Για μας η Παιδεία αποτελεί καθολικό ανθρώπινο δικαίωμα και κοινωνικό αγαθό. Αποτελεί υποχρέωση της Πολιτείας να παρέχει δημόσια δωρεάν εκπαίδευση ισότιμα σε όλους, με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας. Διεκδικούμε 14χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και Ενιαίο Λύκειο με τα χαρακτηριστικά του Πολυκλαδικού, το οποίο θα ενσωματώνει την ΤΕΕ σε πλήρη ανάπτυξη. Γνωρίζοντας ότι αυτό το οραματικό σχολείο απαιτεί άλλες κοινωνικοπολιτικές και οικονομικές συνθήκες και ότι σε χρόνια κρίσης και μνημονιακών συνθηκών αυτό καθίσταται σχεδόν αδύνατο, παλεύουμε για την πλήρη αναβάθμιση και ανάπτυξη της ΤΕΕ ΤΩΡΑ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ η ΤΕΕ να γίνει ισότιμη και αξιόπιστη επιλογή των μαθητών/τριών που αποφοιτούν από το γυμνάσιο.
Η ΤΕΕ πρέπει επιτέλους να αποκτήσει τη θέση που της αρμόζει και είναι αναγκαία για την ελληνική κοινωνία και εκπαίδευση, να αποτελέσει πόλο έλξης για τους νέους.
Για τις ΣΥΝΕΚ, μια αναβαθμισμένη Επαγγελματική Εκπαίδευση στο δημόσιο δευτεροβάθμιο σχολείο, θα πρέπει:
- να συγκεντρώνεται σε ένα και μόνο Λύκειο της ΤΕΕ, με ενσωμάτωση όλων των άλλων δομών επαγγελματικής εκπαίδευσης που υπάρχουν ακόμα στα άλλα υπουργεία,
- να δίνει διέξοδο στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση,
- να προσφέρει μια εποπτευόμενη και οργανωμένη επαφή με την εργασία σε ενήλικες μαθητές που είναι ήδη κάτοχοι του απολυτηρίου Λυκείου με ασφάλιση και αμοιβή.
Σ αυτό το πλαίσιο, είναι για μας αδιαπραγμάτευτοι όροι:
- η διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων, του ωραρίου και των συνθηκών εργασίας των συναδέλφων μας της ΤΕΕ,
- η διασφάλιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας,
- η αύξηση των δαπανών για την ΤΕΕ (εξοπλισμός, επιμόρφωση εκπαιδευτικών κ.α.).
- η ανανέωση αναλυτικών προγραμμάτων και βιβλίων, νέες διδακτικές μέθοδοι.
- η ΙΔΡΥΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΕΕ στις ΔΔΕ
Με βάση τις παραπάνω θέσεις κρίναμε και κρίνουμε τις επιχειρούμενες αλλαγές στο χώρο των ΕΠΑΛ. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
- Ενώ, σωστά, καταργήθηκαν οι ΣΕΚ που ανήκαν στο μη τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα και παρείχαν μαθητεία σε ανήλικους, παραμένουν για 5 χρόνια ακόμα σχολές της ΤΕΕ σε άλλα υπουργεία, ακόμα και μετά την Α’ Λυκείου. Πρέπει να υπαχθούν στο Υπ. Παιδείας όλες οι σχολικές μονάδες που προσφέρουν σήμερα τεχνικο-επαγγελματική εκπαίδευση και ανήκουν σε άλλα υπουργεία (ΟΑΕΔ, κ.λπ.) και να μετατραπούν σε μεταλυκειακά ΙΕΚ. Το εκπαιδευτικό (και το διοικητικό) προσωπικό των ΕΠΑΣ που ανήκουν σε άλλα Υπουργεία να μετατάσσεται εθελοντικά στο Υπ. Παιδείας με όλα τα εργασιακά και ασφαλιστικά του δικαιώματα ή να παραμένει σε αυτά και να εντάσσεται στα ΙΕΚ τους (αν αυτά διατηρηθούν στα άλλα Υπουργεία). Οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ και των ΙΕΚ να είναι συμπληρωματικές, να μην υπάρχει αλληλοεπικάλυψη, και γι αυτό πρέπει να δημιουργηθεί επιτέλους ενιαίος συντονιστικός φορέας που να ρυθμίζει όλα τα παραπάνω στο χώρο της ΤΕΕ και της κατάρτισης στη χώρα μας, με σαφή διάκριση των δύο χώρων.
