pistopoihsh agglikwn LTE golearn AEP
«Η Ζάχρα, η Σάνα, η Νάργκες, η Γιασμίν, η Σαρίνα, η Άσμα, η Σελίνα, η Μελίκα, η Σαμανέ είναι κάποια κορίτσια από τα 200 συνολικά παιδιά που έχουν καθηλωθεί στην εξορία της Ριτσώνας και δεν έχουν πρόσβαση στη Δημόσια Εκπαίδευση»

Η πανδημία του κορονοϊού βάθυνε τις ήδη υπάρχουσες ανισότητες και έσπρωξε ακόμα πιο πολύ στο περιθώριο τα παιδιά των προσφύγων και μεταναστών. Ο περιορισμός των μετακινήσεων που επιβλήθηκε επί μακρόν ελαχιστοποίησε τη δια ζώσης παρουσία στα σχολεία για δύο ολόκληρα χρόνια περιχαρακώνοντας τα παιδιά εντός των Δομών και η αδυναμία πρόσβασης στην τηλεκπαίδευση ολοκλήρωσε τον  πλήρη αποκλεισμό της συντριπτικής πλειοψηφίας των προσφύγων-μαθητών από το αγαθό της εκπαίδευσης.

Θα περίμενε κανείς, στο «τελευταίο μίλι» της πανδημίας, τώρα που «δεν θα ανασταλεί η διά ζώσης λειτουργία των σχολείων», να μπει ένα φρένο, να υπάρξει αντιστροφή αυτής της πορείας, να γυρίσουν όλα τα παιδιά εκεί που ανήκουν, στο σχολείο τους.  Οι αριθμοί δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικοί: πέρυσι (σχολικό έτος 2020-2021) έγιναν 1.556 προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων στις Τάξεις Υποδοχής. Φέτος (σχολικό έτος 2021-2022) και έως τώρα έχουν προσληφθεί 994 δάσκαλοι, δηλαδή 562 λιγότεροι από πέρυσι  για τις τάξεις που «υποδέχονται» τα προσφυγόπουλα.

Η Ζάχρα, η Σάνα, η Νάργκες, η Γιασμίν, η Σαρίνα, η Άσμα, η Σελίνα, η Μελίκα, η Σαμανέ είναι κάποια κορίτσια από τα 200 συνολικά παιδιά που έχουν καθηλωθεί στην εξορία της Ριτσώνας και δεν έχουν πρόσβαση στη Δημόσια Εκπαίδευση. Δεν υπάρχει θέση γι' αυτές σε καμία τάξη. Δεν έχουν δάσκαλο στο τμήμα Υποδοχής. Δεν έχουν λεωφορείο να τις μεταφέρει στο σχολείο. Τα κορίτσια αυτά και μαζί με αυτές ακόμη 200 παιδιά, από 7 έως 12 ετών, δεν πάνε σχολείο.

Πληροφορηθήκαμε έκπληκτοι από Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας την «πρωτοβουλία Κεραμέως σε επίπεδο Ε.Ε. και ΟΗΕ κατά του αποκλεισμού γυναικών από την εκπαίδευση στο Αφγανιστάν». Σύμφωνα με το δελτίο τύπου: η κ. Υπουργός απέστειλε γραπτό αίτημα στην προεδρεύουσα του Συμβουλίου Υπουργών Παιδείας της Ε.Ε. ζητώντας να συζητηθούν τρόποι αντίδρασης στην αδιανόητη αυτή απόφαση των Ταλιμπάν».

Επίσης, διαβάζουμε ότι δηλώνει: «η  πρόσβαση όλων σε ποιοτική εκπαίδευση συνιστά αυτονόητη επιταγή. Η Ελληνική Κυβέρνηση συμβάλλει έμπρακτα στη διεθνή προάσπιση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την καθολική ισχύ τους.

Εμείς από τη μεριά μας, συμφωνούμε και προσυπογράφουμε το Δελτίο Τύπου από την πρώτη ως την τελευταία λέξη.

Μαζί με τα κορίτσια της Ριτσώνας τη Ζάχρα, τη Σάνα, τη  Νάργκες, τη  Γιασμίν, τη Σαρίνα, την  Ασμα, τη Σελίνα, τη  Μελίκα, τη Σαμανέ τη ....

*Συντονιστής Εκπαίδευσης Προσφύγων Ριτσώνας

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το πιο γρήγορο τεστ ευφυΐας στον κόσμο: Δείτε με τρεις ερωτήσεις αν έχετε IQ πάνω απ’ το μέσο όρο

ΑΣΕΠ: Ποια σεμινάρια Πανεπιστημίων μοριοδοτούν στους Πίνακες ΕΙΔΙΚΗΣ αλλά και ΓΕΝΙΚΗΣ - ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Πίνακες αναπληρωτών ΕΑΕ: Προλαβαίνετε να πάρετε 11 μόρια έως τις 23 Μαϊου

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

fysiki_agogi
Μαμουλάκης για αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Πολύ περισσότερα κενά από διορισμούς
Κοινοβουλευτική παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ για τους αναπληρωτές καθηγητές Φυσικής Αγωγής προανήγγειλε ο βουλευτής Χάρης Μαμουλάκης
Μαμουλάκης για αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Πολύ περισσότερα κενά από διορισμούς
Τι απαντά η Αθήνα στο «δεν υπάρχει πια ο Μητσοτάκης» του Ερντογάν
Η απάντηση της Αθήνας στις δηλώσεις του Ερντογάν για τον Κυριάκο Μητσοτάκη - «Δεν θα μπούμε σε αντιπαράθεση δηλώσεων με την ηγεσία της Τουρκίας. Η...
Τι απαντά η Αθήνα στο «δεν υπάρχει πια ο Μητσοτάκης» του Ερντογάν
Από την Ανατολή στη Δύση

Συζητήσεις επί συζητήσεων με πολιτικό και ιδεολογικό περιεχόμενο γίνονται ως προς τα που είναι προσανατολισμένη η χώρα μας. Θεωρώ...

Από την Ανατολή στη Δύση