Διορισμοί εκπαιδευτικών: Τον Αύγουστο οι πρώτοι 5.250
Σε δύο κύματα οι διορισμοί στη γενική εκπαίδευση - Ανακοινώθηκαν 302 προσλήψεις αναπληρωτών σε ΔΥΕΠ

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του προϋπολογισμού, ανακοινώθηκε από την Υπουργό Παιδείας η πραγματοποίηση 10.500 μόνιμων διορισμών στη Γενική Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Σύμφωνα με το αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ, Νεκτάριο Κορδή, ο προγραμματισμός είναι οι 5.250 εξ αυτών να γίνουν το 2021 -λογικά τον Αύγουστο- και οι υπόλοιποι το 2022. «Είναι προφανές ότι η Εκπαίδευση έχει ανάγκη από μόνιμους διορισμούς, τη στιγμή που οι αποχωρήσεις των εκπαιδευτικών από το 2010 ανέρχονται σε 40.000 -με τις 25.000 εξ αυτών να φορούν τη Δευτεροβάθμια- και οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών προσεγγίζουν τις 45.000» αναφέρει ο κ. Κορδής και προσθέτει: 

«Με τα δεδομένα αυτά και για την στοιχειώδη κάλυψη των πολύ σοβαρών κενών με μόνιμο προσωπικό, οι 10.500 διορισμοί θα έπρεπε να γίνουν άμεσα εντός του 2021 και όχι σε βάθος διετίας».

Σχετικά με το ζήτημα της κατανομής των διορισμών μεταξύ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας αναφέρει ότι το « το ελάχιστο που μπορεί να γίνει είναι η ισοκατανομή τους. Το επόμενο διάστημα θα ενταθούν οι «εκτιμήσεις ειδικών» που θα μιλούν για κατανομές ισοπεδωτικές για τη Δευτεροβάθμια. Οι ανάγκες και των δύο βαθμίδων είναι τεράστιες και δεν θα καλυφτούν με τους διορισμούς αυτούς».

Προσλήψεις ΔΥΕΠ

Update: Όπως είχε ενημερώσει ο αιρετός Νεκτάριος Κορδής, το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε σήμερα την πρόσληψη 302 εκπαιδευτικών στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - 255 στην Α/θμια και 47 προς τη Β/θμια Εκπ/ση), κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02ΠΕ03ΠΕ06ΠΕ08ΠΕ11ΠΕ60ΠΕ70ΠΕ79.01ΠΕ86 και ΠΕ91.01 για απασχόληση στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ)

Ωστόσο σύμφωνα με τον αιρετό, «τα υπόλοιπα σοβαρά κενά σε όλες τις βαθμίδες και τις δομές της Εκπαίδευσης παραπέμπονται στις καλένδες σε αναμονή του ανοίγματος των σχολείων». 

Ακολουθεί το ενημερωτικό σημείωμα για όλες τις τρέχουσες εξελίξεις:

Α. Μόνιμοι διορισμοί στη Γενική Εκπαίδευση

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του προϋπολογισμού, ανακοινώθηκε από την Υπουργό Παιδείας η πραγματοποίηση 10.500 μόνιμων διορισμών στη Γενική Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση! Ο προγραμματισμός είναι οι 5250 εξ αυτών να γίνουν το 2021 (λογικά τον Αύγουστο) και οι υπόλοιποι το 2022. Είναι προφανές ότι η Εκπαίδευση έχει ανάγκη από μόνιμους διορισμούς, τη στιγμή που οι αποχωρήσεις των εκπαιδευτικών από το 2010 ανέρχονται σε 40.000 -με τις 25.000 εξ αυτών να φορούν τη Δευτεροβάθμια- και οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών προσεγγίζουν τις 45.000!

Με τα δεδομένα αυτά και για την στοιχειώδη κάλυψη των πολύ σοβαρών κενών με μόνιμο προσωπικό, οι 10.500 διορισμοί θα έπρεπε να γίνουν άμεσα εντός του 2021 και όχι σε βάθος διετίας! Σχετικά με το ζήτημα της κατανομής των διορισμών μεταξύ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας το ελάχιστο που μπορεί να γίνει είναι η ισοκατανομή τους! Το επόμενο διάστημα θα ενταθούν οι «εκτιμήσεις ειδικών» που θα μιλούν για κατανομές ισοπεδωτικές για τη Δευτεροβάθμια!

Οι ανάγκες και των δύο βαθμίδων είναι τεράστιες και δεν θα καλυφτούν με τους διορισμούς αυτούς!

