της οικονομίας που αναμένεται, τα νέα μνημόνια και τα σκληρά αντιλαϊκά μέτρα για τα οποία ήδη έχουν θέσει τις βάσεις με την καταβαράθρωση των εργασιακών δικαιωμάτων το τελευταίο δίμηνο. Οι σκοπιμότητες αυτές καθόρισαν το άνοιγμα των σχολείων, στο τέλος μάλιστα της σχολικής χρονιάς, και όχι οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, που έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να καλύψει η εκ περιτροπής λειτουργία των τμημάτων μέχρι εννέα μέρες για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Η κυβέρνηση, αντί να πάρει ουσιαστικά μέτρα για ασφαλή λειτουργία των σχολείων την περίοδο του κορωνοϊού, προωθεί για ψήφιση νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα!

Δεν είμαστε διατεθειμένοι να επιτρέψουμε να κινδυνεύσει η υγεία και η ζωή κανενός, τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών και αν δε διασφαλιστούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και ασφάλειας, τα σχολεία δεν μπορεί να λειτουργήσουν.

  • Επίσης, με τροπολογία θεσμοθετείται «η ταυτόχρονη διδασκαλία σε μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε άλλους μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν εξ αποστάσεως» υποτίθεται σε έκτακτες συνθήκες. Δηλαδή, θεσμοθετείται η ζωντανή αναμετάδοση. Και η σύγχρονη εξ αποστάσεως έτσι ξεκίνησε σε συνθήκες πανδημίας και μάλιστα «εθελοντικά». Η πράξη όμως άλλα έδειξε! Έχουμε επίσημη κατοχύρωση για το κράτος αυτού του είδους της τηλεμεταφοράς αλλοιωμένης γνώσης και μαθησιακής πληροφορίας, που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε κυβέρνηση να την κάνει «δυνατή» και να την ενεργοποιεί κατά το δοκούν.

Είναι ψευδεπίγραφη η διαβεβαίωση της τροπολογίας ότι διασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα των εμπλεκόμενων, αφού όποιος θέλει κρατάει στοιχεία, ήχο και βιντεοσκοπεί χωρίς πρόβλημα. Ούτε ευσταθεί το επιχείρημα ότι κατά τη διαδικασία αυτή δε θα είναι αντιληπτή η παρουσία των μαθητών άρα τα προσωπικά τους δεδομένα προστατεύονται και άρα δεν υπάρχει κάτι που χρειάζεται μα κρυφτεί. Η άρνηση της αναμετάδοσης ενός μαθήματος δεν σχετίζεται με το αν κάποιος/ -α θέλει ή δεν θέλει να κρύψει κάτι. Έχει να κάνει με μια σειρά κοινωνικούς και ψυχικούς παράγοντες που δεν μπορεί να κατανοήσει όποιος/ -α δεν έχει εμπλακεί στη διδασκαλία ενός πραγματικού μαθήματος. Τόσο προσωπική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τους μαθητές αλλά και των μαθητών μεταξύ τους, όσο και η δυναμική αλληλεπίδραση ανάμεσα τους, είναι βασικό συστατικό για τη διεξαγωγή του μαθήματος.

Η εναλλακτική «πρόταση» του Υπουργείου, την οποία έχει αφήσει να διαρρεύσει (κατά τον προσφιλή τρόπο) μέσω των ΜΜΕ, είναι να μεταδίδεται ένα είδος μαθήματος – κονσέρβα, στο οποίο δε θα φαίνεται ο εκπαιδευτικός, δε θα φαίνονται ούτε θα ακούγονται οι μαθητές, αλλά μια προβολή παρουσίασης με ήχο. Δηλαδή ένα είδος «εκπαιδευτικής τηλεόρασης». Περιττό να πούμε ότι αυτή η πρακτική, καμία σχέση δεν έχει με τη δυναμική εκπαιδευτική διαδικασία που υλοποιείται στα σχολεία. Αν την προηγούμενη μορφή τηλεκπαίδευσης που υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της καραντίνας, ούτε το Υπουργείο τόλμησε να τη θεωρήσει κανονικό μάθημα και δόθηκε η οδηγία να λειτουργήσει επικουρικά και σε καμία περίπτωση ως μέθοδος κάλυψης της ύλης, αναρωτιόμαστε πώς ένα μάθημα τύπου «κονσέρβα» θα μπορούσε.