- Εφαρμογή της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ στα ΕΠΑΛ. Θεωρούμε ως θετικά στοιχεία υπό προϋποθέσεις τη σύνδεση των αποφοίτων ΕΠΑΛ με την εργασία, την ίδρυση του 4ου έτους και την περαιτέρω ειδίκευσή τους, την άσκηση εποπτείας από τους εκπαιδευτικούς των ΕΠΑΛ, τον καθορισμό από το ΥΠΠΕΘ του περιεχομένου σπουδών και κατευθύνσεων στο χώρο εργασίας, τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ στην πραγματοποίηση του προγράμματος και την αξιοποίηση του εξοπλισμού και των εργαστηρίων ΕΠΑΛ και ΕΚ, την εξασφάλιση αμοιβής, ασφαλιστικών δικαιωμάτων και δικαιωμάτων υγείας στον μαθητευόμενο, τη συμμετοχή του εκπαιδευτικού στα ΚΠΑ, την υπογραφή συμβάσεων με άμεση ευθύνη του ΕΠΑΛ, το γεγονός ότι η μαθητεία αναφέρεται μόνο σε ενήλικες και είναι προαιρετική, επίσης το ότι ο χρόνος παραμονής στην εργασία θεωρείται συντάξιμος και υπολογίζεται ως χρόνος για απόκτηση άδειας εξάσκησης επαγγέλματος, κ.α. Τονίζουμε ταυτόχρονα την ανάγκη οι συνάδελφοι και οι σύλλογοι των ΕΠΑΛ να εντείνουν τις προσπάθειες και την επαγρύπνησή τους ώστε αφ ενός τα θετικά στοιχεία που περιέχονται στις ρυθμίσεις να αξιοποιηθούν και να ενισχυθούν, αφ ετέρου να αποκλειστούν πλευρές και πιθανές παρεκκλίσεις – κυρίως από την πλευρά των επιχειρήσεων – που θα οδηγήσουν σε στενή κατάρτιση, σε σχολείο της αγοράς και σε χρησιμοποίηση των μαθητευομένων ως φτηνής και ευέλικτης εργασιακής δύναμης.
- Προφανώς η εφαρμογή της μαθητείας έχει ακόμα δρόμο και χρειάζονται πολλές αλλαγές. Η στελέχωση των ΚΠΑ ή κάποιου μηχανισμού εύρεσης θέσεων μαθητείας, η άρση του ορίου 33% για μαθητεία από αποφοίτους ΕΠΑΛ, η επέκτασή της σε όλες τις ειδικότητες, η εφαρμογή της και στα Εσπερινά ΕΠΑΛ (και γι αυτούς που δεν έχουν ήδη τα 600 ένσημα που απαιτούνται για να συμμετέχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης και χωρίς όριο ηλικίας), η αύξηση των ωρών μαθήματος στο σχολείο από τις 7 ώρες που είναι τώρα στο 4ο έτος ΕΠΑΛ, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν σ αυτήν κ.α.
- Ζητάμε οι υπάρχουσες ειδικότητες να διατηρηθούν και να εξεταστεί η δυνατότητα δημιουργίας νέων. Η αναγκαιότητα ειδικοτήτων σε πανελλαδικό επίπεδο και η λειτουργία τους σε κάθε περιοχή, να γίνονται με παιδαγωγικά κριτήρια συνεκτιμώντας και τις γενικότερες ανάγκες επαγγελμάτων στην ελληνική κοινωνία, όχι όμως με βάση τις πρόσκαιρες ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων, και την εφήμερη κατάρτιση. Αποφασιστικό λόγο σ αυτά να έχει το ΥΠΠΕΘ συνεκτιμώντας τη γνώμη των συλλόγων των ΕΠΑΛ, κοινωνικών και παραγωγικών φορέων, και λαμβάνοντας υπόψη τον σχεδιασμό για την ανάπτυξη της χώρας υπέρ του λαού της. Πρέπει να τονίσουμε εδώ ότι επιχειρηματικοί κύκλοι πιέζουν συνεχώς και προσπαθούν να επιβάλλουν τόσο την ολοκληρωτική απόσπαση της μαθητείας από την Β/θμια Εκπαίδευση, όσο και την επιβολή του δικού τους σχεδιασμού για το ποιες ειδικότητες και τι αναλυτικά προγράμματα θα υπάρχουν, με άξονα φυσικά το πρόσκαιρο και μεγάλο κέρδος και την διολίσθηση της στέρεας τεχνολογικής γνώσης σε απλή πρόσκαιρη κατάρτιση. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό για το εκπαιδευτικό και συνδικαλιστικό κίνημα να δίνει τις μάχες και η ευθύνη ορισμένων παρατάξεων σ αυτό είναι μεγάλη, αν με τις θέσεις τους απλά καταστροφολογούν ή θεωρούν την άνευ όρων ΄΄επιχειρηματικότητα΄΄ σχεδόν αξία για το χώρο της ΤΕΕ.
- Οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ πρέπει να έχουν δυνατότητα πρόσβασης στα ΑΤΕΙ και ΑΕΙ. Ήδη το ποσοστό θέσεων αποφοίτων ΕΠΑΛ που εισάγονται στα ΑΤΕΙ είναι ανάλογο των αιτήσεων των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και πάντως όχι κάτω από 20% -πρόσφατη τροπολογία- ενώ μετά το 1998 αυτό το ποσοστό ήταν κοντά στο 10%. Επίσης για πρώτη φορά δίνεται η δυνατότητα εισαγωγής αποφοίτων ΕΠΑΛ στα ΑΕΙ, σε ποσοστό 1% επιπλέον των εισακτέων από τα ΓΕΛ και με εξέταση στα μαθήματα των ΕΠΑΛ, σε αντιστοιχία τομέων και σχολών ΑΕΙ και με μία ακόμα ομάδα γενικότερη για σχολές στρατιωτικές, νηπιαγωγών, γυμναστών, καλλιτεχνικών κλπ. Θεωρούμε σημαντικό κίνητρο αυτές τις αλλαγές και ζητάμε αύξηση των ποσοστών για ΑΕΙ. Επίσης είναι θετικό γεγονός η επαναφορά εισακτέων σε ΑΤΕΙ από τα Εσπερινά ΕΠΑΛ.
- Μία από τις αιτίες απαξίωσης της Τ.Ε.Ε. ήταν και η ανυπαρξία επαγγελματικών δικαιωμάτων και το θολό τοπίο απαιτούμενων συνθηκών για απόκτηση άδειας άσκησης επαγγέλματος με την εμπλοκή επαγγελματικών ενώσεων. Αναγνωρίζουμε ότι αρκετά επαγγελματικά δικαιώματα έχουν ρυθμιστεί και ότι η μαθητεία συνυπολογίζεται στην προϋπηρεσία, αλλά μένει ένα οριστικό ξεκαθάρισμα για όλους τους κλάδους και ειδικότητες.
- Σοβαρά εργασιακά ζητήματα των εκπαιδευτικών εξαρτώνται από τον καθορισμό του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, από το ωράριο που θα τους αναγνωρίζεται στο 4ο έτος κατά την εποπτεία της πρακτικής άσκησης των μαθητών τους, από τα αναλυτικά προγράμματα των ΕΠΑΛ, τα οποία βασίζονται στην επεξεργασία που θα παρουσιάσει το ΙΕΠ και θα καθορίζονται πιθανόν από υπουργικές αποφάσεις. Οποιαδήποτε αλλαγή και εκσυγχρονισμός πρέπει να λαμβάνει υπόψη τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ. Τα κίνητρα για την αύξηση του μαθητικού πληθυσμού της ΤΕΕ και η γενικότερη ενίσχυσή της θα απαλλάξουν τους εκπαιδευτικούς από το άγχος και την ανασφάλεια της μετακίνησης και τις ενδεχόμενες αντιπαλότητες ανάμεσα σε κλάδους.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Υπερασπίζουμε τις κατακτήσεις μας (κατάργηση διαθεσιμότητας και επιστροφή των 2500 εκπαιδευτικών, ένταξη στα ΕΠΑΛ όλων των ειδικοτήτων που καταργήθηκαν από τα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ) ώστε να μην ξυπνήσει ποτέ ο εφιάλτης των διαθεσιμοτήτων - απολύσεων του 2013 και να μην καταργηθεί ούτε ένας τομέας, πολύ περισσότερο δε, να μην δοθεί ως δώρο -αυτός και οι μαθητές που θα τον επέλεγαν- σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια όπως έγινε το 2013.
Διεκδικούμε το ΕΠΑΛ να παρέχει στέρεες ευρείες τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες, παράλληλα με ανθρωπιστική παιδεία, εφόδια για το μαθητή, τόσο για την κοινωνική όσο και επαγγελματική του εξέλιξη.
Κάποιες επισημάνσεις για τις θέσεις των άλλων παρατάξεων σχετικά με την ΤΕΕ:
Αρχικά να ενημερώσουμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες πως όλες οι άλλες παρατάξεις καταψήφισαν το σχέδιο για τη μαθητεία στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λάρισας. Ας σταματήσουν λοιπόν τα ψέματα οι παρατάξεις ΔΑΚΕ – ΠΕΚ πως δήθεν στηρίζουν το θεσμό της μαθητείας. Μπροστά στις παραταξιακές τους σκοπιμότητες και την πολιτική του όχι σε όλα δεν ενδιαφέρθηκαν για τους συναδέλφους!
H ΔΑΚΕ δεν είναι αντίθετη σε μεγαλύτερη σχέση της αγοράς με το περιεχόμενό της ΤΕΕ, πράγμα που απλά σημαίνει ότι μπορεί η αγορά να καθορίζει ειδικότητες και τομείς καθώς και περιεχόμενο σπουδών, όπως επίσης και την κατανομή τους σε ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα. Ελπίζουμε η ΔΑΚΕ, που διεκδικεί την μοναδικότητα στην υπεράσπιση της ΤΕΕ, να μην ξεχνάει ποιοί το 2013 πέταξαν ολόκληρους τομείς βορά στην ιδιωτική εκπαίδευση και οδήγησαν χιλιάδες εκπαιδευτικούς της ΤΕΕ στην διαθεσιμότητα – ένα βήμα πριν την απόλυση. Θεωρεί ότι παιδιά που δεν ΄΄μπορούν΄΄ πρέπει να ειδικεύονται και να καταρτίζονται από τα 15, υποστηρίζει το διπλό δίκτυο (τεχνικής, γενικής) αλλά αποκρύπτει ότι σε αυτό αποδέχεται και ΣΕΚ και ΕΠΑΣ και κατάρτιση από τα 15 και μαθητεία στα 15. Με τις θέσεις της η ΔΑΚΕ στην ουσία ζητά μια ΤΕΕ φτωχό συγγενή του Γενικού Λυκείου. Μια ΤΕΕ που απευθύνεται στους “αδύναμους” μαθητές. Στην πραγματικότητα υπηρετεί τους στόχους του κεφαλαίου που θέλει να αναπαράγει τις ταξικές ανισότητες ώστε να έχει αμαθείς ή ημιμαθείς εργαζόμενους, που δεν κατανοούν την κίνηση της κοινωνίας και δε παλεύουν για τα συμφέροντά τους. Είναι πραγματικά θλιβερό μια παράταξη εκπαιδευτικών να μη νοιάζεται καθόλου για το μέλλον των μαθητών και για τον ρόλο που πρέπει να έχουν οι εκπαιδευτικοί στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών.
Η ΠΕΚ αλλάζει τη θέση της και υιοθετεί στη θέση της ΔΑΚΕ για διπλό δίκτυο. Ξεχνάει πως η μαθητεία που προσπάθησαν να εφαρμόσουν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ – ΝΔ αφορούσε ανήλικους, χωρίς δικαιώματα, στη δικαιοδοσία του ΟΑΕΔ, πρόσφερε αναλώσιμο φτηνό και ευέλικτο εργατικό δυναμικό στους επιχειρηματίες. Με την αποδοχή της θέσης αυτής δείχνει ξεκάθαρα και αυτή τον πολιτικά αντιδραστικό ρόλο της στην εκπαίδευση.
Οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ και το ΠΑΜΕ είναι σφόδρα ενάντια στη μαθητεία. Αλλά και οι δύο αντίστοιχες παρατάξεις τους, ψηφίζουν υπέρ της μαθητείας στον ΟΑΕΔ! Οι δε ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ψήφισαν υπέρ των τομέων στη Β΄ Τάξη και Ειδικοτήτων στη Γ΄ τάξη και τώρα κάνουν πως δε ξέρουν τίποτα… προφανώς αναφέρονταν σε άλλο σχολείο σε άλλη εποχή…
Το ΠΑΜΕ αναφέρθηκε σε κάποια μορφή πρακτικής άσκησης, κατά τη διάρκεια του σχολείου, και δεν μπορεί να διευκρινίσει απλά, αν εννοεί ότι το παιδί θα φεύγει από το σχολείο και πότε για να κάνει πρακτική άσκηση. Αργότερα επικαλέστηκε το να γίνεται πρακτική άσκηση μέσα στα εργαστήρια του ΕΠΑΛ…
Μιλάνε και οι δύο για την ανάγκη καθιέρωσης 12χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης, με παράλληλη μετακίνηση της επαγγελματικής εξειδίκευσης για μετά το 12χρονο υποχρεωτικό σχολείο («Το σχολείο της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης προορίζεται για τους αποφοίτους της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που για διάφορους λόγους δεν εισάγονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση…2χρονη ολοκληρωμένη επαγγελματική εκπαίδευση αμέσως μετά, για όσα επαγγέλματα δεν απαιτείται πανεπιστημιακή μόρφωση.» λένε οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ!). Λένε, αυτό είναι το μοντέλο που ευαγγελίζονται για το μέλλον και σε άλλες κοινωνικοπολιτικές και οικονομικές συνθήκες. Όμως τώρα και σήμερα σ αυτές τις συνθήκες τι προτείνουν;
Αν εφαρμοστεί σήμερα αυτό που λένε – και υπενθυμίζουμε εδώ και τη θέση της ΟΛΜΕ, η οποία πάγια έλεγε ότι στο σημερινό στάδιο της κοινωνίας και της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας η στήριξη της ΤΕΕ ως ξεχωριστού και ισότιμου πυλώνα στη Β/θμια Εκπαίδευση είναι εκ των ών ουκ άνευ, και προφανώς αυτό το στάδιο είναι μεγάλο και για να ξεπεραστεί απαιτεί μεγάλες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα της οικονομίας και κοινωνίας- τι θα συμβεί;
- Η μετακίνηση της επαγγελματικής εξειδίκευσης έξω από τα πλαίσια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, δεν συνιστά καθαρή υποτίμηση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, η οποία έτσι περιορίζεται σε κατάρτιση;
- Η παροχή της δυνατότητας να εισάγονται σε αυτό το επαγγελματικό σχολείο μόνο, αφού αποτύχουν οι μαθητές να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια, δεν ενισχύει την εμπέδωση της νοοτροπίας υποβάθμισης των χειρωνακτικών επαγγελμάτων και στην ουσία δεν χωρίζουν τους μαθητές σε επιτυχημένους εισαχθέντες κι αποτυχημένους, προορισμένους για «επαγγελματική», άρα χειρωνακτική, εργασία;
- Μπορούν να απαντήσουν στους συναδέλφους, που τόσο πολύ ενδιαφέρονται για τις ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων τους, πόσες ώρες θα χάσουν με τις προτάσεις τους; Και τι θα γίνει με τους υπεράριθμους που θα δημιουργηθούν με αυτές τις προτάσεις;
Κοινός τόπος των άλλων παρατάξεων το να κινδυνολογούν για όλους και για όλα. Μιλάνε για απολύσεις εκπαιδευτικών τρομοκρατώντας τους συναδέλφους. Θεωρούν μετακίνηση την ενασχόληση κάποιου συναδέλφου με τη μαθητεία. Λένε συνειδητά ψέματα ότι η μαθητεία αφορά ανήλικους την ώρα που όλοι οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ γνωρίζουν πως αυτό δεν ισχύει. Πετάνε ψευτοεπαναστατικές κορώνες να μη κλείσει κανένα ολιγομελές τμήμα, ενώ όλοι οι άλλοι κατά τη γνώμη τους θα ήθελαν να κλείσουν. Όταν τους ρωτάμε με πόσους μαθητές πιστεύουν πως πρέπει να λειτουργεί ένα τμήμα, απαντάνε κατά το δοκούν. Μπροστά στους συναδέλφους των ΕΠΑΛ λένε ακόμη και με έναν μαθητή στο κέντρο της Λάρισας. Και δε μιλάμε προφανώς για περιπτώσεις δυσπρόσιτων ή νησιωτικών περιοχών ή με μία ειδικότητα ανά νομό, που εκεί εκ των πραγμάτων δε γίνεται διαφορετικά. Μιλάνε για τζάμπα εργασία στη μαθητεία. Τη στιγμή που οι οικογένειες πλήττονται από τις μνημονιακές πολιτικές, που η φτώχεια έχει αγγίξει ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του λαού, βερμπαλίζουν υποτιμώντας ακόμη και αυτή τη μικρή βοήθεια στον οικογενειακό προϋπολογισμό. Πολύ κουβαρντάδες με τις τσέπες των άλλων…
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
ο ρόλος της τεχνικής – επαγγελματικής εκπαίδευσης στην κοινωνία είναι πολύ σημαντικός για να υπονομεύεται απλώς και μόνο για μικροπαραταξιακές και μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Το συνδικαλιστικό κίνημα οφείλει να αναγνωρίζει κάθε θετικό βήμα και να παλεύει να ανατρέψει καθετί αρνητικό. Οι ισοπεδωτικές λογικές δε βοηθούν ούτε τους συναδέλφους, ούτε τους μαθητές. Το κρίσιμο ζήτημα είναι όλοι να παλέψουν για μια τεχνική – επαγγελματική εκπαίδευση αναβαθμισμένη, ελκυστική στους μαθητές, που να προσφέρει πραγματικές υπηρεσίες στην παραγωγική ανασυγκρότηση της οικονομίας σε όφελος του λαού και του τόπου.
ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΟ 18Ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ
Βελησσαρίου | Χρυσούλα | ΠΕ | 04.01 | 6ο ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Γανός-Ράπτης | Δημήτρης | ΠΕ | 04.01 | Γ/ΣΙΟ ΑΜΠΕΛΩΝΑ |
Γερασάκη | Σταυρούλα | ΠΕ | 06 | 8ο Γ/ΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Γεωργίου | Γεώργιος | ΠΕ | 03 | Γ/ΣΙΟ-ΛΤ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ |
Γεωργίου | Σταματία | ΠΕ | 05 | ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Γκουντρουμπής | Σάκης | ΠΕ | 08 | ΓΕΛ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ+Γ/ΣΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ+Γ/ΣΙΟ ΤΣΑΡΙΤΣΑΝΗΣ |
Δημόκας | Αναστάσιος | ΠΕ | 03 | 2ο ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Ευαγγέλου | Κώστας | ΠΕ | 04.02 | 11ο ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Καλαϊτζή | Μαρία | ΠΕ | 09 | ΓΣΙΟ - Λ.Τ. ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΙΑΣ |
Καραΐσκος | Νίκος | ΠΕ | 09 | ΕΠΑΛ ΤΥΡΝΑΒΟΥ |
Καρυώτης | Θεόδωρος | ΠΕ | 06 | 1ο ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Κοκκάρα | Άννα | ΠΕ | 18.10 | 7ο ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Κοσμουόγλου | Χριστίνα | ΠΕ | 02 | 2ο ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Κουτσοκώστα | Κατερίνα | ΠΕ | 04.01 | 9ο ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Κριαράς | Βασίλειος | ΠΕ | 04.01 | 2ο Γ/ΣΙΟ ΦΑΡΣΑΛΩΝ |
Μαγαλιού | Ερμίνα | ΠΕ | 02 | ΓΕΛ ΑΜΠΕΛΩΝΑ |
Μανουλιάς | Αθανάσιος | ΠΕ | 03 | ΓΕΛ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ |
Μαχαιράς | Τάσος | ΠΕ | 18.21 | ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΥΣΔΕ |
Μότσια | Βαλεντίνα | ΠΕ | 02 | 2ο ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Μπακομιχάλη | Μαρία | ΠΕ | 18.07 | 7ο ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Νικολαΐδης | Γιώργος | ΠΕ | 19 | Γ/ΣΙΟ-ΛΤ ΑΡΜΕΝΙΟΥ |
Παλούκας | Βαγγέλης | ΠΕ | 14.04 | ΕΠΑΛ ΤΥΡΝΑΒΟΥ |
Πούρικας | Χρήστος | ΠΕ | 17.03 | ΚΕΣΥΠ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Σακελλαρίου | Δημήτρης | ΠΕ | 02 | Γ/ΣΙΟ-ΛΤ ΑΡΜΕΝΙΟΥ |
Σαμαρτζή | Ντορίνα | ΠΕ | 12.02 | ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΥΣΔΕ |
Σούρλας | Ναπολέων | ΠΕ | 04.05 | 15ο ΓΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Συρόγλου | Μάγδα | ΠΕ | 02 | 2ο Γ/ΣΙΟ ΤΥΡΝΑΒΟΥ |
Τζημαγεώργης | Γιώργος | ΤΕ | 01.06 | 1ο ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Τζιότζιου | Άννα | ΠΕ | 16 | 14ο Γ/ΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Τσακνάκης | Γιάννης | ΠΕ | 03 | 14ο Γ/ΣΙΟ+4ο ΓΕΛ+6ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Tσιλφόγλου | Δαμιανός | ΠΕ | 20 | ΔΔΕ |
Τσιόπας | Χρήστος | ΠΕ | 17 | 6ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ |
Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
Σε καλούμε να στηρίξεις τις δυνάμεις των ΣΥΝ.Ε.Κ., για μια ΟΛΜΕ αγωνιστική, ριζοσπαστική, ενωτική, που θα γίνει η φωνή και η δύναμή μας, ανάχωμα στα πισωγυρίσματα, πρωτοπόρα στις διεκδικήσεις για την προάσπιση των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης ως δημόσιου και κοινωνικού αγαθού, ανυποχώρητη στον αγώνα για την ανατροπή των μνημονίων και των πολιτικών λιτότητας.
Σε καλούμε να συμμετέχεις στους συλλογικούς – ενωτικούς αγώνες για το σχολείο των αναγκών και των οραμάτων μας. Ένα ενιαίο δωδεκάχρονο, δημόσιο, δημοκρατικό σχολείο, που θα χωρά όλα τα παιδιά και όλη τη γνώση. η ΟΛΜΕ να γίνει η φωνή και η δύναμή μας!
Υπερασπιζόμαστε και διευρύνουμε τις κατακτήσεις μας
Συμμετέχουμε - Διεκδικούμε - Στηρίζουμε
ΣΥΝ.Ε.Κ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη