pistopoihsh agglikwn LTE golearn AEP
Καθηγητές μουσικής
Φοιτητές: "Ελλείψει εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ 79.01 για μόνιμο διορισμό προτείνουμε την προσωρινή κάλυψη των κενών με μουσικούς ενταγμένους στους κλάδους ΤΕ 16 και ΕΜ 16 ως αναπληρωτές και ωρομίσθιους αντίστοιχα. Κάθε άλλο θα συνιστούσε άνιση μεταχείριση απέναντι στους μαθητές σε βάθος χρόνου"

Προτάσεις για τους διορισμούς και προσλήψεις μουσικών ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καταθέτει με ανακοίνωσή της η Γενική Συνέλευση φοιτητών του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Οι φοιτητές εισηγούνται  στους αρμόδιους Υπουργούς τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών αποκλειστικά από τον κλάδο ΠΕ 79.01, για τη διδασκαλία της μουσικής στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στα γενικά, μουσικά, καλλιτεχνικά και εκκλησιαστικά σχολεία, δίχως να υποβαθμίζονται οι τίτλοι σπουδών των πανεπιστημιακής μουσικής εκπαίδευσης αποφοίτων διορίζοντας ΤΕ16.

"Διεκδικούμε - απαιτούμε την άμεση υλοποίηση της πρότασής μας για μελλοντικούς ή ήδη δρομολογημένους διορισμούς που ακόμη δεν έχουν υλοποιηθεί. Αναγνωρίζοντας τον μεγάλο αριθμό κενών στην μουσική εκπαίδευση προτείνουμε συνεχείς διορισμούς κατ' έτος", αναφέρουν

Όλη η ανακοίνωση της ΓΣ  φοιτητριών/ φοιτητών Τμήματος Μουσικών Σπουδών Ιωαννίνων

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (παράγραφο 3 του άρθρου 20 του ν. 3475/2006) έχει συσταθεί ο κλάδος ΤΕ 16 μουσικής, στον οποίο εντάσσονται οι κάτοχοι πτυχίων μουσικής ειδίκευσης αναγνωρισμένου μη Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Όσοι έχουν καταταγεί σε αυτόν τον κλάδο και είναι κάτοχοι τουλάχιστον "βεβαίωσης τρίμηνης παιδαγωγικής επιμόρφωσης" (π.χ. Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) έχουν δικαίωμα μόνιμου διορισμού ελλείψει κατόχων πτυχίων Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΠΕ 79.01).

Μέχρι σήμερα με τα κενά που προκύπτουν στη εκπαίδευση δικαίωμα πρόσληψης με σύμβαση ορισμένου χρόνου (αναπληρωτές, ωρομίσθιοι) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχουν κατά προτεραιότητα οι ενταγμένοι στους κλάδους: • ΠΕ 79.01, κάτοχοι πτυχίων Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (τμήματα μουσικών σπουδών και μουσικής επιστήμης και τέχνης), • ΤΕ 16, κάτοχοι πτυχίων μουσικής ειδίκευσης αναγνωρισμένου μη Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ωδεία), • ΕΜ 16, ιδιώτες μουσικοί με υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105 (ν. 1599/86) για τις ειδικεύσεις παραδοσιακών μουσικών οργάνων στα μουσικά σχολεία.

Από το 1984 έως και σήμερα έχουν ιδρυθεί στη χώρα τέσσερα (4) τμήματα μουσικών σπουδών και ένα (1) τμήμα μουσικής επιστήμης και τέχνης τα οποία τροφοδοτούν τους κλάδους ΠΕ 79.01 με εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό για τη διδασκαλία της μουσικής και των ειδικοτήτων της. Πιο αναλυτικά με αφετηρία το 1984 όπου ξεκινά η ίδρυση των τμημάτων “Μουσικών Σπουδών” (Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Α.Π.Θ και Ε.Κ.Π.Α) εγκαθιδρύονται οι ανώτατες σπουδές στη μουσική θεωρία και επιστήμη, ενώ ξεκινώντας από το 1996 και εξής με την ίδρυση των τμημάτων “Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης” του ΠΑ.ΜΑΚ., “Λαϊκή και Παραδοσιακής Μουσικής” του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (νυν τμήμα “Μουσικών Σπουδών” του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων) και την θεσμοθέτηση κατευθύνσεων στο τμήμα “Μουσικών Σπουδών” του Ιονίου Πανεπιστημίου συνίστανται και οι ειδικότητες των οργάνων, κλασσικών και παραδοσιακών. Σε όλους τους εκπαιδευτικούς κλάδους δικαίωμα διορισμού έχουν αποκλειστικά κάτοχοι πτυχίων Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος στο κατά περίπτωση γνωστικό αντικείμενο και εξειδικευμένη παιδαγωγική κατάρτιση. Επί παραδείγματι δικαίωμα διορισμού για τα μαθήματα ξένων γλωσσών έχουν μόνοι οι κάτοχοι πτυχίου Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος της κατά περίπτωσης γλώσσας και όχι οι κάτοχοι αναγνωρισμένων μη Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Κάθε άλλο θα υποβάθμιζε τα πτυχία των ανωτέρω ιδρυμάτων. Ήδη ένας μεγάλος αριθμός μουσικών των κλάδων ΤΕ16 και ΕΜ16 έχει προβεί στη διαδικασία εισαγωγής στα μουσικά τμήματα Ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας έπειτα από πανελλήνιες ή και κατατακτήριες εξετάσεις. Αυτή είναι και η λογική αντιμετώπιση οποιουδήποτε εργάζεται στη δημόσια μουσική εκπαίδευση και έχει στόχο να είναι ένας πλήρως καταρτισμένος εκπαιδευτικός μουσικής που να έχει και δικαίωμα στη διεκδίκηση μιας μόνιμης θέσης.

Αναφορικά με τη διδασκαλία της μουσικής στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στα γενικά, μουσικά, καλλιτεχνικά και εκκλησιαστικά σχολεία, εισηγούμαστε στους αρμόδιους Υπουργούς τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών αποκλειστικά από τον κλάδο ΠΕ 79.01, δίχως να υποβαθμίζονται οι τίτλοι σπουδών των πανεπιστημιακής μουσικής εκπαίδευσης αποφοίτων διορίζοντας ΤΕ16. Διεκδικούμε - απαιτούμε την άμεση υλοποίηση της πρότασής μας για μελλοντικούς ή ήδη δρομολογημένους διορισμούς που ακόμη δεν έχουν υλοποιηθεί. Αναγνωρίζοντας τον μεγάλο αριθμό κενών στην μουσική εκπαίδευση προτείνουμε συνεχείς διορισμούς κατ' έτος.

Ελλείψει εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ 79.01 για μόνιμο διορισμό προτείνουμε την προσωρινή κάλυψη των κενών με μουσικούς ενταγμένους στους κλάδους ΤΕ 16 και ΕΜ 16 ως αναπληρωτές και ωρομίσθιους αντίστοιχα. Κάθε άλλο θα συνιστούσε άνιση μεταχείριση απέναντι στους μαθητές σε βάθος χρόνου. Φυσικό επακόλουθο της παραπάνω διεκδίκησης είναι η κάλυψη των αντίστοιχων κενών από τους εντασσόμενους στον κλάδο ΠΕ 79.02 Τεχνολόγοι Μουσικής Τεχνολογίας, Ήχου και Μουσικών Οργάνων με την προαναφερθείσα λογική. Στην παρούσα τοποθέτηση/ διεκδίκηση έχουμε την ομόφωνη στήριξη της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος μας, και καλούμε τους Φοιτητικούς Συλλόγους, τις Γενικές Συνελεύσεις όλων των τμημάτων Μουσικών Σπουδών, τους Αποφοίτους των κλάδων ΠΕ 79.01 και ΠΕ 79.02 και τους Συλλόγους τους, να τοποθετηθούν επί του θέματος και να υπερασπιστούν τις σπουδές και τα εργασιακά τους δικαιώματα.

Με εκτίμηση, εκ μέρους της Γενική Συνέλευσης φοιτητριών/ φοιτητών Τμήματος Μουσικών Σπουδών Ιωαννίνων, το Διοικητικό Συμβούλιο Φοιτητριών/φοιτητών ΤΜΣΠΙ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Voucher 200 ευρώ: Από που παίρνεις ΔΩΡΕΑΝ Laptop

ΑΣΕΠ: Ποια σεμινάρια Πανεπιστημίων μοριοδοτούν στους Πίνακες ΕΙΔΙΚΗΣ αλλά και ΓΕΝΙΚΗΣ - ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Πίνακες αναπληρωτών ΕΑΕ: Προλαβαίνετε να πάρετε 11 μόρια έως τις 23 Μαϊου

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Αρχίζουν αύριο Δευτέρα οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα Λύκεια – Τι πρέπει να προσέξουν οι μαθητές
Λύκειο: Η εξεταστέα ύλη και ο τρόπος εξέτασης των μαθημάτων στις Προαγωγικές/Απολυτήριες Εξετάσεις
Αρχίζουν αύριο Δευτέρα οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα Λύκεια – Τι πρέπει να προσέξουν οι μαθητές
Εγκληματική παράλειψη γιατρού: Με κάταγμα κρανίου έδωσαν στον 10χρονο μαθητή εξιτήριο που του στοίχισε τη ζωή
Με κάταγμα κρανίου αντί να τον θέσουν υπό παρακολούθηση, του έδωσαν εξιτήριο με αποτέλεσμα την πρόκληση του θανάτου του.
Εγκληματική παράλειψη γιατρού: Με κάταγμα κρανίου έδωσαν στον 10χρονο μαθητή εξιτήριο που του στοίχισε τη ζωή
«Για ποιο λόγο ζούμε;» «Πού πας όταν πεθάνεις;» Απαντήσεις σε υπαρξιακές ερωτήσεις των παιδιών και όχι μόνο
Η εφημερίδα Guardian δημοσίευσε ορισμένες σπαρταριστικές ερωτήσεις – υπαρξιακές αναζητήσεις παιδιών, στις οποίες απαντά ο φιλόσοφος Scott Hershovitz...
«Για ποιο λόγο ζούμε;» «Πού πας όταν πεθάνεις;» Απαντήσεις σε υπαρξιακές ερωτήσεις των παιδιών και όχι μόνο