Οι λογικές κοινωνικού αυτοματισμού δεν προσφέρουν τίποτα στην αντιμετώπιση των τεράστιων προβλημάτων που ταλανίζουν τη Δημόσια Εκπαίδευση! Το Υπουργείο Παιδείας καλείται να πράξει το αυτονόητο με την ισομερή κατανομή των μόνιμων διορισμών! Ίδωμεν…

Β. Προσλήψεις αναπληρωτών

Σήμερα αναμένονται 300 περίπου προλήψεις σε ΔΥΕΠ. Τα υπόλοιπα σοβαρά κενά σε όλες τις βαθμίδες και τις δομές της Εκπαίδευσης παραπέμπονται στις καλένδες σε αναμονή του ανοίγματος των σχολείων! Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ωστόσο διακηρύσσει με κάθε ευκαιρία ότι τα κενά έχουν καλυφτεί! Τα 1400 κενά στη Γενική Δευτεροβάθμια εκπαίδευση τι είναι άραγε; Αποκύημα φαντασίας των εκπαιδευτικών και των σωματείων τους που γνωρίζουν πολύ καλά τι συμβαίνει σε κάθε γωνιά της χώρας; Πίσω από τις μάσκες έχουμε φωνή, λογική και γνώση της εκπαιδευτικής πραγματικότητας!

Την ίδια στιγμή στο ΝΣΧ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και κατάρτιση, προωθείται με το άρθρο 114, νέος, παράλληλος, τρόπος πρόσληψης αναπληρωτών! Σύμφωνα με το συγκεκριμένο άρθρο, σε εξαιρετικές περιπτώσεις κατά τις οποίες «αντικειμενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν την πρόσληψη προσωρινού αναπληρωτή» είναι δυνατή η πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτικών ακόμη και με «τοπική πρόσκληση ενδιαφέροντος» από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης στην οποία έχουν την δυνατότητα να μετέχουν οι υποψήφιοι που διαθέτουν τα τυπικά προσόντα διορισμού στον οικείο κλάδο. Μάλιστα ο Διευθυντής Εκπαίδευσης θα καταρτίζει πίνακες σε τοπικό επίπεδο!

Εύλογα προκύπτει, ωστόσο, το ερώτημα: Αφού προβλέπεται ήδη από τον νόμο η δυνατότητα ειδικής πρόσκλησης, σε κεντρικό επίπεδο, για περιπτώσεις σχολείων που δεν καλύπτονται από αναπληρωτές μέσα στη χρονιά, η συγκεκριμένη ρύθμιση τι ακριβώς καλείται να θεραπεύσει; Η απάντηση είναι προφανής. Συνεχίζεται μεθοδικά το ξήλωμα των εργασιακών σχέσεων και των διαδικασιών πρόσληψης από την κυβέρνηση, κάτι που ξεκίνησε με τη θεσμοθέτηση 3μηνων συμβάσεων αναπληρωτών, για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης!

Με τη διάταξη αυτή θα έχουμε κατάφορη παραβίαση των πινάκων που έχουν δημιουργηθεί, αφού το ποιος θα δουλεύει δε θα σχετίζεται με την κατάταξή του στους τελευταίους πίνακες αλλά θα εξαρτάται από τις «εξαιρετικές περιπτώσεις» που θα συντρέχουν σε τοπικό επίπεδο με την επιλογή του ωρομισθίου να προτιμάται αφού θα κοστίζει λιγότερο από έναν αναπληρωτή πλήρους ωραρίου! Παράλληλα έτσι θα ικανοποιείται το μικροπολιτικό αίτημα κυβερνητικών βουλευτών και πολιτευτών αλλά και «αρχόντων της τοπικής αυτοδιοίκησης» που βλέπουν τη διαδικασία προσλήψεων ως μια χρυσή ευκαιρία ενίσχυσης του «παρεμβατικού» (βλέπε πελατειακού) τους ρόλου!

Τη στιγμή που το κυρίαρχο και δίκαιο αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος είναι η άμεση πραγματοποίηση των χιλιάδων διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης, το Υπουργείο Παιδείας κάνοντας στροφή στο παρελθόν με τη ματιά στραμμένη σ’ ένα σκληρό, νεοφιλελεύθερο μέλλον, εισάγει την «αποκέντρωση» της εκπαίδευσης με τη σύνταξη τοπικών πινάκων ωρομισθίων. Δεν απομένει παρά η επίσημη ανακοίνωση του περάσματος των αρμοδιοτήτων πρόσληψης στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στους Διευθυντές Εκπαίδευσης, με βάση τη λογική της «αυτονομίας» και της απεμπλοκής του Υπουργείου Παιδείας και του Κράτους από την υποχρέωση δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις υποδείξεις της έκθεσης Πισσαρίδη!

Γ. Εγκύκλιος Αξιολόγησης μαθητών

Με την υπ’αρ. 167603/ΓΔ4 εγκύκλιο στις 09-12-2020 η υφυπουργός Παιδείας, μετά από εισήγηση του ΙΕΠ, καλεί τους εκπαιδευτικούς να βάλουν διαγωνίσματα και να καταθέσουν βαθμολογίες μαθητών/τριών, ακολουθώντας μάλιστα «απαρέγκλιτα» την ισχύουσα νομοθεσία, σαν να μη συμβαίνει τίποτα! Για άλλη μια φορά το ΥΠΑΙΘ και το ΙΕΠ αυτοσχεδιάζουν στις πλάτες μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών αγνοώντας προκλητικά ότι η χώρα βρίσκεται σε μια εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή της πανδημίας και τα σχολεία είναι κλειστά πάνω από ένα μήνα. Καταρχάς, αγνοεί τις επανειλημμένες διαμαρτυρίες των εκπαιδευτικών και της Ομοσπονδίας τους για τα συνεχιζόμενα σοβαρά τεχνικά και παιδαγωγικά προβλήματα της τηλεκπαίδευσης. Κατά δεύτερον αγνοεί τις προτροπές της UNESCO προς τα Υπουργεία Παιδείας όλων των χωρών για υποστήριξη της μάθησης, διασφάλιση της συνέχισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ελάφρυνση της μαθησιακής διαδικασίας.

Κατά τρίτον, τόσο πολλές εγκύκλιοι όσο και όλο το νομοθετικό έργο του ΥΠΑΙΘ δείχνουν την άρνησή του να ιεραρχήσει τα προβλήματα και να βρει λύσεις, κατά τα διάρκεια της σοβαρότατης κρίσης που βιώνουμε.

Για το σοβαρό αυτό ζήτημα η θέση μας ως εκπροσώπων των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων/ΣΥΝ.Ε.Κ. είναι η ακόλουθη:

«Η εν λόγω εγκύκλιος όχι μόνο είναι ανεφάρμοστη, αλλά επιπλέον δείχνει την παιδαγωγική άγνοια, τη διαχειριστική ανεπάρκεια και την αναλγησία του Υπουργείου και του ΙΕΠ απέναντι σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς, και οι λόγοι είναι οι εξής:

  • Ουδέποτε διερευνήθηκαν τα σοβαρά μαθησιακά κενά που προέκυψαν από την αποσπασματική διεξαγωγή των μαθημάτων κατά την άνοιξη του 2020 (από την αναστολή λειτουργίας των σχολείων και την δικαιολογημένη απουσία τους κατά τη φάση επαναλειτουργίας). Επίσης, δεν δόθηκε ο απαραίτητος χρόνος στους/στις εκπαιδευτικούς για να καλύψουν αυτά τα κενά (προφανώς οι δέκα μέρες που δόθηκαν από τις σχετικές οδηγίες του Σεπτεμβρίου για κάλυψη «πιθανών κενών» είναι κοροϊδία).

  • Ουδέποτε διερευνήθηκε υπεύθυνα από το ΥΠΑΙΘ ο αριθμός των παιδιών που δεν μπορούν να συνδεθούν καθόλου ή με προβλήματα ή παιδιών που παρακολουθούν κάτω από άθλιες συνθήκες. Δεν έχει ειπωθεί κουβέντα για τα χιλιάδες παιδιά με προσφυγικό υπόβαθρο και τους μαθητές/τριες των σωφρονιστικών καταστημάτων που είναι πλήρως αποκλεισμένοι από την τηλεκπαίδευση.

  • Αγνοείται ότι η συγκρότηση και η λειτουργία των διαδικτυακών τμημάτων για μαθητές/τριες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ξεκίνησε σε πολλές περιπτώσεις στα μέσα Νοέμβρη!

  • Αγνοείται η αδυναμία πραγματοποίησης μαθημάτων Γενικής Παιδείας (Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή) και των εργαστηριακών μαθημάτων των ΕΠΑΛ

  • Αγνοούνται τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν ακόμα σε εκπαιδευτικούς και οι χιλιάδες διδακτικές ώρες που έχουν χαθεί.

  • Υπάρχει πλήρης αδιαφορία για τα σοβαρά παιδαγωγικά ζητήματα που εγείρει η τηλεκπαίδευση. Όλοι οι εκπαιδευτικοί επισημαίνουν την ελλιπή αφομοίωση της ύλης, την έλλειψη αλληλεπίδρασης, την κόπωση των παιδιών, την αδυναμία συγκέντρωσης.

  • Αγνοούνται ακόμα και τα ψυχοκοινωνικά προβλήματα που προκαλεί ο εκτεταμένος εγκλεισμός και η προσκόλληση στην οθόνη. Αγνοείται ακόμα και το γεγονός ότι πολλές οικογένειες βιώνουν θανάτους και σοβαρά προβλήματα υγείας.

  • Δεν λαμβάνεται υπόψη ότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος για αδιάβλητη ηλεκτρονική εξέταση.

  • Η εγκύκλιος βγήκε 9 Δεκέμβρη, δίνοντας στην ουσία περιθώριο τριών εβδομάδων για να μπουν διαγωνίσματα, μέχρι τη λήξη του τετραμήνου, ενώ και τυπικά ακόμα υπάρχει εβδομαδιαίος περιορισμός διαγωνισμάτων! Μετατρέπει, έτσι, άτυπα τις εβδομάδες αυτές σε περίοδο εξετάσεων, αυξάνοντας το άγχος, αντί να προτάξει την ανάγκη διεξαγωγής μαθημάτων, ώστε να στηριχθούν μαθησιακά τα παιδιά όλο και περισσότερο.

Η μόνη «συμβουλή» του ΙΕΠ για όλα αυτά τα ζητήματα είναι «οι εκπαιδευτικοί να δημιουργούν πολλαπλές ομάδες θεμάτων για να αποτρέπονται φαινόμενα συνεργασίας ή ηλεκτρονικής αντιγραφής και διαμοιρασμού απαντήσεων μεταξύ των μαθητών και μαθητριών». Ευτελής σχεδιασμός και ένδεια προτάσεων είναι το μόνο που χαρακτηρίζει ΙΕΠ και Υπουργείο Παιδείας. Φαίνεται ότι ο στόχος τους είναι η σωματική και ψυχική εξουθένωση μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών. Αναρωτιόμαστε αν η Υπουργός σκοπεύει ακόμα με αυτές τις συνθήκες να προχωρήσει σε αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.

Για όλους τους παραπάνω λόγους καλούμε τους/τις εκπαιδευτικούς να μην βάλουν ωριαίο διαγώνισμα στο πρώτο τετράμηνο και ακόμα και να μην καταθέσουν βαθμολογία με αιτιολογημένο σημείωμά τους, εφόσον υφίστανται τα παραπάνω προβλήματα. Καλούμε, τους διευθυντές να μην ασκούν πιέσεις προς τους συλλόγους διδασκόντων για αξιολόγηση, αναλογιζόμενοι τον παιδαγωγικό τους ρόλο.

Η κείμενη νομοθεσία πάνω στην οποία μπορούν να στηριχθούν προκειμένου να μην βάλουν διαγώνισμα και να μην καταθέσουν γραπτή βαθμολογία διευκρινίζει τα εξής:

Για τα ΓΕΛ: «Αν για λόγους αντικειμενικούς δεν πραγματοποιηθεί η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου, στο δεύτερο τετράμηνο διενεργούνται δύο (2) ωριαίες γραπτές δοκιμασίες» (παρ. 1 του αρθ.103, ν.4610/2019) και επιπλέον προβλέπεται η δυνατότητα να μην κατατεθεί βαθμολογία με αιτιολογημένη σημείωση του διδάσκοντα (παρ.4 και 7 του αρθ. 103, ν.4610/2019).

Για τα ΕΠΑΛ: «Για τα «γραπτώς εξεταζόμενα» μαθήματα, όπως ορίζονται σύμφωνα με την παράγραφο 6 του άρθρου 117, κατά τη διάρκεια του Α΄ τετραμήνου πραγματοποιείται υποχρεωτικά μία γραπτή δοκιμασία επαναληπτικού χαρακτήρα. Αν υφίσταται αντικειμενικό πρόβλημα, η εν λόγω υποχρεωτική γραπτή δοκιμασία που αφορά στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα μπορεί να πραγματοποιηθεί στο Β΄ τετράμηνο» (παρ 2γ, αρθ. 120 του ν. 4610).

Για τα Γυμνάσια: «Αν σε ένα μάθημα για κάποιο λόγο λείπει ο βαθμός του ενός από τα δύο τετράμηνα, ως βαθμός επίδοσης για αυτό το τετράμηνο θεωρείται ο βαθμός του άλλου τετραμήνου» (άρθρο 12 του Π.δ 126).

Επισημαίνουμε επίσης ότι σε καμία διάταξη της κείμενης νομοθεσίας δεν προβλέπεται «τηλεαξιολόγηση» των μαθητών.

Αντιθέτως, προτείνουμε διαδικασίες ανατροφοδοτικής/διαμορφωτικής αξιολόγησης, προκειμένου να διερευνούνται τα μαθησιακά κενά και ο βαθμός αφομοίωσης της διδαχθείσας ύλης.

Καλούμε το ΥΠΑΙΘ να επιδείξει υπευθυνότητα και προχωρήσει έστω και τώρα στα βασικά:

  • Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου

  • Παροχή εξοπλισμού σε όσους μαθητές και εκπαιδευτικούς δεν διαθέτουν

  • Προστασία των προσωπικών δεδομένων της εκπαιδευτικής κοινότητας.

  • Κάλυψη των χιλιάδων κενών των σχολείων

  • Γνωστοποίηση της ισχύουσας νομοθεσίας για την αξιολόγηση των μαθητών, δίνοντας ξεκάθαρα τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να κρίνουν κατά περίπτωση αν δύνανται να προχωρήσουν στις διαδικασίες αξιολόγησης των μαθητών τους, όταν ανοίξουν τα σχολεία.

  • Λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, με πρωταρχικό το ανώτατο όριο έως 15 μαθητών ανά τμήμα

  • Μη προσμέτρηση των απουσιών στο χαρακτηρισμό φοίτησης

  • Άμεση μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης για όλες τις τάξεις και επανάληψη της εξ αποστάσεως διδαχθείσας ύλης, μόλις ανοίξουν τα σχολεία

  • Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων

  • Ιεράρχηση των σκοπών και των στόχων της διδασκαλίας για τη φετινή σχολική χρονιά προκειμένου να αμβλυνθεί όσο είναι δυνατόν το μορφωτικό κόστος της πανδημίας και να μη οξύνει ακόμα περισσότερο της ήδη υπάρχουσες μορφωτικές/εκπαιδευτικές ανισότητες.

Δ Νομοσχέδιο για την ΕΕΚ- «Διορισμένα» μέλη στα Υπηρεσιακά Συμβούλια

Την Πέμπτη ψηφίζεται το νεοφιλελεύθερης έμπνευσης νομοσχέδιο για την ΕΕΚ, το οποίο θα ψηφίσει για άλλη μια φορά μια βουλή που δεν συνεδριάζει με ολομέλεια. Το εν λόγω νομοσχέδιο βάζει βόμβα στα θεμέλια όχι μόνο της επαγγελματικής εκπαίδευσης αλλά και όλου του οικοδομήματος της εκπαίδευσης και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Επιδιώκει την πρόωρη κατάρτιση για φθηνό και αναλώσιμο εργατικό δυναμικό χαμηλής εξειδίκευσης, κατ’ εντολή του ΣΕΒ, γυρνώντας στην εποχή του «κάλφα», τότε που εκπαίδευση λογίζονταν τα απλήρωτα μεροκάματα των νέων.

Με τα άρθρα 122-123, προβλέπεται αντικατάσταση των αιρετών με διορισμένα μέλη στα Υπηρεσιακά Συμβούλια! Έτσι ο «δικαιωμένος» για τις ηλεκτρονικές εκλογές Κ. Μητσοτάκης και η Υπουργός Παιδείας κ. Κεραμέως με χουντικού τύπου λογικές και πρακτικές προχωρούν σε καταπάτηση όλων των δημοκρατικών θεσμών και κατακτήσεων με την κατάργηση των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια! Ουσιαστικά επιχειρείται η «τιμωρία» της υπερήφανης στάσης των εκπαιδευτικών ενάντια στην, ολοφάνερη, πρόθεση της κυβέρνησης για κατάργηση του θεσμού των αιρετών (βλέπε απουσία τους από τα συμβούλια επιλογής στελεχών στα σχέδια που έχουν διαρρεύσει καθώς και από τις επιλογές των προσωρινών Διευθυντών Εκπαίδευσης του καλοκαιριού) και τις εκλογές παρωδία για την ανάδειξή τους, με την αντικατάσταση των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια από δοτούς «εκπροσώπους» διορισμένους από τα όργανα του Υ.ΠΑΙ.Θ. Η κυβέρνηση ακολουθεί ξέφρενη πορεία στον ολισθηρό δρόμο της «νομοθέτησης», της παράκαμψης της δημοκρατικής υποχρέωσης του κράτους, στο πλαίσιο προστασίας της συνδικαλιστικής δράσης, να συμμετέχουν στα Υπηρεσιακά Συμβούλια οι εκπρόσωποι των εργαζομένων! Για πρώτη φορά, μετά την επαναφορά τους μεταπολιτευτικά, δεν θα συμμετέχουν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα υπηρεσιακά συμβούλια. Συγκροτεί απόλυτα χειραγωγούμενα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ), μόνο με διορισμένους! Η εκπροσώπηση των εκπαιδευτικών, η προάσπιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων, η διαφάνεια, η αμεροληψία, η ισότιμη και δίκαιη αντιμετώπιση παύουν, φαλκιδεύονται, ναρκοθετούνται. Προμηνύεται επιστροφή στις μαύρες εποχές και στα σκοτάδια της συναλλαγής και του ρουσφετιού, των πολιτικών πιέσεων και της πελατειακής αντίληψης.

Ως εκπρόσωποι των ΣΥΝΕΚ στο ΚΥΣΔΕ απαιτούμε ΤΩΡΑ:

  • Απόσυρση των τροπολογιών και συνολικά του νομοσχεδίου που πλήττει την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

  • Καταψήφιση του νομοσχεδίου και των τροπολογιών από τα κόμματα της βουλής και τους βουλευτές, που οφείλουν να ψηφίσουν σύμφωνα με τη συνείδησή τους και τις δημοκρατικές αρχές με τις οποίες έχουν εκλεγεί.

  • Παράταση της θητείας των αιρετών και εκλογές δια ζώσης, όταν το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες.

  • Κανένας συνάδελφος δεν νομιμοποιεί τα «ψευτοϋπηρεσιακά» συμβούλια με τη συμμετοχή του, ούτε ως «αιρετός», ούτε ως διορισμένος.

  • Δεν αναγνωρίζουμε κανέναν ως «αιρετό» από τις εκλογές-παρωδία κι όσοι επιλέξουν τη συμμετοχή τους, κι όχι τον δρόμο της συλλογικής δράσης του Κλάδου, θέτουν τον εαυτό τους εκτός Κλάδου. Το ίδιο ισχύει για όλα τα μέλη των ΕΛΜΕ τα οποία δε θα ακολουθήσουν το συλλογικό κάλεσμα του κλάδου για μη συμμετοχή ως διορισμένα μέλη. Τα θεσμικά όργανα του κλάδου δε θα επιτρέψουν την κατάργηση του θεσμού του αιρετού και δε θα ανεχτούν ατομικές στρατηγικές.

Σας ευχόμαστε καλές γιορτές με υγεία αλληλεγγύη και δύναμη σε εσάς και τις οικογένειές σας!

 

Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Αθήνα 15/12/2020

Νεκτάριος Κορδής,

αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ

(τηλ.: 6932600870,

ηλ. δ/νση: [email protected]

http://nekordis64.blogspot.gr )

Άκης Λουκάς

αιρετό αναπλ. μέλος του ΚΥΣΔΕ

( τηλ.:6974320189,

ηλ.δ/νση: [email protected]

εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των

Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

 

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Παρκαρισμένα αμάξια επιτέθηκαν στην ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣ στη Πανόρμου

Ανοίγουν τα σχολεία πριν το τέλος Μαρτίου - Νέες ανακοινώσεις

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ LTE με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!)

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

σχετικά άρθρα

Πανελλαδικές 2021: Τι ισχύει για όσους χτυπήσουν το χέρι τους και ΑμΕΑ
Πανελλαδικές 2021: Τι ισχύει για όσους χτυπήσουν το χέρι τους και ΑμΕΑ
Πανελλήνιες-Πανελλαδικές 2021: Ποιοι εξετάζονται προφορικά - Πότε προβλέπεται συμμετοχή στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις για υποψήφιους που...
Πανελλαδικές 2021: Τι ισχύει για όσους χτυπήσουν το χέρι τους και ΑμΕΑ