Όμως για να μην κρυβόμαστε, ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι για τους οποίους το Υπουργείο επιδιώκει να καθιερώσει αυτού του είδους την εκπαιδευτική διαδικασία;

α) Βλέπει στο άμεσο μέλλον. Σε απομακρυσμένα μέρη ή σε νησιά, σύντομα δεν θα χρειάζονται όλοι οι αναπληρωτές αρχικά και οι μόνιμοι αργότερα. Σε περίπτωση απαγόρευσης απόπλου για παράδειγμα, όταν ο εκπαιδευτικός είναι για λόγους ανωτέρας βίας απών, τώρα θα είναι υποχρεωμένος να κάνει τηλεκπαίδευση. Σφαγιασμός λοιπόν εργασιακών δικαιωμάτων και καταπάτηση παιδαγωγικών ελευθεριών.

β) Αποκτά ένα άλλοθι για την κάλυψη της ύλης (τόσο της Γ΄ όσο και των υπολοίπων τάξεων) και έτσι δε χρειάζεται να απολογηθεί για τις εξοργιστικά καθυστερημένες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών, για τις οποίες φέρνει την αποκλειστική ευθύνη.

γ) Απαντά στις πιέσεις που δέχεται από μεγάλα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, τα οποία ζητούν θεσμοθέτηση της παραπάνω διαδικασίας ως νομότυπης, ώστε να μην αναγκαστούν να επιστρέψουν δίδακτρα σε γονείς οι οποίοι έχουν ήδη καταθέσει αγωγές στο Ινστιτούτο Καταναλωτών

.Καλούμε τους συναδέλφους στους Συλλόγους  Διδασκόντων, ακολουθώντας τις αποφάσεις των συνδικάτων να μην υλοποιήσουν στα σχολεία τους το μάθημα με ζωντανή αναμετάδοση.


 


 

Παλεύουμε - διεκδικούμε:

  • Δωρεάν, Δημόσιο κι Ενιαίο σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, με όλες τις απαραίτητες υποδομές.

  • Να αποσυρθεί το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο και όλες οι νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης μέσα στη λαίλαπα της πανδημίας.

  • Απεργία - Αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολείων

  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών τώρα, ανανέωση με 12μηνες συμβάσεις για τους αναπληρωτές 30/6, λιγότεροι μαθητές σε όλα  τα τμήματα, εξασφάλιση αιθουσών και όλων των απαραίτητων σοβαρών σύγχρονων κτιριακών και άλλων υποδομών

  • Δωρεάν μαζική παροχή μασκών, αντισηπτικών, διαγνωστικών τεστ, τεστ αντισωμάτων, θερμομετρήσεις, προσλήψεις καθαριστριών, τήρηση των αποστάσεων που καθορίστηκαν για όλους τους κλειστούς χώρους.

  • Να διασφαλιστεί η ασφαλής μετάβαση των μαθητών με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τηρώντας τους κανόνες ασφαλείας

  • Να παρθεί ειδική μέριμνα για τους εκπαιδευτικούς που χρειάζεται να μετακινηθούν σε πολλές σχολικές μονάδες. Η επαφή τους με πολλά διαφορετικά άτομα (μαθητές και συναδέλφους) αυξάνει τον κίνδυνο μετάδοσης και διασποράς του ιού.

  • Να δοθούν ειδικές άδειες ευπαθών ομάδων, οι οποίες πρέπει να διευρυνθούν και για άλλα νοσήματα (χαπ, άσθμα κ.ά.) και οι άδειες ειδικού σκοπού για όλους τους συναδέλφους. Πρόβλεψη για εγκύους και συναδέλφους που φιλοξενούν ή φροντίζουν άτομα ευπαθών ομάδων

  • Να δοθούν και στους αναπληρωτές ΕΣΠΑ άδειες ειδικού σκοπού χωρίς να πληρώνουν, όπως δεν πληρώνουν οι υπόλοιποι αναπληρωτές και μόνιμοι. Οι εκπαιδευτικοί, που θα μετακινηθούν προς στα σχολεία τους από άλλες περιοχές πρέπει να απαλλάσσονται, όπως γινόταν μέχρι σήμερα για όλους τους εργαζόμενους, για εύλογο χρονικό διάστημα από κάθε είδους καθήκοντα.

  • Ικανοποίηση όλων των αιτημάτων των υγειονομικών, που θα δίνουν για πολύ καιρό ακόμα τη μάχη για τη Δημόσια υγεία. Καθοριστική ενίσχυση του ΕΣΥ, μαζικούς μόνιμους διορισμούς υγειονομικού προσωπικού, 2000 ΜΕΘ ΚΑΙ 1500 ΜΑΦ, επίταξη όλου του ιδιωτικού τομέα υγείας κ.ά.

  • Να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων και να αποφασίσουν ότι απαραίτητη προϋπόθεση για να λειτουργήσουν τα σχολεία είναι να έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

  • Όχι στην ζωντανή αναμετάδοση και εξ αποστάσεως εκπ/ση και την αποσπασματική μεταφορά γνώσης. Απαιτούμε παιδαγωγική ελευθερία στην τάξη και δημοκρατία στους συλλόγους διδασκόντων! Όχι στην «εθελοντική» απάτη της τηλεκπαίδευσης. Να τονίσουμε ότι με απόφαση της η ΟΛΜΕ καλύπτει πολιτικά, συνδικαλιστικά κάθε συνάδελφο ο οποίος θα αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα με την υλοποίηση της απόφασης.

Όλο αυτό το διάστημα της καραντίνας η ΕΛΜΕ Χανίων διοργάνωσε κινητοποιήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας, ενώ συμμετείχε και σε κινητοποιήσεις άλλων σωματείων. Δε θα σταματήσουμε αν δε νικήσουμε!

Υλοποιούμε καλέσματα / μαζικές ενημερώσεις /γράμμα προς γονείς / συνελεύσεις

με γονείς και εκπαιδευτικούς στα προαύλια σχολείων / ανοιχτά θέατρα.

Ζητάμε την ενεργοποίηση Ενώσεων και συλλόγων γονέων.

 

Κινούμαστε προς Παγκρήτιο συντονισμό όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας (ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ- μαθητές, γονείς, φοιτητικοί σύλλογοι) με κοινή ημέρα δράσης.

 Νέες ΓΣ του κλάδου για κλιμάκωση αγώνα

Ζητάμε από την ΟΛΜΕ να συγκαλέσει ΓΣ προέδρων ΕΛΜΕ στις 18/5 με πρόταση για κλιμάκωση του αγώνα και 48ωρη απεργία στις 20 – 21/5.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο στην Πλατεία Αγοράς την Τετάρτη 13/5 στις 12:30. Για τον λόγο αυτό, προκηρύσσεται διευκολυντική στάση εργασίας 11:00 – 14:00

 

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

==

ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΧΑΝΙΩΝ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ – ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΣΑΣ!

Στην Ελλάδα, στον τομέα της παιδείας η επιστροφή στην κανονικότητα, σημαίνει πανελλήνιες εξετάσεις, καθώς με αυτές θησαυρίζουν εδώ και δεκαετίες τα φροντιστήρια και τα ιδιωτικά σχολεία! Για το λόγο αυτό η κυβέρνηση, παρά τις συστάσεις και τις προειδοποιήσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) και παρά τα αρνητικά αποτελέσματα σε χώρες που ήραν τα μέτρα αναστολής λειτουργίας των σχολείων (αύξηση των κρουσμάτων) χρησιμοποιεί τα όποια επιστημονικά δεδομένα κατά πώς τη βολεύει και επιλέγει να ρισκάρει τις ζωές των μαθητών, των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών (πολλοί ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες είτε λόγω ηλικίας είτε λόγω υποκείμενων νοσημάτων).

Αν το ενδιαφέρον, απ’ την πλευρά του υπουργείου, για την ομαλή διεξαγωγή των πανελληνίων εξετάσεων ήταν πραγματικό τότε:

  1. Δε θα ανακοίνωνε πριν το Πάσχα αναπροσαρμογή της εξεταστέας ύλης τέτοια, που δεν είχε καλυφθεί από όλα τα σχολεία της χώρας, λόγω της καθυστερημένης πρόσληψης αναπληρωτών συναδέλφων, παίζοντας με την ψυχολογία των υποψηφίων.

  2. Δε θα παραδέχονταν ότι η προσέλευση με τους όρους, που θέτει, εγκυμονεί κινδύνους για παιδιά και εκπαιδευτικούς. Γι’ αυτό δίνει τη δυνατότητα της μη προσέλευσης των μαθητριών/-τών και άδειες στους εκπαιδευτικούς, που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

  3. Θα είχε λύσει το «γόρδιο δεσμό» του τρόπου λειτουργίας των εργαστηρίων στα ΕΠΑΛ.

  4. Θα είχε αποφασίσει για το χώρο και τον τρόπο διεξαγωγής τους, καθώς και το ρόλο των επιτηρητών, των λυκειακών επιτροπών και τη λειτουργία των βαθμολογικών κέντρων, ζητήματα καθοριστικής σημασίας για τη διεξαγωγή των εξετάσεων.

  5. Θα είχε προσλάβει μόνιμο προσωπικό καθαριότητας στα σχολεία και θα είχε αποφασίσει, τουλάχιστον έως την αποσόβηση του κινδύνου, τη λειτουργία των σχολείων με τμήματα έως 10 μαθητών, διορίζοντας το ανάλογο προσωπικό.

Αντ’ αυτών επιχειρεί να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε παίκτες «reality show» κατά τη διάρκεια του μαθήματος, σε νοσηλευτές που θα θερμομετρούν και θα αξιολογούν τα συμπτώματα των μαθητών, σε χωροφύλακες που θα ελέγχουν τις αποστάσεις που τηρούν τα παιδιά μεταξύ τους, ποιος πήγε στην τουαλέτα και ποιος ανέβηκε τη σκάλα, σε ταξιθέτες που θα βάζουν τα παιδιά σε συγκεκριμένη θέση στο θρανίο, σε επιβλέποντες την καθαριότητα των θρανίων κτλ!

Όλα αυτά θα ήταν αστεία, αν δεν ήταν επικίνδυνα! Η κυβέρνηση ομολογεί ότι κάποιοι θα νοσήσουν! Μας το έχει κάνει ξεκάθαρο όταν δήλωσε, δια στόματος κου Τσιόδρα, ότι δεν πρόκειται να κλείνει όποιο σχολείο εμφανίσει κρούσμα.

Ως εκπαιδευτικοί δεν αποδεχόμαστε να γίνουμε τα πειραματόζωα της κυβέρνησης της ΝΔ! Καταργήστε τώρα τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, όπως έγινε με τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις! Δώστε τη δυνατότητα της ελεύθερης πρόσβασης των παιδιών στο πανεπιστήμιο μέσω:

  • της αύξησης των εισακτέων

  • της επαναλειτουργίας των 37 τμημάτων ΑΕΙ που καταργήσατε τον περασμένο Νοέμβρη.

Κατάργηση των Πανελληνίων εξετάσεων ΤΩΡΑ!

Εξασφαλίζουμε την υγεία των μαθητών μας και των συναδέλφων μας, απέναντι στην ασυδοσία του υπουργείου!

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

THEODOROPOYLOS
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα
Η αλήθεια όμως είναι ότι η Αλέιδα Γκεβάρα μίλησε για τα παιδικά της χρόνια, αλλά και τα νεανικά του πατέρα της, περιέγραψε με συγκίνηση στους μαθητές...
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα