Διορισμοί εκπαιδευτικών: Παραλογισμός η κατανομή των Φυσικών
«Τη Φυσική, ακόμα και της Γ' Λυκείου, θα τη διδάσκουν οι πάντες, πλην των Φυσικών». Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών αναφέρεται στον παραλογισμό, που με μαθηματική ακρίβεια θα κληθεί σε ένα μήνα να επιλύσει το υπουργείο Παιδείας, σχετικά με την κατανομή των μόνιμών διορισμών των Φυσικών

Η επιτροπή Παιδείας της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ) προβληματίζεται σχετικά με τον περίεργο τρόπο που υπολογίζονται τα κενά και τις αντιφάσεις μεταξύ των κενών που δόθηκαν από τα ΠΥΣΔΕ και των τελικών κενών που εμφανίζονται στους πίνακες διορισμών.

Πρόκειται, όπως αναφέρει η ΕΕΦ, για έναν παραλογισμό, που με μαθηματική ακρίβεια θα αποτελέσει ένα πρόβλημα που θα κληθεί σε ένα μήνα να επιλύσει το υπουργείο Παιδείας: Τη Φυσική, ακόμα και της Γ' Λυκείου, θα τη διδάσκουν οι πάντες, πλην των Φυσικών!

«Περιμένουμε κι εμείς να δούμε τη μαγική λύση που θα εφαρμόσει το υπουργείο Παιδείας, ώστε τη Φυσική Προσανατολισμού να τη διδάσκει Φυσικός κι όχι όποιος διέρχεται έξω από την αίθουσα», αναφέρει η ΕΕΦ.

«Παρατηρούμε με λύπη την προκήρυξη για μόνιμους διορισμούς μετά από πολλά χρόνια να περιλαμβάνει ένα μικρό αριθμό φυσικών . Επιπλέον, εμφανίζονται οι 58 από τις 87 διαθέσιμες κενές θέσεις στα νησιά του Νοτιοανατολικού Αιγαίου», σχολιάζουν οι εκπαιδευτικοί.

Είναι γεγονός ότι είναι δύσκολο να δεχτεί ακόμα και ο πλέον καλοπροαίρετος ότι σε Πελοπόννησο, Ήπειρο, Κεντρική, Δυτική Μακεδονία δεν υπάρχει κανένα κενό φυσικού.

Ο υπολογισμός των κενών βάση του αθροίσματος των ωρών της πρώτης ανάθεσης και τη διαίρεση με το 20 οδηγεί σε λάθους υπολογισμούς. Δεν λαμβάνει υπόψη τη δεύτερη ανάθεση, που έχουν οι ήδη υπηρετούντες μέσα στα νόμιμα πλαίσια και φυσικά την υφιστάμενη κατάσταση, που βιώνουμε όλοι στα σχολεία.

Άμεσο αποτέλεσμα αυτού του υπολογισμού είναι η εμφάνιση πλασματικής εικόνας υπεράριθμων φυσικών. Πρόκειται για στρέβλωση,  που προκαλείται από την κείμενη νομοθεσία υπολογισμού οργανικών κενών διορισμού.

Έχουμε το εξής παράδοξο: Όταν υπολογίζονται και ανακοινώνονται τα κενά από τα ΠΥΣΔΕ να είναι πολύ διαφορετικά από εκείνα που υπολογίστηκαν στις μετατάξεις. Αυτό οφείλεται στο ότι τα κενά υπολογίζονται το πολύ ανά δύο σχολεία και λαμβάνεται υπόψη η δεύτερη ανάθεση. Η υπεραριθμία λύνεται πριν τις πάσης φύσεως τοποθετήσεις.

Συνεπώς, στον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων υπολογίστηκαν πλεονάσματα που δεν υφίστανται, αλλά προκύπτουν λογιστικά, λόγω του αλγορίθμου πρόσθεσης ωρών πρώτης ανάθεσης και διαίρεσης με το 20.

Η ΕΕΦ καταλήγει αναφερόμενη προς το υπουργείο Παιδείας: «Παρακαλούμε έστω και αυτή την ύστατη ώρα να αναθεωρήσετε τόσο τον αριθμό όσο και τις περιοχές διορισμού».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;