ΟΠΣΥΔ - Ακούει κανείς; Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη των λαθών; Είναι δυνατόν τόσοι εκπαιδευτικοί να έκαναν το ίδιο λάθος;
Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Σχετικά με τους προσωρινούς Πίνακες Κατάταξης και το ΟΠΣΥΔ

«Για τα προσωρινά αποτελέσματα (Πίνακες Κατάταξης) των εκπαιδευτικών της Γενικής Εκπαίδευσης είναι νωρίς να κάνω εκτίμηση αφού πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί η δουλειά των υπηρεσιών του Παιδείας πριν πιάσουμε εμείς δουλειά».

Την παραπάνω δήλωση έκανε ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ κ. Αθανάσιος Παπαϊωάννου αναφορικά με την πορεία των προσωρινών αποτελεσμάτων των 152.000 υποψηφίων εκπαιδευτικών που είχαν κάνει αίτηση στις πρόσφατες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ

Θυμίζουμε ότι  την Παρασκευή 31 Μαρτίου ολοκληρώθηκαν οι αιτήσεις στις δύο προκηρύξεις του ΑΣΕΠ (1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023), βάσει των οποίων θα προκύψουν οι αναπληρωτές δάσκαλοι και καθηγητές σε όλα τα σχολεία της χώρας την ερχόμενη σχολική χρονιά. 

Το ΟΠΣΥΔ και ηλεκτρονικοί φάκελοι των υποψηφίων εκπαιδευτικών

Όπως είναι ήδη γνωστό οι ηλεκτρονικοί φάκελοι στο ΟΠΣΥΔ είναι πλέον διαθέσιμοι στους 152.000 υποψήφιους εκπαιδευτικούς-χρήστες για προεπισκόπηση των στοιχείων τους.

Το ΟΠΣΥΔ έχει ενημερώσει ό,τι:  

1. Η διαδικασία υποβολής αιτημάτων επικαιροποίησης στοιχείων και μεταφόρτωσης των κατά περίπτωση απαραίτητων δικαιολογητικών στους ηλεκτρονικούς φακέλους τους έχει ολοκληρωθεί ήδη από τις 03/04/2023 και ουδεμία δυνατότητα υφίσταται περί νέας υποβολής αιτημάτων επικαιροποίησης στοιχείων και μεταφόρτωσης δικαιολογητικών.

2. Η διαδικασία ελέγχου και καταχώρισης στοιχείων (από τις υπηρεσίες/Διευθύνσεις Εκπαίδευσης χειρισμού φακέλου) συνεχίζεται και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 29/05/2023.

3. Αιτήματα επικαιροποίησης στοιχείων που έχουν ήδη αξιολογηθεί και διεκπεραιωθεί (θετικά ή αρνητικά) εμφανίζονται ως διεκπεραιωμένα στην υποενότητα «Αιτήματα Επικαιροποίησης Στοιχείων» της καρτέλας «Επικαιροποίηση Φακέλου». 

Μπαράζ αναφορών από εκπαιδευτικούς για λάθη και παραλείψεις στους ηλεκτρονικούς φακέλους τους

Σοβαρά προβλήματα εντοπίζουν οι εκπαιδευτικοί που χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ, καθώς ενώ οι ίδιοι ανήρτησαν μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών τους, πιστοποιητικά επιμόρφωσης από σεμινάρια κ.α., τελικώς δεν καταχωρήθηκαν στην πλατφόρμα και στους ηλεκτρονικούς τους φακέλους με αποτέλεσμα, όπως καταγγέλλουν να χάσουν πολλά μόρια.

Μάλιστα, κάποιοι εκπαιδευτικοί προσπάθησαν να επικοινωνήσουν με τον ΟΠΣΥΔ, το υπουργείο Παιδείας και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, αλλά το μόνο που συνέβη ήταν η μία υπηρεσία να ρίχνει «το μπαλάκι» των ευθυνών στην άλλη.

Ο εκπαιδευτικός Μανώλης Κ. κατήγγειλε στο alfavita.gr ότι ανήρτησε το μεταπτυχιακό του, αλλά δεν το συμπεριέλαβαν τελικά στην πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ. Στη συνέχεια, επικοινώνησε με το υπουργείο Παιδείας και το μόνο που έλαβε ήταν… ειρωνεία.

«Όταν τηλεφώνησα στο Υπουργείο Παιδείας, η κοπέλα που απάντησε με αντιμετώπισε με ειρωνεία και μου είπε ότι δε γίνεται τίποτα πια. Της εξήγησα ότι εγώ έκανα κανονικά τη μεταφόρτωση και μάλιστα έχω γράψει τον αριθμό πρωτοκόλλου της αναγνώρισης και στο κουτάκι που είχε και μου απάντησε ότι με ακούει, αλλά δεν γίνεται τίποτα» είπε ο εκπαιδευτικός.

Η εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ06, Άννα Β., έστειλε επιστολή απευθυνόμενη στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, υποστηρίζοντας ότι επικοινώνησε με το τμήμα της Τεχνικής Υποστήριξης του ΟΠΣΥΔ, το οποίο την παρέπεμψε στο υπουργείο Παιδείας. Από το υπουργείο Παιδείας της είπαν ότι «δεν είναι αρμόδιοι και πως θα ήταν καλύτερο να μιλήσω με τη Διεύθυνση, στην οποία υπάγομαι».

«Το έκανα και αυτό. Λύση δεν έχω βρει» πρόσθεσε.

«Όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί αναπληρωτές έχουμε θυσιάσει τις ζωές μας  για να καταφέρουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας σε ένα υπουργείο που δεν μάς σέβεται τελικά;» διερωτάται εύλογα στην επιστολή της.

«Τώρα, μου είπαν ότι το αρχείο μου είναι προβληματικό (κενό 0kb) και ότι το λάθος είναι δικό μου. Η Τεχνική Υπηρεσία τι κάνει αν δεν μπορεί να ελέγξει τα αρχεία; Και γιατί καταχώρησαν ένα προβληματικό αρχείο, αν ίσχυε κάτι τέτοιο; Πήρα έγκριση τότε ότι καταχωρήθηκε επιτυχώς. Επομένως, η ευθύνη είναι δική τους» καταλήγει.

Η εκπαιδευτικός Ε.Σ. σημειώνει:

«Είμαι εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ80 και σήμερα 24/05/23 που μπήκα στην πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ για να επιβεβαιώσω τον φάκελό μου με τα έγγραφα, έκπληκτη διαπίστωσα ότι το πτυχίο αγγλικών μου δεν υπήρχε ανεβασμένο, ενώ η ίδια το είχα ανεβάσει σε αρχείο pdf και το είχα ελέγξει δεκάδες φορές. Στη συνέχεια επικοινώνησα με το Υπουργείο και υποστήριζαν ότι το λάθος είναι δικό μου και ότι μου εμφανίστηκε μήνυμα στην οθόνη του υπολογιστή για μη ανέβασμα του αρχείου, κάτι που δεν συνέβη ποτέ, αλλά αντιθέτως εμφανίζονταν μήνυμα για την επιτυχή καταχώριση.  Για τη  μη σωστή λειτουργία της πλατφόρμας ενδέχεται να χάσω 7 μόρια, τα οποία θα μου στοιχίσουν στη μη πρόσληψή μου σαν αναπληρώτρια. Αν αυτό δεν είναι ντροπή και αίσχος τότε τι είναι; Από το να ονειρευόμαστε ένα ψηφιοποιημένο κράτος το οποίο όμως απ' ότι φαίνεται δεν λειτουργεί και μας χρεώνει με καταστρεπτικές συνέπειες στη ζωή μας τα δικά του λάθη, μήπως θα ήταν καλύτερο να καταθέτουμε τα χαρτιά στη Δευτεροβάθμια. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω ποιο το νόημα της κατάθεσης της αίτησης στο ΑΣΕΠ, όπου εκεί αναφέρουμε τους τίτλους που έχουμε και τους καταθέτουμε και στο μητρώο;

Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη αυτών των λαθών. Είναι δυνατό δεκάδες άτομα να έκαναν το ίδιο λάθος;

Πιστεύω να υπάρξει η βούληση για τη διόρθωση αυτών των λαθών και προσωπικά επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα».

Θα σας παρακαλούσα να αναδείξετε το θέμα γιατί εδώ πρόκειται για μεγάλη ασυδοσία. Γινόμαστε έρμαια του internet χωρίς να μας δίνεται η δυνατότητα να  αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες.

Η εκπαιδευτικός Ε.Ε. γράφει:

Είμαι και εγώ μια αναπληρώτρια φιλόλογος που φέτος έχασα τα παιδιά μου, τα 6 μόρια, επειδή δεν μεταμορτώθηκε το αρχείο, επειδή το σύστημα το ίδιο δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά! Πώς εγω θα ζήσω τα παιδιά μου χωρίς δουλειά; ούσα μονογονεικ οικογένεια,  πως εγώ θα τα βγάλω περα; Η μια υπηρεσία φορτώνει τα λάθη στην άλλη. Όμως εγώ, όλοι εμείς ΓΙΑΤΙ να επωμιστουμε στους ωμους μας μια ανεργία επειδή το κράτος υστερει; Ένας άνθρωπος υπάρχει; ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΣΗ;

ΑΠΕΛΠΙΣΤΗΚΑ και μετά αναρωτιούνται για τα ποσοστά αυτοκτονιών στη χώρα μας, που έχει μηδενίσει τα πάντα, ακόμα και τα παιδιά μας.

Η εκπαιδευτικός Σ.Β. γράφει:

Μονογονεική οικογένεια, άνεργη φιλόλογος εδώ και 13 χρόνια αφού δεν με έχουν πάρει ποτέ ούτε ένα μήνα, και δεν μου έδωσαν τα μόρια για το παιδί μου. Η μία υπηρεσία με στέλνει στην άλλη και μου ξεκαθαρίζουν πως και να κάνω ένσταση δεν θα αλλάξει κάτι. Το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης έχει ανέβει κανονικά στην πλατφόρμα χωρίς όμως το διαζύγιο το οποίο βέβαια υπάρχει στον φάκελο μου στην δευτεροβάθμια εδώ και 5 χρόνια. Και κάνω εγώ την εύλογη ερώτηση…ακόμη και να μην είχα την επιμέλεια δεν δικαιούμαι τα μόρια από το παιδί μου; Δηλαδή οι παντρεμένοι δικαιούνται να δηλώσουν και οι 2 τα παιδιά τους αλλά οι χωρισμένοι μόνο ένας. Nτροπή και πάλι ντροπή. Κάνουμε 2 και 3 δουλειές για να πληρώσουμε τα «προσόντα» που ζητάνε, χάνουμε χρόνο από την ζωή μας διαβάζοντας και προσπαθώντας για να μας πετάνε συνεχώς έξω. Κρίμα που αναγκάζουν όλο τον νέο κόσμο να φύγει στο εξωτερικό

 Με εκτίμηση σε σας και σεβασμό σε όλους τους εκπαιδευτικούς

H εκπαιδευτικός Υ. Άννα-Μαρία γράφει:

Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να λάβω κάποια βοήθεια μέσω εσάς, αλλά όπως σε πολλούς εκπαιδευτικούς, έτσι και σε εμένα δεν έγινε δεκτό το μεταπτυχιακό, ξέροντας ότι έκανα ότι απαιτούσε η διαδικασία uploading του αρχείου pdf.

Η διαδικασία μέσω του ΟΠΣΥΔ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ! Είμαστε μπροστά σε μία οθόνη, μέσα στο άγχος να τα κάνουμε όλα σωστά, ακολουθούμε τις οδηγίες και το αποτέλεσμα είναι να μην αναγνωρίζεται καν από το ΟΠΣΥΔ πως μπήκαμε στη διαδικασία να ανεβάσουμε τα 'προσόντα΄μας. Από αυτά όμως καθορίζεται το μέλλον μας! Πληρώνουμε δίδακτρα για να μην συμπεριληφθεί τίποτα στο τέλος; Είναι αδιανόητο! Κάνουμε πραγματικά θυσίες για όλα αυτά!

Γίνετε η φωνή μας! 

Υψηλάντη Άννα-Μαρία. 

Η εκπαιδευτικός Π. Μ.  γράφει:

Ο σκοπός τη επικοινωνίας μου έγκειται στη συμμετοχή μου σε Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς 
(προκηρύξεις 1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023) στην κατηγορία της ειδικότητας πληροφορικής (ΠΕ86). Στο χρονικό 
διάστημα που προβλεπόταν στις προαναφερόμενες προκηρύξεις έκανα την σχετική αίτηση στην πλατφόρμα του ΑΣΕΠ ακολουθώντας τις προβλεπόμενές διαδικασίες.
 
Στη συνέχεια βάσει της προκήρυξης άνοιξε για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (ήτοι από την Τετάρτη 08 Μαρτίου και ώρα 08:00 έως και τη Δευτέρα 03 Απριλίου 2023 και ώρα 15:00) η πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ, που υπάγεται στο Υπ. Παιδείας, ώστε οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί να αναρτήσουν τα αποδεικτικά έγγραφα που προβλέπονται στην προκήρυξη ή να επικαιροποιήσουν τα ήδη υπάρχοντα. Ακολουθώντας τη διαδικασία μεταφόρτωσα στην πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ δύο έγγραφα: α) πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και β) τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών μου μαζί με τα έγγραφο του ΔΟΑΤΑΠ.
 
Με το πέρας της μεταφόρτωσης αναγράφηκε στην πλατφόρμα ότι τα αρχεία μεταφορτώθηκαν. Σε αντίθεση με αυτή του ΑΣΕΠ, ως διαδικασία δεν προβλεπόταν πλήκτρο οριστικοποίησης και αυτόματης αποστολής αρχείου ή μηνύματος στον αιτούντα ότι η διαδικασία πραγματοποιήθηκε με επιτυχία.
 
Κατά την 23/05/2023 όταν και η πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ έγινε πάλι ενεργή, ώστε οι αιτούντες να δουν το 
αποτέλεσμα του ελέγχου των εγγράφων από τις κατά τόπου διευθύνσεις εκπαίδευσης (πρωτοβάθμιας και 
δευτεροβάθμιας) διαπίστωσα ότι στην περίπτωση μου απουσίαζε το ένα εκ των εγγράφων: ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών. Ο εν λόγω τίτλος σπουδών (ο οποίος σημειώνεται ότι είχε προσκομιστεί και στην πρωτοβάθμια διεύθυνση εκπαίδευσης Χανίων ώστε να προσμετρηθεί στο μισθολογικό μου κλιμάκιο) είναι απότοκο επίπονης χρόνιας προσπάθειας αλλά και υψηλής βαρύτητας στην μοριοδότηση και κατ’ επέκταση στην κατάταξή μου στους πίνακες που θα προκύψουν από τον εν λόγω διαγωνισμό.
 
Ούσα σίγουρη ότι έκανα όλες τις απαιτούμενες ενέργειες ορθά έκρινα σκόπιμο να επικοινωνήσω με την αντίστοιχη υπηρεσία του Υπ. Παιδείας μια και θεωρώ ότι πρόκειται για σφάλμα της πλατφόρμας και όχι δικό μου ζητώντας α) το log αρχείο στο οποίο φαίνονται οι καταγραφές των μεταβολών του λογαριασμού μου στην πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ με τις αντίστοιχες διευθύνσεις ip οι οποίες πραγματοποίησαν τις αλλαγές και τις σχετικές ημερομηνίες που πραγματοποιήθηκαν. Ζητώ τα εν λόγω έγγραφα μια και δεν είναι εφικτό με άλλο τρόπο να αποδείξω ότι το σφάλμα δεν ήταν προϊόν δικής μου ενέργειας αλλά της ίδιας της πλατφόρμας γιατί όπως προανέφερα δεν υπάρχει στην πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ η διαδικασία της οριστικοποίησης αλλά και δεν εκδίδεται αποδεικτικό της αποστολής των εγγράφων.
Στη 
διαδικασία αυτή αρχικά επικοινώνησα τηλεφωνικά με την αρμόδια υπηρεσία του Υπ. Παιδείας η οποία μου 
γνωστοποίησε ότι πρόκειται για τεχνικό θέμα το οποίο αφορά τον ΟΠΣΥΔ και με παρέπεμψαν να επικοινωνήσω ηλεκτρονικά μαζί τους. Στη συνέχεια έστειλα email προς το Υπ. Παιδείας, τον ΟΠΣΥΔ και το γραφείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Χανίων ζητώντας τους τα προαναφερθέντα αρχεία. Ηλεκτρονικά μου απάντησε ο ΟΠΣΥΔ ο οποίος με παρέπεμψε στην υπηρεσία η οποία μου είχε πει τηλεφωνικά να επικοινωνήσω μαζί του. 
Όπως καταλαβαίνετε η μία υπηρεσία με παραπέμπει στην άλλη χωρίς να μου προσκομίζουν την πληροφορία που έννομα τους ζητώ. Για τον λόγο αυτό θα ήθελα παρακαλώ να προβείτε σε εκείνες τις ενέργειες οι οποίες θα μου επιτρέψουν να έχω στην κατοχή μου τα προαναφερθέντα ηλεκτρονικά αποτυπώματα τα οποία θα μου επιτρέψουν να προβώ στις μετέπειτα δικές μου ενέργειες δηλαδή την ένσταση στον ΑΣΕΠ αλλά και στη διενέργεια άσκησης ασφαλιστικών μέτρων.
 

Ο εκπαιδευτικός Σ. Π. ΠΕ04_01 γράφει

Αντιμετωπίζω κι εγω το ιδιο πρόβλημα με την μεταφόρτωση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης το οποίο εξέδωσα εμπροθεσμα (21/3) και ανέβασα επίσης εμπρόθεσμα και επιτυχώς (29/3) προκειμένου να επικαιροποιήσω τα δύο τέκνα μου. Προφανώς με μεγάλη μου έκπληξη αντιλήφθηκα ότι το έγγραφο είχε εξαφανιστεί με την δικαιολογια ότι δεν μεταφορτώθηκε ποτέ.

Εργάζομαι στην Ειδική εκπαίδευση αυτήν την στιγμή όπου φαίνεται να έχω δυο παιδιά, ενώ στην Γενική είμαι άτεκνος!!

Σήμερα έστειλα την εξής επιστολή στο τμήμα τεχνικής βοήθειας του ΟΠΣΥΔ:

Καλημέρα σας. 

Στις 29/3/2023 μεταφόρτωσα επιτυχώς, στην σελίδα του ΟΠΣΥΔ πιστοποιητικο οικογενειακης κατάστασης το οποίο εξέδωσα στις 21/3, προκειμένου να επικαιροποιήσω τα δύο τέκνα μου. Κατά την διεκπεραίωση του φακέλου όμως ως δια μαγείας το πιστοποιητικό εξαφανίστηκε με την δικαιολογία οτι δεν έγινε μεταφόρτωση αρχείου, πράγμα που δεν ισχύει.

Όπως, φαντάζομαι, θα είστε ενημερωμένοι, πρόκειται για πρόβλημα όχι μόνο δικό μου, αλλά πάρα πολλών συναδέλφων και πανελλαδικά. Και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και μεταπτυχιακά έχουν εξαφανιστεί από το σύστημα. 

Μου είναι αδύνατον να σκεφτώ, πόσο μάλλον να δεχθώ ότι τόσοι πολλοί συνάδελφοι έκαναν το ίδιο λάθος και παρέλειψαν να ανεβάσουν αρχεία για τα οποία εκόπιασαν και έχασαν χρόνο από τις οικογένειες και τις ζωές τους, τα οποία απλά εξαφανίστηκαν, από ένα (θέλω να πιστεύω) τεχνικό σφάλμα. 

Παρακαλώ όπως αναλάβετε τις ευθύνες σας και αποκαταστήσετε άμεσα τα λάθη του συστήματος.

Είμαστε πολλοί με το ίδιο πρόβλημα, και αρνούναστε, έτσι απλά να χάσουμε μόρια για τα οποία κοπιάσαμε και δικαιωματικά μας ανήκουν. Δεν ζητάμε κάτι παράλογο, ή παράνομο.

Ευχαριστώ πολύ.

Σ.Π.

και λίγο αργότερα έλαβα την εξής απάντηση:

Αγαπητέ κύριε/αγαπητή κυρία
 
Δεν έχει διαπιστωθεί κάποιο τεχνικό πρόβλημα.
Μπορείτε να προβείτε σε ένσταση, μετά την έκδοση των προσωρινών πινάκων.


Με εκτίμηση,
Ομάδα τεχνικής υποστήριξης Ο.Π.ΣΥ.Δ.

που σημαίνει ότι όλοι εμείς κάναμε λάθος!!

Ευχαριστώ πάρα πολύ!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποια είναι η ευχή της μάνας με 6 λέξεις και μόνο φωνήεντα

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 19/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

συλλήψεις ΑΠΘ
Απίστευτη προβοκάτσια στο ΑΠΘ: Το "πυρηνικό ριφιφί" στο ΑΠΘ ήταν κατασκεύασμα των ΜΜΕ - Καμιά παραβίαση δεν έγινε!
"Πυρηνικό ριφιφί" στο ΑΠΘ ή ένας ακόμη τρόπος για να δικαιολογηθούν οι δεκάδες συλλήψεις φοιτητών;  «Δεν παραβιάστηκε ο χώρος στον οποίο φυλάσσεται ο...
Απίστευτη προβοκάτσια στο ΑΠΘ: Το "πυρηνικό ριφιφί" στο ΑΠΘ ήταν κατασκεύασμα των ΜΜΕ - Καμιά παραβίαση δεν έγινε!
ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ
Αποκάλυψη Πιερρακάκη: Ερχονται προσλήψεις εκπαιδευτικών με ... «συνταγή» ΟΟΣΑ!
Πιερρακάκης: «Ο τρόπος διορισμού των εκπαιδευτικών, είναι κάτι το οποίο εξετάζουμε αυτό το διάστημα. Θα επανέλθουμε στην πορεία της τετραετίας»
Αποκάλυψη Πιερρακάκη: Ερχονται προσλήψεις εκπαιδευτικών με ... «συνταγή» ΟΟΣΑ!
viasmos-kopela.jpg
Φρίκη: Εξωθούσαν ανήλικα κορίτσια στην πορνεία - Τους έκλειναν ραντεβού σε ξενοδοχεία της Αθήνας
Σε ορισμένες περιπτώσεις, εκτός από χρήματα, έδιναν στις ανήλικες και ναρκωτικές ουσίες
Φρίκη: Εξωθούσαν ανήλικα κορίτσια στην πορνεία - Τους έκλειναν ραντεβού σε ξενοδοχεία της Αθήνας